Strona 1 z 2
znowu microplex
: wt kwie 10, 2007 8:18 pm
autor: hz10
panowie pytałem sie kiedyś czy ten z czerwoną naklejką pasuje plug&play zamiast orginału i odpowiedź brzmiała oczywiście TAK niestety u mnie nie działa iskra jest a giną impulsy na wtryski

jakieś pomysły bo ja już zwątpiłem

: wt kwie 10, 2007 8:48 pm
autor: Lui
hmm
na schemacie widac ze jest chyba roznica w pinie 13... jak masz haynsa to zerknij, jak nie to zaraz dam tu ta strone ze schematami.....
: wt kwie 10, 2007 8:52 pm
autor: hz10
nie mam jak możesz to zapodaj, będzie też dla potomnych

: wt kwie 10, 2007 9:05 pm
autor: Lui
: wt kwie 10, 2007 9:20 pm
autor: hz10
wielkie dzięki ze schematu wynika jasno że nie może działać tak jak miało działać czyli stary micoplex i nowy ecu także dupa zbita odcinka pozostaje tam gdzie jest

: wt kwie 10, 2007 10:33 pm
autor: hz10
mały update po powrocie z garażu takwięc przy obrotach max odcinane są wtryski a nie zapłon!!!! i micopleksy mozna wymieniać do woli a i tak nic to nie da pozostaje albo wymiana ecu albo jakaś mądra głowa która by odcinke przesuneła w wyższe partie obrotów w oprogramowaniu ecu

: wt kwie 10, 2007 10:48 pm
autor: ziuzio
Dziwne, bo ja do 1.4T wsadziłem zamiast z niebieską naklejką Micro z czerwoną z 1.3T bez kata i wszystko bangla jak należy:), jedyne co poprawiłem, to doprowadzenie masy do obudowy oraz zapłon w smt6 o 3 stopnie do przodu. Odcinka także zniknęła... - w logach z smt pojawia się do 7600rpm zamiast uprzednich 6750rpm:).
edit: Co do odcinki wtryskami, to automatycznie je odcina jeżeli nie ma sygnału do wytworzenia iskry:).
: wt kwie 10, 2007 11:21 pm
autor: Lui
hz10 pisze:mały update po powrocie z garażu takwięc przy obrotach max odcinane są wtryski a nie zapłon:
to by było niebezpieczne dla silnika.....
: śr kwie 11, 2007 7:29 am
autor: hz10
ziuzio pisze:Dziwne, bo ja do 1.4T wsadziłem zamiast z niebieską naklejką Micro z czerwoną z 1.3T bez kata i wszystko bangla jak należy:), jedyne co poprawiłem, to doprowadzenie masy do obudowy oraz zapłon w smt6 o 3 stopnie do przodu. Odcinka także zniknęła... - w logach z smt pojawia się do 7600rpm zamiast uprzednich 6750rpm:).
edit: Co do odcinki wtryskami, to automatycznie je odcina jeżeli nie ma sygnału do wytworzenia iskry:).
to masz coś pokopane bo w nowym microplexie idzie kabel do synchronizacji z ecu nr 21 wtyczka microplex jeżeli go odłączysz auto przestanie działać i dlatego po podłączeniu czerwonego silnik nie działa poprawnie mało tego po rozbiórce obu niestety brakuje całego układu do pinu 21.
ad. lui masz racje w pewnym sensie dotyczy to aut wyczynowych które działają na granicy śmierci silnika i tam oczywiście odcinanie wtrysków jest nie na miejscu ale uno to auto nie wyczynowe tylko zwykłe i jeżeli były by odcinany zapłon to ktalizator zapłonołby pięknym żywym ogniem

(oczywiście w wersji z katem)
: śr kwie 11, 2007 8:10 pm
autor: rożek
mi 1,5 od uno kręci się do 8 tys pod obciążeniem tyle że ja mam gaźnik heheh
: czw kwie 12, 2007 11:32 am
autor: apac
rożek pisze:mi 1,5 od uno kręci się do 8 tys pod obciążeniem tyle że ja mam gaźnik heheh
Ma sie nie tylko krecic, ale tez jechac

: czw kwie 12, 2007 12:28 pm
autor: rożek
apac pisze:rożek pisze:mi 1,5 od uno kręci się do 8 tys pod obciążeniem tyle że ja mam gaźnik heheh
Ma sie nie tylko krecic, ale tez jechac

no i też jedzie

: śr kwie 25, 2007 7:23 am
autor: Lui
ze schematu który podałem wynika że na 11 ma być masa, na schematach z autodaty też tak wynika a u mnie żadnej masy nie ma...
jedyny kontakt z masą jest przez moduł
: sob maja 17, 2008 8:07 am
autor: mouk80
Czy ten jest bez odcinki?
: sob maja 17, 2008 8:59 am
autor: Lui
niby tak
