Strona 1 z 1

Zasilanie wtryskiwaczy - przekazniki [4tyi post]

: sob lut 17, 2007 10:04 am
autor: Lui
wie ktos jaki kabel idzie jako zasilajacy + do wtryskiwaczy?? niby brazowo bialy a z przekaznika wychodzi takich kilka, potrzebuje dac na wtryski + na krotko

sprawa wyglada tak

wlaczam zaplon :
na wtryskach i na pompie pojawia sie +12v i zaraz spada

krece rozrusznikiem:
na pomie pojawia sie +12v a na wtryskach 0,5v....

i jaki dziad? czujnik obrotow w takim razie dziala bo pompe uruchamia ale dlaczego wtryski dostaja tylko 0,5v? chce zrobic na krotko +12v zobaczyc czy cos bedzie chodzic

no i najciekawsze, jak nie dzialal zaplon to dzialaly wtryski :!: :?:

: sob lut 17, 2007 10:34 am
autor: ZibiUT
Pompa z tego co wiem dziąła zawsze na stałe kiedy krecisz rozrusznikiem. Dopiero potem moze komp przejmowac prace.

Sprawdz po schematach elektrycznych. Po za tym mozesz sprawdzić na którym jet + czy - .

Weź zdejmij jeden przewód z wtrysków i jedna końcówkę miernika daj do masy a drugą do przewodu. Teoretycznie tylko na jednym bedzie + .

I już wiesz który to.

: sob lut 17, 2007 11:36 am
autor: Yannick
Teoretycznie + możesz dać nawet wprost z aku.

: sob lut 17, 2007 12:06 pm
autor: Lui
bezposrednio przy wtryskach to wiem ktory, ale chialbym to znalezc jakis glowny kabel wczesniej, poprobuje

: sob lut 17, 2007 2:37 pm
autor: Lui
nie jest przypadkiem tak ze jeden przekaznik jest od zaplonu a jeden od paliwa??

zamienilem te dwa przekazniki, pokrecilem rozrusznikiem, ale nie zapalil, ale zdziwienie benzyne czuc, wykrecam swiece zalane w trupa

znowu padl akumulator.... ale mysle ze teraz moge nie miec skolei zaplonu, i poprostu padl jeden przekaznik, zaraz poszukam na schematach.....

: sob lut 17, 2007 4:11 pm
autor: Lui
szczescie w nieszczesciu (chyba), zmienilem wtryski na seryjne i zapalil na dotyk przy pierwszym obrocie rozrusznika....

wtryski mogly sie jakos zepsuc czy zapchac?? czy moze trzeba je az tak precyzyjnie ustawic w global settings w smt6?

: sob lut 17, 2007 4:36 pm
autor: DeviL
Napisz jakie seryjnie wtryski masz , na ktorych odpala ,a na jakich nie odpalalo , moze cos z opornoscia nie tak ?

: sob lut 17, 2007 4:42 pm
autor: hz10
Lui pisze:szczescie w nieszczesciu (chyba), zmienilem wtryski na seryjne i zapalil na dotyk przy pierwszym obrocie rozrusznika....

wtryski mogly sie jakos zepsuc czy zapchac?? czy moze trzeba je az tak precyzyjnie ustawic w global settings w smt6?
precyzyjnie :roll: to mało powiedziane :!: na seryjnych wtryskach jak padnie czujnik temp silnika mozna auta nie odpalić a to ok 2 ms różnicy

: sob lut 17, 2007 6:49 pm
autor: Lui
odpala na serii czyli chyba 190cc
mam 240cc, w poniedzialek bede walczyl z ustawianiem bo dzisiaj juz nie dalem rady,

opornosc ta sama tzn moze nie dokladnie ta sama roznica max 0,5 ohma

a 2ms to nie tak malo, u kuzyna w nissanie 200sx 2.1ms to sa wolne obroty

: sob lut 17, 2007 7:24 pm
autor: hz10
Lui pisze:

a 2ms to nie tak malo
o to mi chodzi :wink: tżeba by policzyć ile ma mieć na nowych wtryskach , w większości jest ok 3ms na std wtryskach

: sob lut 17, 2007 7:27 pm
autor: Lui
policzyc nie problem, ale jak to zmierzyc?

: ndz lut 18, 2007 6:32 am
autor: hz10
ze zmierzeniem to już gorzej ale nie niemożliwe :wink: rozumiem że chodzi ci o wydatek wtrysków przy 3ms :?: przecież w smt jest korekcja mapy paliwa spróbuj ustawić tak aby nowe wtryski otwierały sie powiedzmy na 2ms jak bedzie zalewało to zmniejsz :wink: