Strona 1 z 5
t3/t4
: ndz sty 07, 2007 9:08 am
autor: hz10
witam
czy ktoś ma taką z forum jeżeli tak to jakie problemy były przy montażu

pytam bo właśnie zakupiłem tylko nie wiem kiedy znajde chwile na zamontowanie
pozdrawiam
: ndz sty 07, 2007 11:13 am
autor: DeviL
Do czego chcesz to montowac ?
: ndz sty 07, 2007 11:31 am
autor: hz10
zgadnij

: ndz sty 07, 2007 5:35 pm
autor: DeviL
Lambordzini galardo ?

: ndz sty 07, 2007 7:53 pm
autor: hz10
a czy to jest forum lamborgini

: ndz sty 07, 2007 7:55 pm
autor: Lui
hehe
ale może coś dokładniej, uno, punto 1.3, 1.4?
: ndz sty 07, 2007 7:58 pm
autor: jugo500
: ndz sty 07, 2007 8:48 pm
autor: hz10
uno 1.3
: ndz sty 07, 2007 9:35 pm
autor: Lui
1. Nie pasuje do kolektora wydechowego, w najprostszym wypadku musisz zrobić flnaszę przejśćiową, ale wtedy pewnie się już nie zmieśći
musiałbyś poprostu przyspawać nową flanszę do kolektora
tak bolt on to nie jest
2. Przewód olejowy trzeba będzie zmienić, najprawdopodobniej, bo turbo będzie miało dopływ na śrubę 12 a ihi ma na 10
3. resza przewodów to już zobaczysz, ja mam tak że przy zmianie reszta pasował, przerobić trzeba było lekko tą flanszę od odpływu (większy rozstaw śrub mocujących)
4. Downpipe musisz zmienić bo t3 ma inny
5. Jeżeli masz górne wybieranie w skrzyni to może ci się nie zmieścić kompresor....
6. moim zdaniem to ta turbosprężarka jest trochę za duża....
: ndz sty 07, 2007 10:01 pm
autor: Quaki
Panowie a ja mam taka mala dygresje a nie lepiej zamiast zgadywac czy bedzie dobrze poprostu wziac mapy turbosprezaki i policzyc sobie czy bedzie dobrze i gdzie zacznie ladowac?
Pozdrawiam
ps. pomijam sprawy stricte techniczne czy sie zmiesci i konieczonosc przerobek typu flansze itp
: ndz sty 07, 2007 10:07 pm
autor: hz10
Lui pisze:1. Nie pasuje do kolektora wydechowego, w najprostszym wypadku musisz zrobić flnaszę przejśćiową, ale wtedy pewnie się już nie zmieśći
musiałbyś poprostu przyspawać nową flanszę do kolektora
tak bolt on to nie jest
2. Przewód olejowy trzeba będzie zmienić, najprawdopodobniej, bo turbo będzie miało dopływ na śrubę 12 a ihi ma na 10
3. resza przewodów to już zobaczysz, ja mam tak że przy zmianie reszta pasował, przerobić trzeba było lekko tą flanszę od odpływu (większy rozstaw śrub mocujących)
4. Downpipe musisz zmienić bo t3 ma inny
5. Jeżeli masz górne wybieranie w skrzyni to może ci się nie zmieścić kompresor....
6. moim zdaniem to ta turbosprężarka jest trochę za duża....
flansze starą odetne i wstawie nową

martwi mnie tylko temat s tym wybierakiem bo kompresor jest naprawde duży

a downpipe juz mam tylko nie wiem czy sie zmieści
ps. nie jest za duża

auto bedzie śmigać raczej na 1/4mili więc takie rzeczy jak lag nie będą kłopotliwe
i pozostaje nierozwiązana sprawa z przeniesieniem odcięcia wyżej

: ndz sty 07, 2007 11:00 pm
autor: Lui
Quaki pisze:Panowie a ja mam taka mala dygresje a nie lepiej zamiast zgadywac czy bedzie dobrze poprostu wziac mapy turbosprezaki i policzyc sobie czy bedzie dobrze i gdzie zacznie ladowac?
Pozdrawiam
ps. pomijam sprawy stricte techniczne czy sie zmiesci i konieczonosc przerobek typu flansze itp
ale jeśli za wielka turbina się nie napędzi to nawet dobrze dobrany kompresor nie zacznie dmuchać......
wybranie kompresora to jedno a turbiny to inna sprawa....
: ndz sty 07, 2007 11:19 pm
autor: DeviL
Heh taka turbina do 1.3? eee przesada , ja do wiekszego silnika mam T3 i wystarczy

No chyba ,ze celujesz w 300km to bedzie gites
: ndz sty 07, 2007 11:26 pm
autor: hz10
celuje na razie w okolice 200ps

jak sie znudzi to będzie co podkręcać pozatym po oglądaniu map różnych turbin to wynika że mogłem założyć mniejszą, tylko po co robić dwa razy jak szaleć to szaleć

poprzedni właściciel troche namieszał a ja dokończe dzieła

a moze skończy sie to efektownym wybuchem

i będzie wreście wiadomo ile ten silnik moze znieść

: ndz sty 07, 2007 11:36 pm
autor: DeviL
180km ten silnik moze zniesie , zwykla T3 (potencjal 250-260km) by stykla , ale moze masz okazje na taka to coz
