Uno Turbo Motoexpress
: czw mar 03, 2005 6:06 pm
Hej !!
Witajcie
Super że jest takie forum
Kilka dni temu za groszę bo za 2000zł kupiłem sobie autko na codzień
czyli Fiata Uno Turbo 1.3 i.e. z 1987 roku - stary jak jasna cholera
Na zewnątrz grafit + czarny + szpachla
i rdza gdzie nie gdzie
W środku może być ale do małych poprawek
Na szczęscie silnik mimo 244.000km sprawny , kompresje trzyma , turbo ładuje te swoje 0,65 bara w peaku bo tak to ok 0,5 . Ciekł trochę olej z silnika ale dzisiaj wymieniliśmy uszczelki , wyklepaliśmy miskę , nowy olej ( stary to nie chce wiedzieć ile miał przejechane
) , filtry no i UMYLIŚMY SILNIK - nic nie można było rozpoznać ( może tą zółtą obudowę paska
)
Hamulce do wymiany bo rant mają tarcze około metra
Zawiecha na duży plus - Bilstein i to b.sprawny
Mimo wszystko zakochałem się w tym graciku
od pierwszego wejżenia , najlepiej wydane 2000zł w moim życiu
a frajda niesamowita no i pali mało
Przed jakimkolwiek tuningiem jest tyle :

No więc zaczniemy od jutro coś przerabiać , może nie tyle co Fuzzy ( POZDRÓWKA ! ) ale coś tam zrobimy no i z racji posiadania hamowni wszystko będzie udokumentowane . Na początku dolot K&Na 57i , FMIC ( śmieszny ten IC
) , wydeszek z nierdzewki , BOV no i MBC
Zobaczymy jak będzie wzrastać moc po podkręcaniu ciśnienia na seryjnej turbinie . A potem jak już się skończy możliwość to może kiedyś jakieś inne turbo ale narazie bazujemy nad tym co nam włosi dali .
Bede sie starał przedstawiać wykresy z opisami co się zmieniło i podawać np. AFR przy danym ciśnieniu .
SUPER OLDSCHOOLOWE AUTKO !!
Pozdrówka dla wszystkich
Witajcie

Super że jest takie forum

Kilka dni temu za groszę bo za 2000zł kupiłem sobie autko na codzień


Na zewnątrz grafit + czarny + szpachla

W środku może być ale do małych poprawek
Na szczęscie silnik mimo 244.000km sprawny , kompresje trzyma , turbo ładuje te swoje 0,65 bara w peaku bo tak to ok 0,5 . Ciekł trochę olej z silnika ale dzisiaj wymieniliśmy uszczelki , wyklepaliśmy miskę , nowy olej ( stary to nie chce wiedzieć ile miał przejechane


Hamulce do wymiany bo rant mają tarcze około metra

Zawiecha na duży plus - Bilstein i to b.sprawny

Mimo wszystko zakochałem się w tym graciku



Przed jakimkolwiek tuningiem jest tyle :

No więc zaczniemy od jutro coś przerabiać , może nie tyle co Fuzzy ( POZDRÓWKA ! ) ale coś tam zrobimy no i z racji posiadania hamowni wszystko będzie udokumentowane . Na początku dolot K&Na 57i , FMIC ( śmieszny ten IC


Zobaczymy jak będzie wzrastać moc po podkręcaniu ciśnienia na seryjnej turbinie . A potem jak już się skończy możliwość to może kiedyś jakieś inne turbo ale narazie bazujemy nad tym co nam włosi dali .
Bede sie starał przedstawiać wykresy z opisami co się zmieniło i podawać np. AFR przy danym ciśnieniu .
SUPER OLDSCHOOLOWE AUTKO !!

Pozdrówka dla wszystkich