Strona 7 z 7

Re: Wałek rozrządu

: pt lut 05, 2010 10:53 pm
autor: szymons1990
hz10 pisze:te wałki to panie do turbo sie wszystkie nie nadają :mrgreen:
wpisalem catcams uno turbo i takie wyskoczyły :D dlatego tez pytam bo jakies podstawy znam ale zebym byl jakims motoryzacyjnym geniuszem to nie. a zdecydowalem ze jednak kupie catcamsa

Re: Wałek rozrządu

: pt lut 05, 2010 10:55 pm
autor: uniak 1.4T
tee panie zrobiona głowica :wpysk:

Re: Wałek rozrządu

: pt lut 05, 2010 10:59 pm
autor: szymons1990
palnalem gafe do turbo nadaja sie tylko walki z numerami 1900220 1900252 1900229

Re: Wałek rozrządu

: pt lut 05, 2010 11:13 pm
autor: DeviL
Zobacz sobie walki na pipercams.co.uk , masz 3 pod ut/pgt ;) ja bym bral stejdz 2 pod wieksze turbo byloby fajne

Re: Wałek rozrządu

: pt lut 05, 2010 11:19 pm
autor: hz10
ja mam ten z końcówką 229 8)

Re: Wałek rozrządu

: pt lut 05, 2010 11:31 pm
autor: szymons1990
czyli najlepiej wybrac jeden z tych posrednich pytanie ktora firma lepsza piper czy cat bo cenowo to jakies 500zl roznicy, nast pytanie jakie mi sie nasunelo to jak wyglada sprawa z zalozeniem aparatu zaplonowego z 1.3t skoro te walki sa do pgt to moze niebyc tego wyciecia

Re: Wałek rozrządu

: sob lut 06, 2010 10:30 am
autor: ZibiUT
Bierz tańszy. Przy zamawianiu musisz napisać ze to do 1,3T z aparatem na wałku rozrządu i moze taki dostaniesz. Tu na forum było gdzieś ogłoszenie i catcamsach.

Re:

: czw mar 11, 2010 8:42 pm
autor: ant_eater
sław pisze:że się wtrące.. jakieś dziwne legendy krążą wokół wałka rozrządu od wolnossącego 1.5 SOHC. jednak nie wszyscy wiedzą, że zwykłe 1.5 np z uno ma całkiem zwykły wałek o wzniosie 8,8 i czasach coś koło 224 st. a wałek którego dotyczą legendy to rzadki egzemplarz z 1.5 SOHC montowanego w sportowej wersji fiata X1/9 koło 80-90 KM. ma on czasy otwarcia koło 270 st i chyba większy wznios.
tylko w X1/9 można go szukać, więc szanse, że się na niego trafi są baaardzo małe :wink:
Odgrzebuje temat, bo zainteresowal mnie ten post. Mam u siebie wpruty walek wlasnie z gaznikowego X1/9 1500cc. Oprocz tego wszystkie bebechy w silniku mam serie, przelotowy wydech. Walek z iksa wsadzilem z racji tego, ze stary z uniaka byl powycierany, a wczesniej gdzies wyczytalem o walku x1/9 w Uno T. Czy ten walek nie robi przypadkiem wiecej szkody niz pozytku przy seryjnej specyfikacji? Parametry tego wala i Uno T roznia sie "dosc" mocno.