Strona 6 z 13

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr wrz 22, 2010 10:27 pm
autor: ZibiUT
wpinasz sie z konwerterem miedzy maf a kompa w pin idacy od tej dzwigienki z wsówką. Korekte rób przez det2 i to do niego podepnij czujnik temp w dolocie np z fiata siena 1,6 16v. W zakadce setum możesz zaznaczyc które wejście ma być wejsciem korygujacym.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw wrz 23, 2010 12:26 am
autor: simon1989
Z jakiego silnika siena(pojemnosc) bedzie pasowac? To jest czujnik cyfrowy czy rezystancyjny w sensie jak sie go podlacza?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw wrz 23, 2010 6:00 am
autor: ZibiUT
Czujnik rezystancyjny i napisałem ze z 1,6 16V z aluminiowym kolektorem ssącym

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw wrz 23, 2010 2:34 pm
autor: kania_
niech mi ktoś powie jak podpiąć pod DET2 AFR z LM-1

p.s.
Zibi a masz dane konfiguracyjne do tego czujnika z webera? To bym później robił korekcje po tym a nie seryjnym czujniku z VAFa

Mój mnożnik jest niestabilny przy napięciach rzędu 0.1v-0.8v co zrobić

Okazało się ze kość była walnięta wymiana kości pomogła, działa. :twisted:

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz wrz 26, 2010 9:37 pm
autor: ZibiUT
Do Analog 2/3 in dajesz sygnał z LM-1 . W tej instrukcji http://www.innovatemotorsports.com/supp ... Manual.pdf" target="_blank n str 21 jest opisane wyjscie jack stereo. Na str 9 jest

Kod: Zaznacz cały

The LM-1's second analog output
is factory programmed to provide a linear output between 1V and 2V for an AFR of 10 to 20,
allowing a digital voltmeter to be used as the AFR display. Any other linear output range between
0 and 5V can be programmed. See chapter 9.6, 'Programming analog outputs' for details.
czyli wyjscie 2 to 0-5v jak go zaprogramujesz tak. W setup->scales ustawiasz skale dla danego wejscia odpowiednio i juz.

Co do czujnika to nie znam pełnej charaktrystyki tylko, że opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz wrz 26, 2010 9:55 pm
autor: adrian055
mam problem z konwersja z maf na map, i tak przeplywka mi juz padla i nie moge auta uruchomic chcialem zrobic konersje , wczeniej smigalem z laptopem i mam logi, teraz tak odlanczam przeplywke tam robie ta konwesje z ustawieniami daje sygnal z analog aut na mapsensor a analog 1 in daje na mase , i auto odpala ale gasnie jak wkrece na obroy to tak kulawo , jak probuje dac inna dawke na wolnych to nie reaguje. w instrukcji deta jest zeby czujnik zasysanego powietrza odlaczyc ktory kael ciac i pdoalczyc do deta;>??


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

albo moze kto ma logi zebym przynajmniej auto jakos odpalil bo ni reaguje na zmiane dawki

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz wrz 26, 2010 11:23 pm
autor: ZibiUT
adrian055 pisze:mam problem z konwersja z maf na map, i tak przeplywka mi juz padla i nie moge auta uruchomic chcialem zrobic konersje , wczeniej smigalem z laptopem i mam logi, teraz tak odlanczam przeplywke tam robie ta konwesje z ustawieniami daje sygnal z analog aut na mapsensor a analog 1 in daje na mase , i auto odpala ale gasnie jak wkrece na obroy to tak kulawo , jak probuje dac inna dawke na wolnych to nie reaguje. w instrukcji deta jest zeby czujnik zasysanego powietrza odlaczyc ktory kael ciac i pdoalczyc do deta;>??
Wstaw jako załacznik projekt po konwersji.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 2:03 am
autor: kania_
Może ktoś podzielić się swoja mapa paliwa po wywaleniu przepływomierza w UT 1.3
Potrzebuje sam konwent przepływomierza z UT 1.3 na map MPX4250.(chce zobaczyć co powinien generować dobry przepływomierz)
Jakąś mapę z 1.3t (może być nie oszlifowana, zobaczyć po korekcji)
Z góry dziękuję

p.s.
Tu jest mój konwetr, ale wyszedł bardzo plaski wydaje mi się za plaski (przeplywka od seata ibizy)
Obrazek

Jak dodać plik projektu .php

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 9:30 am
autor: hz10
masz źle skonfigurowanego ecumastera, nie wykorzystujesz całej mapy

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 9:55 am
autor: kania_
Coś więcej na temat złej konfiguracji? Co poprawiać?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 10:37 am
autor: turbomaniak
Jezeli masz przeplywke z ibizy to raczej tu bedzie przyczyna, bo ona ma calkiem inna charakterystyke niz ta z turbo. Jak ja taka zalozylem do swojego to okrutnie go zalewlo w calym zakresie :wink:

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 10:49 am
autor: kania_
Dlatego chciałbym żeby ktoś się podzielił konwertem przeplywki 1.3T na mpx'a wtedy przeplywka już nie będzie bruździć i będę mógł już to dogładzić do mojego silnika.

p.s.
Proby drogowe poszcza mnie z torbami jak czegoś na sucho nie zrobię. (już poszło 250zl w paliwo, a dalej jestem w lesie :( ) LUDZIE RATUJCIE...

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 4:38 pm
autor: ZibiUT
Tu masz mape z auta wolnossacego, zmien w setup deflection max na 5v i inne rzeczy a potem sprawdz czy zapali. Jezeli tak to tylko stroic jak nie to w zakresie w którym normalnie powinien zapalic i chodzic wpisz wartosci z twojej mapy i potem dostrajaj.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pn wrz 27, 2010 10:54 pm
autor: adrian055
koledzy czy przy podlanczaniu map sensora podlanczacie czujnik zasysanego powietrza w kolektorze ssacym? bo mam problem, analog 1 zmasowany, analog 2 map, analog3 afr, analog4 czujnik temp w dolocie, i chce zrobic procedure startu i brakuje mi jednego wejscia. jak to ogarnac??

Re: Ecu master podłączenie!!!

: wt wrz 28, 2010 11:19 am
autor: kania_
Podzieli się ktoś mapa do 1.3turbo działającą bo ta z e30 ie chce działać w żaden sposób.

p.s.
Tak czy siak dzięki Zibi

hz10 o czym mówiłeś? Mapa dlatego tak pokryta bo mieszanka jest tak ch.. ze auto nie chce jechać.