Ecu master podłączenie!!!

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

wpinasz sie z konwerterem miedzy maf a kompa w pin idacy od tej dzwigienki z wsówką. Korekte rób przez det2 i to do niego podepnij czujnik temp w dolocie np z fiata siena 1,6 16v. W zakadce setum możesz zaznaczyc które wejście ma być wejsciem korygujacym.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: simon1989 »

Z jakiego silnika siena(pojemnosc) bedzie pasowac? To jest czujnik cyfrowy czy rezystancyjny w sensie jak sie go podlacza?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

Czujnik rezystancyjny i napisałem ze z 1,6 16V z aluminiowym kolektorem ssącym
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: kania_ »

niech mi ktoś powie jak podpiąć pod DET2 AFR z LM-1

p.s.
Zibi a masz dane konfiguracyjne do tego czujnika z webera? To bym później robił korekcje po tym a nie seryjnym czujniku z VAFa

Mój mnożnik jest niestabilny przy napięciach rzędu 0.1v-0.8v co zrobić

Okazało się ze kość była walnięta wymiana kości pomogła, działa. :twisted:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

Do Analog 2/3 in dajesz sygnał z LM-1 . W tej instrukcji http://www.innovatemotorsports.com/supp ... Manual.pdf" target="_blank n str 21 jest opisane wyjscie jack stereo. Na str 9 jest

Kod: Zaznacz cały

The LM-1's second analog output
is factory programmed to provide a linear output between 1V and 2V for an AFR of 10 to 20,
allowing a digital voltmeter to be used as the AFR display. Any other linear output range between
0 and 5V can be programmed. See chapter 9.6, 'Programming analog outputs' for details.
czyli wyjscie 2 to 0-5v jak go zaprogramujesz tak. W setup->scales ustawiasz skale dla danego wejscia odpowiednio i juz.

Co do czujnika to nie znam pełnej charaktrystyki tylko, że opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °C
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: adrian055 »

mam problem z konwersja z maf na map, i tak przeplywka mi juz padla i nie moge auta uruchomic chcialem zrobic konersje , wczeniej smigalem z laptopem i mam logi, teraz tak odlanczam przeplywke tam robie ta konwesje z ustawieniami daje sygnal z analog aut na mapsensor a analog 1 in daje na mase , i auto odpala ale gasnie jak wkrece na obroy to tak kulawo , jak probuje dac inna dawke na wolnych to nie reaguje. w instrukcji deta jest zeby czujnik zasysanego powietrza odlaczyc ktory kael ciac i pdoalczyc do deta;>??


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

albo moze kto ma logi zebym przynajmniej auto jakos odpalil bo ni reaguje na zmiane dawki
Ostatnio zmieniony pn wrz 27, 2010 7:15 am przez adrian055, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

adrian055 pisze:mam problem z konwersja z maf na map, i tak przeplywka mi juz padla i nie moge auta uruchomic chcialem zrobic konersje , wczeniej smigalem z laptopem i mam logi, teraz tak odlanczam przeplywke tam robie ta konwesje z ustawieniami daje sygnal z analog aut na mapsensor a analog 1 in daje na mase , i auto odpala ale gasnie jak wkrece na obroy to tak kulawo , jak probuje dac inna dawke na wolnych to nie reaguje. w instrukcji deta jest zeby czujnik zasysanego powietrza odlaczyc ktory kael ciac i pdoalczyc do deta;>??
Wstaw jako załacznik projekt po konwersji.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: kania_ »

Może ktoś podzielić się swoja mapa paliwa po wywaleniu przepływomierza w UT 1.3
Potrzebuje sam konwent przepływomierza z UT 1.3 na map MPX4250.(chce zobaczyć co powinien generować dobry przepływomierz)
Jakąś mapę z 1.3t (może być nie oszlifowana, zobaczyć po korekcji)
Z góry dziękuję

p.s.
Tu jest mój konwetr, ale wyszedł bardzo plaski wydaje mi się za plaski (przeplywka od seata ibizy)
Obrazek

Jak dodać plik projektu .php
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: hz10 »

masz źle skonfigurowanego ecumastera, nie wykorzystujesz całej mapy
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: kania_ »

Coś więcej na temat złej konfiguracji? Co poprawiać?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: turbomaniak »

Jezeli masz przeplywke z ibizy to raczej tu bedzie przyczyna, bo ona ma calkiem inna charakterystyke niz ta z turbo. Jak ja taka zalozylem do swojego to okrutnie go zalewlo w calym zakresie :wink:
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: kania_ »

Dlatego chciałbym żeby ktoś się podzielił konwertem przeplywki 1.3T na mpx'a wtedy przeplywka już nie będzie bruździć i będę mógł już to dogładzić do mojego silnika.

p.s.
Proby drogowe poszcza mnie z torbami jak czegoś na sucho nie zrobię. (już poszło 250zl w paliwo, a dalej jestem w lesie :( ) LUDZIE RATUJCIE...
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: ZibiUT »

Tu masz mape z auta wolnossacego, zmien w setup deflection max na 5v i inne rzeczy a potem sprawdz czy zapali. Jezeli tak to tylko stroic jak nie to w zakresie w którym normalnie powinien zapalic i chodzic wpisz wartosci z twojej mapy i potem dostrajaj.
Załączniki
e30_m20b25+nniebieska.zip
(461 Bajtów) Pobrany 552 razy
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: adrian055 »

koledzy czy przy podlanczaniu map sensora podlanczacie czujnik zasysanego powietrza w kolektorze ssacym? bo mam problem, analog 1 zmasowany, analog 2 map, analog3 afr, analog4 czujnik temp w dolocie, i chce zrobic procedure startu i brakuje mi jednego wejscia. jak to ogarnac??
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: Ecu master podłączenie!!!

Post autor: kania_ »

Podzieli się ktoś mapa do 1.3turbo działającą bo ta z e30 ie chce działać w żaden sposób.

p.s.
Tak czy siak dzięki Zibi

hz10 o czym mówiłeś? Mapa dlatego tak pokryta bo mieszanka jest tak ch.. ze auto nie chce jechać.
ODPOWIEDZ