Strona 4 z 8
Re: Brak mocy??? PGT
: czw lut 11, 2010 10:01 pm
autor: majster1988
Jutro zaczne skladac wszystko do kupy to porobie mala foto relacje o co mi dokladnie chodzi... , co do tego swistu przy niskich obrotach to bardziej wydaje mi sie ze ze gdzies uszczelke wydmuchalo czy cos...
Re: Brak mocy??? PGT
: czw lut 11, 2010 10:30 pm
autor: szymons1990
wydmuchana uszczelka odbiera masakrycznie duzo mocy, przynajmniej ja tak zauwazylem
Re: Brak mocy??? PGT
: czw lut 11, 2010 11:08 pm
autor: DeviL
No i byloby widac to po cisn z cylindrow , jakby przy 1 cyl pekla uszczelka to bys mial st sprezania ponizej 7 zapewne a porownaniu z pozostalymi 10-kami . A moze ten swist to jakis surge ?

Re: Brak mocy??? PGT
: czw lut 11, 2010 11:23 pm
autor: BARTEKcoupe
na seryjnym turbo surge jest niemożliwy. Pozatym by napierniczało w wirnik i by świszczało z przerwami.
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 8:48 am
autor: ZibiUT
Devil chodzi o uszczelkę miedzy kolektorem a turbo a nie pod głowicą.
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 9:37 am
autor: majster1988
Zibi122 pisze:Devil chodzi o uszczelkę miedzy kolektorem a turbo a nie pod głowicą.
no wlasnie tez mi sie wydaje ze to w tej okolicy, jak poskladam wszystko na nowo, z ori ebc to jezeli wszystko bedzie ok to silnik powinien mies boost w okolicy 0,6-08bar tak??? I przy tym boost`cie powinien uzyskiwac moc chociaz zblizona do seryjnej. Jezeli tak nie bedzie to jade dzis na kanal popatrzec na uszczelki w okolicach turbiny,a przy okazji jazd testowych na czystym dolocie bedzie rowniez widzac czy nowa dmuchawka nie sra olejem...
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 10:00 am
autor: hz10
to że masz olej w układzie to sprawa normalna jeżeli masz podłączoną odme. jak układ wydechowy jest nieszczelny przed sądą to spalania spokojnie dochodzą do 20 paru litrów na 100km i świece sa czarne a nie piaskowe
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 10:09 am
autor: majster1988
jezeli chodzi o swiece, to przy okazji pomiaru cisnienia wyszlo ze swiece maja kolor prawidlowy.
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 11:27 am
autor: ZibiUT
Przy fabrycznym EBC doładowanie powinno dochodzić do około 1,2-1,3 bara przy depnieciu z niskich obrotów a potem spaść do 0,8-0,9bara czyli w połowie skali
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 11:43 am
autor: BARTEKcoupe
Zibi122 pisze:Przy fabrycznym EBC doładowanie powinno dochodzić do około 1,2-1,3 bara przy depnieciu z niskich obrotów a potem spaść do 0,8-0,9bara czyli w połowie skali
przy depnięciu ładuje w piku 1.6bara następnie spada na 1.2-1.3b a na wyższych obrotach spada do tego 0.8 bo nie utrzymuje ciśnienia.
Nic ci nie pierdzi na wolnych obrotach?? ten świst to może być nieszczelność pomiędzy turbo, a kolektorem. Bartekgt często pisał że mu się odkręcała turbina. Mechanik po wymianie mógł zastosować zwykłe nakrętki i problem wrócił.
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 11:45 am
autor: Rafalinek
Bartku, znowu mnie uprzedziłeś

Jest tak jak piszesz czyli w peaku nawet do czerwonej skali i systematycznie spada
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 1:59 pm
autor: majster1988
No wiec poskladane wszystko, po zlozeniu zagrzalem silniczek, na postoju podczas gazowania wygladalo wszystko obiecujaco. Wsiadlem do auta i na testowke. Drugi bieg 2,5 tys obr, ja mu w palnik, silnik zaczyna sie rozkrecac, turbo zaczyna ladowac do troche ponad pol skali(ok 1bar), zaczyna mnie wciskac w fotel.......nie trwalo to dlugo bo nagle gwizdanie ktore opisalem sie wczesniej sie nasililo, i efekt jakby turbo z pozycji ON przestawic na OFF, zasmierdzialo tylko spalinami i tyle, wrocilem do domu i pod maska cos takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=EMf_OhXyFAg" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Tak wiec uszczelka do wymiany, lub\i luzne turbo. Pytank gdzie to najlepiej zrobic, czy jest problem z dostaniem takich uszczelek??? Najlepiej chyba wymienic wszystkie uszczelki w tamtej okolicy... Sruby do skrecania tego musza byc jakies specjalne, czy wystarczy nakretka samokatrujaca???
Co dobre, ze po przejazdzce brak sladow oleju w dolocie...
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 2:12 pm
autor: ZibiUT
Na silniku widać pod koniec jak spaliny lecą. Kolor tych spalin tez nie jest obiecujący.
Wymień uszczelki.
Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 2:18 pm
autor: BARTEKcoupe
uszczelka pomiędzy turbo a kolektorem wypalona, albo śruby się już poluzowały. Możliwe też że pomiędzy dp, a turbo jest nieszczelność. uszczelkę pod turbinę kupisz bez problemu. Jak nie będą mieli to poproś o taką do lublina prostokątną metalową. Do dp użyj pasty do wydechów. Poskręcaj to na nakrętkach do kolektorów(Samohamujące, takie jajowate trochę) Ja kupowałem w serwisie audi. A i jeszcze jedno to nie takie z plastikiem w środku

Re: Brak mocy??? PGT
: pt lut 12, 2010 2:19 pm
autor: BARTEKcoupe
Zibi122 pisze:Na silniku widać pod koniec jak spaliny lecą. Kolor tych spalin tez nie jest obiecujący.
Wymień uszczelki.
nieszczelność przed sondą i silnik zalewa pewnie