Strona 4 z 5

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: sob mar 27, 2010 4:28 pm
autor: mr2j
Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ?? :twisted:

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: sob mar 27, 2010 4:46 pm
autor: BARTEKcoupe
mr2j pisze:
Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ?? :twisted:
ta z s :wink: Max z niej to 190-200km, część wydechowa mała, ale za to idealne na codzienne jazdy :)

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: sob mar 27, 2010 10:00 pm
autor: ZibiUT
BARTEKcoupe pisze:
mr2j pisze:
Zibi122 pisze:Wychodziły GT2056S i V. V jest z VNT czyli zmienna geometria a S jest normalna.
to która lepsza na wieksze moce ?? :twisted:
ta z s :wink: Max z niej to 190-200km, część wydechowa mała, ale za to idealne na codzienne jazdy :)
a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: ndz mar 28, 2010 9:41 am
autor: hz10
Zibi122 pisze: a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
masz racje, zdaje ci sie :wink: część wydechowa tłumi bardzo spaliny czego efekt jest taki że pomiędzy 1.3 a 1.7 bara jest całe 5 koni na kołach różnicy. moment jest oczywiście większy z dołu ale tylko przez chwile bo sukcesywnie spada :cisza: mnie udało sie osiągnąć 160 na kołach przy seryjnym zapłonie, jak nim troche pomajstrowałem to było 174 , niestety skończyło sie tym:

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: pn mar 29, 2010 12:22 am
autor: mrowczan
Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu :)

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: pn mar 29, 2010 7:37 am
autor: ZibiUT
mrowczan pisze:
Zibi122 pisze:a mi sie wydaje ze z niej bedzie 220-230 KM przy 1,7 bara a tyle spokojnie dmuchnie.
Koziol mial na 1,55b z GT28RSa 216km, pozniej na 1,75b niecale 240km, takze nie ma opcji uzyskac takich mocy z gt2056 nawet na tak wysokim doladowaniu :)
Skoro spreżarka jest w stanie dać przy 1,7 bara tyle samo powietrza co GT28RS to dlaczego ma nie byc 220-230 KM??
Jedynie co ta czesc wydechowa moze faktycznie trzymac troszke, zobaczymy :D

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: czw maja 27, 2010 5:04 pm
autor: piter01
ośmielę sie odgrzać kotleta.. z jakich aut pochodzi ten GT2056??? bo ogolnie znaleźć coś to lipa;/

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: czw maja 27, 2010 5:19 pm
autor: BARTEKcoupe
http://www.turboost.lt/eng/catalog.php? ... am=GT2056S" target="_blank
I jeszcze w iveco. Tylko żeby mały dokładnie taką nazwę na kompresorze.

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: czw maja 27, 2010 5:20 pm
autor: piter01
ok dzieki, a co powiecie tej turbinie
jaki to model garrett ale?
http://www.allegro.pl/item1055223361_tu ... veric.html" target="_blank

ma to pracowac w 1.1 8v (sej) wydajnoscia nie zbyt odbiegac od rhb5 5vl

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: pt maja 28, 2010 8:33 am
autor: ZibiUT
piter01 pisze:ok dzieki, a co powiecie tej turbinie
jaki to model garrett ale?
http://www.allegro.pl/item1055223361_tu ... veric.html" target="_blank" target="_blank

ma to pracowac w 1.1 8v (sej) wydajnoscia nie zbyt odbiegac od rhb5 5vl
Nie ma fotki czescizimnej a tam pewnie sa oznaczenia. w Nissanie była GT2052S lub T25. Tak naprawde jedna i druga dość dobry zamiennik VL5

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: pn cze 07, 2010 8:37 pm
autor: piter01
Pany a powiedzcie mi jak przekręcić muszle "zimną" w garrecie t25? nie ma tam zadnych srub mocujacych muszle do korpusu.. jest tylko taka blaszka hmm sądze ze trzeba ja jakosc scisnąć?? zeby muszla sie obróciła.. :roll:

fotki tego garreta są na gieldzie w sprzedam garrett t25 chemmista.

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: pn cze 07, 2010 10:28 pm
autor: mr2j
sciskasz i obracasz np: czymś takim
http://allegro.pl/item1056712523_beta_1 ... dy_vw.html" target="_blank" target="_blank

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: wt cze 08, 2010 3:04 pm
autor: piter01
a traz taka rzecz jak macie rozpracowane zasilanie olejem w t25.. tam jest gwint bodajrze 11mm z hakiem, jakiś calowy czy cóś.. nie da rady dostac do tego zadnej wkrecanej redukcji;/

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: wt cze 08, 2010 6:13 pm
autor: mrowczan
Tokarz :)

Re: jakie turbo zamiast k14 ?

: czw cze 10, 2010 2:46 pm
autor: piter01
i ostatnie, czy stosować jakąś zweżke w przewodzie olejowym do T.. np 1.2 mm?? Choć w sumie mam tez oryginalny przewod do tej T z nissana i nie ma w nim zadnego takiego restryktora