t3/t4
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Tak UT MK1 i o ile dobrze pamietam ma mieć czerwoną naklejkę
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Turbo nie bylo duze, tloki byly seria ostatnio i chyba koni wiecej nawet.rosssssa pisze:Co do Wałka to jest firma z krakowa Jakić REMapol albo coś podobnego oraz Henrich.hz10 pisze: a można dostać inny wałek niż ten polecany przez wszystkich czyli od świątkaale coś mi sie wydaje że że z 1.1 bara to 300 ps nie będzie
No a Petera miał 1,1 i 300KM tylko przy dużej turbinie i 16V![]()
A teraz kuje dokońca go bo teraz miał tylko tłoki i daje mega duże turbozobaczymy co wyciągnie
Ale za to ten silnik bez doladowania mial tyle koni co seryjny UT na 0,9bar.
POdstawowa zasada - im wiecej mocy masz bez doladowania, tym wiecej uzyskasz na tymsamym cisnieniu.
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Dla sprecyzowania.
Turbina to GT28RS na ballberingu orginał GARRETT
Doładowanie było 1,1
Moc pi razy oko 330 + strzał z nitro
Teraz będzie Albo GT30RS (chyba dłuższe to oznaczenie jest) albo GT35RS nie pamiętam które ale trzymałem to w rękach i nwet wtedy robiło mega wrażenie, oczywiście też garrett.
A tłoki były kute!!!! korby były oryginalne
Turbina to GT28RS na ballberingu orginał GARRETT
Doładowanie było 1,1
Moc pi razy oko 330 + strzał z nitro
Teraz będzie Albo GT30RS (chyba dłuższe to oznaczenie jest) albo GT35RS nie pamiętam które ale trzymałem to w rękach i nwet wtedy robiło mega wrażenie, oczywiście też garrett.
A tłoki były kute!!!! korby były oryginalne
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Potrzymaj t2 i wez potem t3 , tez zrobi wrazenie (spora roznica)rosssssa pisze:Dla sprecyzowania.
Turbina to GT28RS na ballberingu orginał GARRETT
Doładowanie było 1,1
Moc pi razy oko 330 + strzał z nitro
Teraz będzie Albo GT30RS (chyba dłuższe to oznaczenie jest) albo GT35RS nie pamiętam które ale trzymałem to w rękach i nwet wtedy robiło mega wrażenie, oczywiście też garrett.
A tłoki były kute!!!! korby były oryginalne


Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chce
piszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...



devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...

Wiesz co tam byla dyskusja o tym czy na malym turbo, malych wtryskach, slabej pompie wyszlo tyle koni. W przypadku Radka wiem ze bylo duzo kuni po samym wykorzystaniu wtryskow i powiem ze w sumie 680cc sie nie nudzilohz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chcepiszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
![]()
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...


Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
na taką przeróbke jestem przygotowany zresztą po to kupiłem ten samochód a nie innycolin pisze:hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chcepiszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
![]()
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...
Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.


jak zalozysz mocniejsze sprezynki, to nie bedzie sie czym martwic. Poza tym zawsze mozna zrobic zawory na zamowienie.hz10 pisze:na taką przeróbke jestem przygotowany zresztą po to kupiłem ten samochód a nie innycolin pisze:hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chcepiszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki
i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a
![]()
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ...
Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.co do zaworów to musze sprawdzić bo ja narazie znalazłem coś podobnego od alfy tylko tak jak pisałem w którymś tam poście martwi mnie masa tych nowych zaworów co z kolei ma wpływ na ich bezwładność żeby to skorygować można by założyć zawory z trzonkiem 7 a najlepiej 6mm ale nie ma tak dużych w ofercie
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
oki prace nad wymianą ruszyły dopiero dziś
i już na dzień dobry mam dwa spostrzeżenia
1. turbina jest do zamontowania bezmała plug&play co mnie cieszy
2. dlaczego średnica przepustnicy jest taka mała w stosunku do przekrojów całej reszty
i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawości
bo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa 


1. turbina jest do zamontowania bezmała plug&play co mnie cieszy
2. dlaczego średnica przepustnicy jest taka mała w stosunku do przekrojów całej reszty

pytam z czystej ciekawości


50mm starczy spokojnie do 300KM, powyzej lepiej jzu wieksza dac przepustnice.hz10 pisze:oki prace nad wymianą ruszyły dopiero dziśi już na dzień dobry mam dwa spostrzeżenia
![]()
1. turbina jest do zamontowania bezmała plug&play co mnie cieszy
2. dlaczego średnica przepustnicy jest taka mała w stosunku do przekrojów całej reszty
i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawościbo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa