Strona 3 z 3

: czw lut 01, 2007 8:23 pm
autor: DeviL
colin to co bys polecil do naszych wozidel ,zeby lepiej sie prowadzily ? :roll:

: czw lut 01, 2007 8:59 pm
autor: tomeQ
Znajomy upalal namietnie coupe 16vt, moze nawet znasz, takie biale z smt z pxs ;) i do momentu sprzedazy nic sie nie dzialo z visco, zawsze ciagnelo/mielilo ladnie obom kolami, a naprawde dostawal ten samochod niezle, wiec powinno to jakos dzialac. Warto tez zauwazyc ze skrzynia z visco do qp to kilkaset zl, a nie 4tysiace i wiecej.
hz10 nie wiem co chcesz jeszcze wnioskowac, w niedziele moge jeszcze zobaczyc w fiatowskiej serwisowce do skrzyn, czy nie ma wymiarow pasowan itd.

: czw lut 01, 2007 10:31 pm
autor: colin
Ja nie mowie, ze jest zle, bo naprawde ciekawy wynalazek, tylko jarajac jednego lacza dlugo sie tym nie pojezdzi. A ut z duza moca zapewne na ulicy (jeszcze polskiej lol) jarac moze. Ciezszy znacznie FC juz ma mniejsze szanse na takie fanaberie. No ale za 400zl to mozna co miesiac zmieniac taka skrzynie:)

: pt lut 02, 2007 9:19 am
autor: hz10
tomeQ pisze:
hz10 nie wiem co chcesz jeszcze wnioskowac, w niedziele moge jeszcze zobaczyc w fiatowskiej serwisowce do skrzyn, czy nie ma wymiarow pasowan itd.
właśnie o to mi chodzi :P żeby to zaadoptować przydały by sie jakieś wymiary lub rysunek samego połączenia :wink: wkońcu od czegoś tżeba zacząć :wink: odbiegając od tematu to wy też tak macie że przy zrywie w większości kręci sie prawe koło :twisted: :?:

: pn lut 05, 2007 8:01 pm
autor: kania_
tego nie podpasujecie do skrzyni UT

: pn lut 05, 2007 8:20 pm
autor: hz10
kania_ pisze:tego nie podpasujecie do skrzyni UT
jak wiesz dlaczego to może napisz to zaoszczędzi mi czas :wink:

: pn lut 05, 2007 9:39 pm
autor: DeviL
hz10 pisze:
tomeQ pisze:
hz10 nie wiem co chcesz jeszcze wnioskowac, w niedziele moge jeszcze zobaczyc w fiatowskiej serwisowce do skrzyn, czy nie ma wymiarow pasowan itd.
właśnie o to mi chodzi :P żeby to zaadoptować przydały by sie jakieś wymiary lub rysunek samego połączenia :wink: wkońcu od czegoś tżeba zacząć :wink: odbiegając od tematu to wy też tak macie że przy zrywie w większości kręci sie prawe koło :twisted: :?:
Woz 50kg worek ziemniakow na siedzeniu pasazera to moze pomoze :wink:

: pn lut 05, 2007 9:47 pm
autor: hz10
ja tu robie drzwi z włókien żeby lekko mu było a ty mi tu takie :lol:

: pn lut 05, 2007 10:54 pm
autor: DeviL
No masz poslizg kola z uwagi ze lekki woz i nie ma docisku :twisted: A moze zaspawaj sobie dyfer ,chociaz nie polecam

: wt lut 06, 2007 8:57 am
autor: hz10
DeviL pisze:No masz poslizg kola z uwagi ze lekki woz i nie ma docisku :twisted: A moze zaspawaj sobie dyfer ,chociaz nie polecam
to wiem a dyra nie zaspawam na pewno :wink: dlatego potrzebna jest ...

: śr lut 07, 2007 4:59 am
autor: kania_
nie podpasuje dlatego ze ta konstrukcjia nie jest szpera zmontowana miedzy satelitami jak wiekszosc a jest wyprowadzona na strone poloski wiec nie problemem jest lozyskowanie do obudowy a srednica otowru i uszczelnienie od strony silnika

: czw lut 08, 2007 11:47 pm
autor: hz10
kania_ pisze:nie podpasuje dlatego ze ta konstrukcjia nie jest szpera zmontowana miedzy satelitami jak wiekszosc a jest wyprowadzona na strone poloski wiec nie problemem jest lozyskowanie do obudowy a srednica otowru i uszczelnienie od strony silnika
taki problem to nie problem bynajmniej dla mnie :wink: nawet jak bedzie tżeba wspawać kawałek tamtej skrzyni :wink:

: pt lut 09, 2007 12:41 am
autor: colin
to nie lepiej cala z fc zalozyc?

: pt lut 09, 2007 9:26 am
autor: hz10
colin pisze:to nie lepiej cala z fc zalozyc?
to byłoby najlepsze rozwiązanie tylko wykonanie przejściówki jest mocno pracochłonne :wink: robiłem to raz w życiu i więcej nie chce 8)