Strona 3 z 4

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 9:15 pm
autor: omagi
Mniejsza z tym nawet jak byl malowany to mi to nie przeszkadza xD

Mam takie pytanie ?

wymieniłem termostat bo sie nie zamykal i po zmianie dzis jak jechalem do Krakowa zaczela mi sie gotować woda. Jak zajechalem do domu to sprawdzilem bo moze termostat jednak walniety ale nie wyjolem termostat i bylo bez i dalej sie gotuje.
I teraz moje pytanie od czego to moze byc jak zgasze doleje wody do zbiorniczka i odpale to przed chwilke jest ok. ale po jakims czasie chlodnica jest zimna oraz nie leci cieple powietrze. ? czy to moze byc wina pompy wody, ? ze slabo pompuje ? Czy to moze byc cos zapchane ? bo to wyglada tak ze malo pompuje i nie napelnia chlodnicy. jak przegazuje to zrobi sie goraca chlodnica i zaraz zimna i nie wlacza sie wetylator tylko czasami.

Hmmm pomóżcie :)

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 9:40 pm
autor: dzikidaniel
Odpowietrzyłeś układ?

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 9:42 pm
autor: omagi
dzikidaniel pisze:Odpowietrzyłeś układ?
Na chłodnicy. Nie wiem gdzie indziej sie odpowietrza ? Jak bys mi napisal gdzie dokladnie odpowietrzyć ?

Dodam jeszcze ze bardzo slabo grzege w środku (nagrzewnica jak by slabo grzala) moze byc coś przytkane? Slyszalem ze cos przez turbo idze ale watpie w to bo chlodzenie turbiny jest przez olej a nie wode.

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 10:11 pm
autor: uniak 1.4T
w tych autach jest akurat przez olej i wode ale to napewno nie to
nagrzwenica moze byc zawalona mułem i nie bedzie grzała dobrze, co do odpowietrzania ukłąd sam sie odpowietrza :wink:
wyczysc chłodnice i zobaczysz

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 10:22 pm
autor: omagi
uniak 1.4T pisze:w tych autach jest akurat przez olej i wode ale to napewno nie to
nagrzwenica moze byc zawalona mułem i nie bedzie grzała dobrze, co do odpowietrzania ukłąd sam sie odpowietrza :wink:
wyczysc chłodnice i zobaczysz
ok dzieki zobacze czy to pomorze .

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 10:23 pm
autor: goofer007
omagi pisze: zobacze czy to pomorze .
Nie, Mazowsze :mrgreen:

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 11:04 pm
autor: turbomaniak
Z tego co piszesz wynika ze padla pompa wody

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 11:08 pm
autor: simon1989
turbomaniak pisze:Z tego co piszesz wynika ze padla pompa wody
Jak moze paść pompa wody?

Re: Gdzie ma być to coś ?

: sob sty 15, 2011 11:18 pm
autor: turbomaniak
Jezeli ma plastikowy wirnik i znaczne luzy... reszte dopisz sobie sam

Re: Gdzie ma być to coś ?

: ndz sty 16, 2011 12:15 am
autor: BARTEKcoupe
Też mi się wydaje że pompa wody padła, ale przy tym zderzaku wszystko ma prawo się gotować :mrgreen:

Re: Gdzie ma być to coś ?

: ndz sty 16, 2011 1:28 am
autor: Bicy
tez mam taki zderzak :P aktualnie wisi w garazu i czeka na powiekszanie dolotu :) jakos bez lepiej sie jezdzi:P

Re: Gdzie ma być to coś ?

: ndz sty 16, 2011 10:42 am
autor: omagi
Czyli pompa wody moze mniej pompowac? Bo coś tam leci. Np jak zapomnialem założyć uszczelkę pod termostat to na wolnych obrotach troszkę wody lecialo a jak dodalem gazu to fontanna leciala. Oczywiście dziurka duża nie była.

Chodzi mi o to czy pompa może być tak walnięta ze mniej pompuje niż powinna ale zawsze coś i nie nadąża chłodzić silnika i po pewnym czasie gotuje sie w silniku i zapowietrza chlodnicę.

I czy da się to jakoś sprawdzić czy tylko ją wyjąć i oglądnąć. Czyli rozbierać rozrząd ?

Re: Gdzie ma być to coś ?

: ndz sty 16, 2011 8:46 pm
autor: uniak 1.4T
na pompie jest zaworek i najpierw to by nim płyn wywalało :cisza: zobacz czy nie ma sladów po wycieku i dopiero bierz sie za rozbieranie

Re: Gdzie ma być to coś ?

: czw sty 20, 2011 9:00 pm
autor: omagi
Witam mam pytanie jakie są kolejności i sily dokręcania i odkrecania śrub glowicy i glowiczki bo znalazlem post ale zdjecia nie dzialaja i nie mam pojecia jak to odkrecic.

Licze na szybka odpowiedz bo slecze nad silnikiem.

Re: Gdzie ma być to coś ?

: czw sty 20, 2011 9:28 pm
autor: adrian055
momenty dokrecania śrub głowicy masz razem z uszczelka tak samo kolejnosc dokrecania