Strona 3 z 3
Re: Zwiększone spalanie
: śr sty 06, 2010 10:45 pm
autor: wachus
Ale chyba jeśli nie byłby zasilany to z kostą czy bez powinien odpalić.. A on z niebieską kostką pali a bez niej już nie chce

Re: Zwiększone spalanie
: czw sty 07, 2010 12:21 am
autor: rożek
Nie wiem dlaczego w ślepo zamieniasz wtyczki - czujnik temperatury powinien być połączony z 10 pinem ecu, a czujnik spalania stukowego pod 4 i 17 microplexa, zawór dodatkowego powietrza jest zasilany +12 po uruchomieniu silnika ( pod przekaźnik pompy paliwa) i wystarczy kupić miernik za 10zł i posprawdzać. Od tego przekładania wtyczek wkońcu coś upalisz, albo nawet cały samochód spalisz.
Re: Zwiększone spalanie
: czw sty 07, 2010 10:29 am
autor: simon1989
różek ma racje. Jak plus z minusem zamienisz to mozesz pojarać. A mozesz tak zrobic jak pozamieniasz wtyczki. Tak jak Ci pisalem sprawdz, ktora zyla we wtyczce jest podpieta pod ktory pin w kompie i majac schemat bedziesz wiedzial, ktora jest od czego i kolory wtedy nie beda mialy znaczenia. W ogole to mozesz miec gdzie kabel rozlaczony w tych wtyczkach.
Re: Zwiększone spalanie
: pt sty 15, 2010 8:54 pm
autor: wachus
Miernik dostałem w ręcę i tak jak mówiliście posprawdzałem kable i tak to wygląda
Niebieska kostka wyglada nastepująco po wpięciu w jeden styk kostki odzywa się pin dziesiąsty a po wpięciu w drugi sty kostki odzywa się pin 4
Czarna kostka by połączony ze stukowym ma się następująco po wpięciu w jeden styk kostki odzywa się 4,5 i 13 po wpieciu w drugi stk kostki odzywa sie 2 pin 9 i 12
Czyli by się zgadzało...
Auto odpalilem tak jak było podłączone (niebieska kostka w dodatkowym powietrzu) Auto na wstępie oczywiście po odpaleniu ponad 2000 obrotów (ok 2200) zaczął z rury wydobywać się szary matowy nagar wypluło go i później już ok
zmierzyłem napięcie w czarnej kostce i jest 14.25V
Zgasiłem furę przełożyłem niebieską kostkę w czujnik w termostacie czarna do dodatkowego powietrza i ni hu hu auto ani drgnie (jakby przechodziło w jakiś inny tryp i rozrusznik jakby szybciej kręcił ale może to tylko takie złudne odczucia
Przełożyłem kable po staremu ale za nim zdążyłem go odpalić to już świece pozalewało...A przeważnie trzeba dość długo nim kręcić by znów załapał na tej kombinacji
Ktoś coś rozumie z tego

Re: Zwiększone spalanie
: ndz sty 17, 2010 2:10 pm
autor: wachus
Sprawa już wyjaśniona

Re: Zwiększone spalanie
: ndz sty 17, 2010 5:11 pm
autor: simon1989
wiec co sie stalo?
Re: Zwiększone spalanie
: ndz sty 17, 2010 5:28 pm
autor: wachus
Czujnik w termostacie walnięty

Przy wpięciu i zmostkowaniu rezystora w niebieską kostkę auto odpala
Re: Zwiększone spalanie
: sob mar 06, 2010 9:49 pm
autor: Adamss
Piszę tu ponieważ mój temat został zablokowany.
Dostosuje się do wskazówek jakie są tu

Dzięki
A co do mojego punto raczej go nie butuję .Na pierwszych trzech biegach idzie dość dobrze ,ale to nie powala 4 i 5 szkoda mówić (moje uno silnikiem 1.1 ma lepsze osiągi a spala znacznie mniej).
Na biegu jałowym silnik pracuje dość nierówno
Dziś GT było podłączone pod komputer trzy krotnie wykazało uszkodzenie czujnika spalania stukowego.Czy możliwe że przez ten czujnik ma tak wysokie spalanie ( 27 l / 100km)
Pozdrawiam Adamss

Re: Zwiększone spalanie
: ndz mar 07, 2010 10:31 am
autor: wachus
Nie...Sam czujnik często się uszkadza i nic się nie dzieje
Sprawdź te rzeczy które były poruszane w moim problemie a poza tym obadaj przepływkę u mnie okazało się też że klapa od przepływki była otwarta na 2cm na wyłączonym silniku...Po jej zamknięciu(naciągnięciu sprężyny) Auto raz zagadało zgasło i później zero życia było...Ale tak czy siak nie powinno tak być
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa...ściągnij wężyk od kolektora (hm w punto chyba jest podobnie co w uno) gdy auto jest na chodzie i dmuchnij w niego powinno być szczelne, nie powinna lecieć benzyna
Zgaś furę wąż śćiągnij wąż od powrotu wsadź do jakieś butelki i odpal...Z węża powinno niezła dawka paliwa lecieć
Obadaj wężyk powrotny idący do baku czy nie jest zapchany chodź by takim ciśnieniu i powracającej ilości paliwa trudno by się zapchał
Sprawdż rezystancję czujnika temperatury silnika na rozgrzanym silniku od 200-300ohmów
Zobacz czy kabel z niebieską kostką masz wpięty w ten czujnik
To było na tyle z własnej autopsji

A jezszcze mam dużo do zrobienia

Re: Zwiększone spalanie
: ndz mar 07, 2010 6:14 pm
autor: Adamss
Dzięki
PS Powodzenia przy Twoim Aucie Pozdrawiam
Re: Zwiększone spalanie
: ndz kwie 18, 2010 7:25 pm
autor: adrian055
koledzy czy czujnik temperatury w termostacie odpowiada wskaźnikowi na panelu w aucie?? bo wlasnie mi cos padlo i wskazowa opadla, a czujnik w termostacie wymienialem z miesiac temu
Re: Zwiększone spalanie
: ndz kwie 18, 2010 7:32 pm
autor: hz10
adrian055 pisze:koledzy czy czujnik temperatury w termostacie odpowiada wskaźnikowi na panelu w aucie??
nie
Re: Zwiększone spalanie
: ndz kwie 18, 2010 7:34 pm
autor: BARTEKcoupe
czujnik od blatu masz wkręcony w głowice z przodu
Re: Zwiększone spalanie
: ndz kwie 18, 2010 7:40 pm
autor: adrian055
dzieki zaraz to sprawdze:)