Strona 3 z 3
: czw wrz 25, 2008 9:46 pm
autor: ZibiUT
turbomaniak pisze:Zibi pytanko do ciebie, przy jakich obrotach masz pelne doladowanie i przy jakich obrotach wstaje twoje turbo np. na trzecim biegu?
Wstaje około 2800 ale pełne doładowanie ma przy 3600-3800 .
: czw wrz 25, 2008 11:29 pm
autor: DeviL
a tak wstaje T3 z fiata coupe w silniku 1.6dohc , silnik niewystrojony zalany na wiekszych wtryskach , ebc poki co tez nie podkrecone w ecumasterze , sadze ,ze wstawanie od jakis 2200-2300 obr jest niezle jak na to turbo i ta pojemnosc , moznaby rzec wstaje jak w 2.0t

: czw wrz 25, 2008 11:48 pm
autor: Lui
u mnie było tak:
3bieg
żeliwko .64
różowa linia to ciśnienie ok 2,5v to przekroczenie 0
wstawała jak widać 3300 max - 1 bar przy ok 4300
teraz na .48 jest różnica, spokojnie jeżdżąc zaczyna ładować, jadąc na 5tce przy 2,5tyś obr lekko mocniej dociśnie się gaz i już jest ciśnienie, nie da się jechać szybciej niż ok 3tyś 5ty bieg żeby nie ładowało
Ciekawi mnie jak będzie z utrzymywaniem doładowania do końca, na .64 do ponad 6tyś trzymało 1.3-1.4 bara
: pt wrz 26, 2008 2:40 am
autor: ostry
: pt wrz 26, 2008 8:50 am
autor: ZibiUT
Ta sprezarka to raczej podróba t25 i moze długo nie pochodzić.
Wymiary ma dobre.
: pt wrz 26, 2008 4:11 pm
autor: ostry
o garretta coś ciężko może zrobić k14 ?
nie wiem co z tym dalej

: pt wrz 26, 2008 9:33 pm
autor: ostry
rozebrałem to k14 i okazało sie że przycierał wydechowy wirnik i spisałem numery z niej może teraz coś znajde na jej temat;
KUND.-NR.: 068 145 703L
ATL.-NR.: 89 743 0271
AUSF.-NR.: K14 6082
: ndz paź 12, 2008 1:32 pm
autor: ostry
nic nie znalazłem ciekawego o tej turbinie
można zamontować sobie takie coś a uno (o te stabilizatory i drążki chodzi) ?
: pn paź 13, 2008 2:11 am
autor: Lui
to poprostu jest inny system zawieszenia jakieś japońskie pewienie wielowachaczowe
