Strona 3 z 4

: pn paź 15, 2007 7:37 pm
autor: pietro
Lui pisze:nie ruszaj jak jeszcze nie odpaliłeś
może jest dobra a tak to na dzień dobry jeszcze zepsujesz :P
zastanawia mnie jedno dlaczego jest nalot oleju wu kładzie dolotowym przy przepływomierzu :?: no i ta czarna magia z kablami nawet mam klemy z UT w zbiorniczku wyruwnawczym było troszke płynu ale on był czysty nie śmierdział spalinami ani grama oleju tam nie było pahnie ty tylko płynem .... silnik był transportowany z francjii czy jest możliwość że podczas transportu sie dostał olej hmmm sam nie wiem myśle że kupiłem duży problem :x no lae cóż ma ktoś może schemt jakiś jak to podłoczyć pod wiązke od una gaźnikowego bym był bardzo wdzięczny :!:
pozdrawiam

: pn paź 15, 2007 7:57 pm
autor: Lui
włożysz silnik podłączysz komputery i wszystkie czujniki to powiem jak podłączyć resztę, zostanie ci tylko kilka kabli :)

: pn paź 15, 2007 10:49 pm
autor: ziuzio
Nalot na przepływce może być ze stożkowego filtra powietrza :) .
Tak jak napisał Lui, podłącz kompy i czujniki, powinno zostać w zależności od wersji około 6 kabli do podłączenia(+ po kluczyku, + z rozrusznika, -, sterowanie pompy paliwa, + na stałe, wyjście na obrotomierz).

: wt paź 16, 2007 10:50 pm
autor: pietro
na przepustnicy po przeciwnej stronie jest coś plastikowego co to jest czy to musi być ? na komputerze jaest taki trujnik do podłaczenia małych wężyków co to jest i gdzie to podłączyć? mam wiązkę biegnacą po lewej stronie patrząc od przodu ona jest do czujników i rozrusznika i jest ona odcięta w dziwnym miejscu nie moge dopasować do nieczego pod co ona jest podpięta pod któryś z komputerów.. a jeżeli chodzi o zamontowanie samego silnika to czy uchwyt od skrzyni biegów będzie pasował w raz z poduszką a z drugiej strony sam uchwyt co jest przymocowany do podłużnicy? bo przy silniku jest taka czarna poducha i ostatnie pytanko jak podłączyć paliwo bezpośrednio od pompy do filtra a od regulatora gdzie się podłacza jeżeli chodzi zasilanie do pompy to z kąd najlepiej podłączyć?
pozdrawiam

: wt paź 16, 2007 11:12 pm
autor: Lui
Napisz wszystko jeszcze raz od początku bo prawie nic zrozumieć nie można :)

Odpowiem na tyle co zrozumiałem

- przy microplexie masz jedno wyjście na przewód z ciśnieniem podłączasz do do kolektora, żadnych trójników, nic

- wiązkę do czujników i do rozrusznika robisz nową, albo przekładasz WSZYSTKO z UT z całą wiązką spod deski, ja robiłem nową to kilka kabli, żaden problem

tzn dokładnie, wykorzystujesz przewody od wiązki 1.0 czyli rozrusznik, kontrolka oleju, temperatura wody, kontrolka alternatora
odpowiednio skracasz/przedłużasz te kable

na nowo robisz tylko przewody od czujnika ciśnienia i temperatury oleju

- Poduchy
róznica jest tylko taka żeby zamontować silnik UT jak wcześniej miałeś 1.0 albo 1.1 to trzeba mieć to mocowanie poduchy przykręcane do podłużnicy


te od skrzyni pasują

- o co chodzi ci z pompą to nierozumiem :)

: czw paź 18, 2007 12:15 pm
autor: pietro
hehe no sam nie moge zrozumieć :D

z ta pompą paliwa chodzi mi o to z kąd wziąść zasilanie do niej (czy ona dziła cały czas czy moze jakiś czujnik bądź komputer steruje nią?) i jak sie podłącza paliwo przy silniku pod filtr paliwa i regulator a powrót gdzie?

szukałem w internecie jakieś info dotyczące gdzie jaki znajduje sie czujnik może posiadasz coś takiego?

odnośnie mikroplexa znajduje sie tam trójnik a nie jedno wejście na wężyk

odnośnie wodzików te z 1,1 mi nie podejdą? ale chyba raczej nie czy w jakimś sklepie mozna dostać a jak nie to gdzie szukać?

i jeszcze jakim olejem zalać silnik i skrzynie biegów (nie wiem co było lane wcześniej?)

pozdr

: czw paź 18, 2007 3:52 pm
autor: Lui
zasilanie pompy bierzesz z przekaźnika pompy :wink:

to powinna być część wiązki od komputera, jak nie masz przekaźników to trzeba będzie coś pokombinować

powrót paliwa jest z tyłu regulatora :)

że bezpośrednio w microplexie masz trójnik to dziwne, widziałem że niektóre uniaki miały jeszcze na tym trójniku jakiś taki ślepy zaworek, nie wiem co to i po co :roll:

: czw paź 18, 2007 5:06 pm
autor: ZibiUT
Nie mozliwe aby w micro był trójnik. Pewnie ma przy micro trójnik który jest na kawałku węzyku podłaczony. Jedna czesc to podciśnienie a drugie wyjscie to do wskaźnika. Ja tak mam.

: czw paź 18, 2007 5:53 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Nie mozliwe aby w micro był trójnik. Pewnie ma przy micro trójnik który jest na kawałku węzyku podłaczony. Jedna czesc to podciśnienie a drugie wyjscie to do wskaźnika. Ja tak mam.

Tak dokładnie jest to trójnik na wężyku, do jakiego jest to wskaźnika podłączone?

a odnośnie pompy paliwa mam dwa przekaźniki na wiązce tylko które z tych kabelków zasila pompe to jest pytanie? ma ktoś może schemat elektryczny?

czy wiecie może jak sobie poradzić z wodzikami do zmiany biegów?

czy macie może do odsprzedania orurowanie do chłodnicy?
pozdr

: czw paź 18, 2007 9:38 pm
autor: Lui
do chlodnicy powietrza czy wody

z tymi przekaźnikami to zobacze, i może cykne jakieś foto, pozatym poprzęglądaj moje posty, ja się też o to pytałem i zdjęcia też były

: czw paź 18, 2007 9:50 pm
autor: pietro
Lui pisze:do chlodnicy powietrza czy wody
Do chłodnicy wody

Czy schemat elektryczny i umiejscowienie czujników jest takiesamo w 1,4 co 1,3 ?

I jeszcze jest mi potrzebny czujnik połozenia przepustnicy (czy w sklepie dostane takie coś) ?

: czw paź 18, 2007 11:06 pm
autor: ZibiUT
Tak, połozenie czujników jest takie samo.

Co do czyjnika przepustnicy to sprawdz numer jak masz i szukaj na allegro. Były one stosowane w wielu autach.

: czw paź 18, 2007 11:11 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Co do czyjnika przepustnicy to sprawdz numer jak masz i szukaj na allegro. Były one stosowane w wielu autach.
No ale numer czego mam sprawdzic bo nie kumam za bardzo?

: czw paź 18, 2007 11:28 pm
autor: ZibiUT
Na czujniku połozenia przepustnicy znajdziesz numer boscha. szukaj podopbych czujników po kształcie i putaj na allegro o ich nr.

: czw paź 18, 2007 11:35 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Na czujniku połozenia przepustnicy znajdziesz numer boscha. szukaj podopbych czujników po kształcie i putaj na allegro o ich nr.
Tak tylko że ja nie posiadam tego czujnika i tu jest problem