Strona 3 z 4
: pn paź 15, 2007 7:37 pm
autor: pietro
Lui pisze:nie ruszaj jak jeszcze nie odpaliłeś
może jest dobra a tak to na dzień dobry jeszcze zepsujesz

zastanawia mnie jedno dlaczego jest nalot oleju wu kładzie dolotowym przy przepływomierzu

no i ta czarna magia z kablami nawet mam klemy z UT w zbiorniczku wyruwnawczym było troszke płynu ale on był czysty nie śmierdział spalinami ani grama oleju tam nie było pahnie ty tylko płynem .... silnik był transportowany z francjii czy jest możliwość że podczas transportu sie dostał olej hmmm sam nie wiem myśle że kupiłem duży problem

no lae cóż ma ktoś może schemt jakiś jak to podłoczyć pod wiązke od una gaźnikowego bym był bardzo wdzięczny
pozdrawiam
: pn paź 15, 2007 7:57 pm
autor: Lui
włożysz silnik podłączysz komputery i wszystkie czujniki to powiem jak podłączyć resztę, zostanie ci tylko kilka kabli

: pn paź 15, 2007 10:49 pm
autor: ziuzio
Nalot na przepływce może być ze stożkowego filtra powietrza

.
Tak jak napisał Lui, podłącz kompy i czujniki, powinno zostać w zależności od wersji około 6 kabli do podłączenia(+ po kluczyku, + z rozrusznika, -, sterowanie pompy paliwa, + na stałe, wyjście na obrotomierz).
: wt paź 16, 2007 10:50 pm
autor: pietro
na przepustnicy po przeciwnej stronie jest coś plastikowego co to jest czy to musi być ? na komputerze jaest taki trujnik do podłaczenia małych wężyków co to jest i gdzie to podłączyć? mam wiązkę biegnacą po lewej stronie patrząc od przodu ona jest do czujników i rozrusznika i jest ona odcięta w dziwnym miejscu nie moge dopasować do nieczego pod co ona jest podpięta pod któryś z komputerów.. a jeżeli chodzi o zamontowanie samego silnika to czy uchwyt od skrzyni biegów będzie pasował w raz z poduszką a z drugiej strony sam uchwyt co jest przymocowany do podłużnicy? bo przy silniku jest taka czarna poducha i ostatnie pytanko jak podłączyć paliwo bezpośrednio od pompy do filtra a od regulatora gdzie się podłacza jeżeli chodzi zasilanie do pompy to z kąd najlepiej podłączyć?
pozdrawiam
: wt paź 16, 2007 11:12 pm
autor: Lui
Napisz wszystko jeszcze raz od początku bo prawie nic zrozumieć nie można
Odpowiem na tyle co zrozumiałem
- przy microplexie masz jedno wyjście na przewód z ciśnieniem podłączasz do do kolektora, żadnych trójników, nic
- wiązkę do czujników i do rozrusznika robisz nową, albo przekładasz WSZYSTKO z UT z całą wiązką spod deski, ja robiłem nową to kilka kabli, żaden problem
tzn dokładnie, wykorzystujesz przewody od wiązki 1.0 czyli rozrusznik, kontrolka oleju, temperatura wody, kontrolka alternatora
odpowiednio skracasz/przedłużasz te kable
na nowo robisz tylko przewody od czujnika ciśnienia i temperatury oleju
- Poduchy
róznica jest tylko taka żeby zamontować silnik UT jak wcześniej miałeś 1.0 albo 1.1 to trzeba mieć to mocowanie poduchy przykręcane do podłużnicy
te od skrzyni pasują
- o co chodzi ci z pompą to nierozumiem

: czw paź 18, 2007 12:15 pm
autor: pietro
hehe no sam nie moge zrozumieć
z ta pompą paliwa chodzi mi o to z kąd wziąść zasilanie do niej (czy ona dziła cały czas czy moze jakiś czujnik bądź komputer steruje nią?) i jak sie podłącza paliwo przy silniku pod filtr paliwa i regulator a powrót gdzie?
szukałem w internecie jakieś info dotyczące gdzie jaki znajduje sie czujnik może posiadasz coś takiego?
odnośnie mikroplexa znajduje sie tam trójnik a nie jedno wejście na wężyk
odnośnie wodzików te z 1,1 mi nie podejdą? ale chyba raczej nie czy w jakimś sklepie mozna dostać a jak nie to gdzie szukać?
i jeszcze jakim olejem zalać silnik i skrzynie biegów (nie wiem co było lane wcześniej?)
pozdr
: czw paź 18, 2007 3:52 pm
autor: Lui
zasilanie pompy bierzesz z przekaźnika pompy
to powinna być część wiązki od komputera, jak nie masz przekaźników to trzeba będzie coś pokombinować
powrót paliwa jest z tyłu regulatora
że bezpośrednio w microplexie masz trójnik to dziwne, widziałem że niektóre uniaki miały jeszcze na tym trójniku jakiś taki ślepy zaworek, nie wiem co to i po co

: czw paź 18, 2007 5:06 pm
autor: ZibiUT
Nie mozliwe aby w micro był trójnik. Pewnie ma przy micro trójnik który jest na kawałku węzyku podłaczony. Jedna czesc to podciśnienie a drugie wyjscie to do wskaźnika. Ja tak mam.
: czw paź 18, 2007 5:53 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Nie mozliwe aby w micro był trójnik. Pewnie ma przy micro trójnik który jest na kawałku węzyku podłaczony. Jedna czesc to podciśnienie a drugie wyjscie to do wskaźnika. Ja tak mam.
Tak dokładnie jest to trójnik na wężyku, do jakiego jest to wskaźnika podłączone?
a odnośnie pompy paliwa mam dwa przekaźniki na wiązce tylko które z tych kabelków zasila pompe to jest pytanie? ma ktoś może schemat elektryczny?
czy wiecie może jak sobie poradzić z wodzikami do zmiany biegów?
czy macie może do odsprzedania orurowanie do chłodnicy?
pozdr
: czw paź 18, 2007 9:38 pm
autor: Lui
do chlodnicy powietrza czy wody
z tymi przekaźnikami to zobacze, i może cykne jakieś foto, pozatym poprzęglądaj moje posty, ja się też o to pytałem i zdjęcia też były
: czw paź 18, 2007 9:50 pm
autor: pietro
Lui pisze:do chlodnicy powietrza czy wody
Do chłodnicy wody
Czy schemat elektryczny i umiejscowienie czujników jest takiesamo w 1,4 co 1,3 ?
I jeszcze jest mi potrzebny czujnik połozenia przepustnicy (czy w sklepie dostane takie coś) ?
: czw paź 18, 2007 11:06 pm
autor: ZibiUT
Tak, połozenie czujników jest takie samo.
Co do czyjnika przepustnicy to sprawdz numer jak masz i szukaj na allegro. Były one stosowane w wielu autach.
: czw paź 18, 2007 11:11 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Co do czyjnika przepustnicy to sprawdz numer jak masz i szukaj na allegro. Były one stosowane w wielu autach.
No ale numer czego mam sprawdzic bo nie kumam za bardzo?
: czw paź 18, 2007 11:28 pm
autor: ZibiUT
Na czujniku połozenia przepustnicy znajdziesz numer boscha. szukaj podopbych czujników po kształcie i putaj na allegro o ich nr.
: czw paź 18, 2007 11:35 pm
autor: pietro
Zibi122 pisze:Na czujniku połozenia przepustnicy znajdziesz numer boscha. szukaj podopbych czujników po kształcie i putaj na allegro o ich nr.
Tak tylko że ja nie posiadam tego czujnika i tu jest problem