Strona 3 z 3

: wt paź 30, 2007 5:28 pm
autor: FIDO
KFAS pisze:kable na wtryskach już dawno zrobione bo łączyły sie razem (robiło sie zwarcie, wszelkie wtyczki które były uszkodzone są powymieniane :D
Komp też był grzebany na 100% bo nawet brakuje połowy śrubek do jego przymocowania.

Ale masz przynajmniej zamontowane jednakowe wszystkie wtryski które zostały wcześniej sprawdzone i wyczyszczone.
Uporządkowaną instalacje żadne kable nie wiszą itd.

Temat do zwalczenia...

aha to fajnie :D
co do kompa to mam jeszcze jednego kompa :) bo ten co jest w tej chwili to niemiecki.. ale mam jeszcze jeden ktory kupilem z nowym silnikiem :).. chodz wolal bym ten niemiecki jak byl kopany ;) no i mam nadzieje ze dobrze byl kopany a nie jakos tandetnie...
To ze porobiles mi z tymi drutami porzadek to wdzieczny jestem bardzo bo normalnie drut na kilometr bylo widac ;)

a jak to z ta kontrolka wtrysku??

Ciesze sie ze stwierdziles ze temat do zwalczenia ;)

: wt paź 30, 2007 5:36 pm
autor: FIDO
uzgodniłem właśnie telefonicznie, że przepływka sie poszuka i jeśli jest dotrze do mnie w piątek przed południem :D



to spoko :) oby ojciec nie zapomnial :)

Masz mozliwosc sprawdzenia tego kompa czy byl kopany i czy program wstepnie jest dobrze zrobiony?? i jak sadzisz ile turbo ładuje?? wszelskie info mile widziane ;)

: wt paź 30, 2007 5:53 pm
autor: KFAS
Zrobiłem teścik i działa z oszukana przepływka całkiem nieźle ale nie ma warunków na drodze bo jest ślisko i koła mielą non stop taki lag jak jest to norma bo dopóki turbo nie napompuje to auto "nie jedzie" tak jak by nam sie wydawało, ze powinno- kontrolka wtrysku sie nie zaswieca :!:
poczekamy do piątku.

: wt paź 30, 2007 5:58 pm
autor: KFAS
FIDO pisze:uzgodniłem właśnie telefonicznie, że przepływka sie poszuka i jeśli jest dotrze do mnie w piątek przed południem :D



to spoko :) oby ojciec nie zapomnial :)

Masz mozliwosc sprawdzenia tego kompa czy byl kopany i czy program wstepnie jest dobrze zrobiony?? i jak sadzisz ile turbo ładuje?? wszelskie info mile widziane ;)

Nie mam możliwosci porównania i sprawdzenia czy program jest dobrze zrobiony bo sie tym nie zajmuje.

Ile ładuje turbo nie patrzyłem bo predkości dochodziły do 140 na dopuszczalnych 40 wiec nie miałem na to czasu jak poskładam wszystko do kupy z dobra przepływka i normalna dźwignią zmiany biegów to protestuje.

: wt paź 30, 2007 6:09 pm
autor: FIDO
KFAS pisze:
FIDO pisze:uzgodniłem właśnie telefonicznie, że przepływka sie poszuka i jeśli jest dotrze do mnie w piątek przed południem :D



to spoko :) oby ojciec nie zapomnial :)

Masz mozliwosc sprawdzenia tego kompa czy byl kopany i czy program wstepnie jest dobrze zrobiony?? i jak sadzisz ile turbo ładuje?? wszelskie info mile widziane ;)

Nie mam możliwosci porównania i sprawdzenia czy program jest dobrze zrobiony bo sie tym nie zajmuje.

Ile ładuje turbo nie patrzyłem bo predkości dochodziły do 140 na dopuszczalnych 40 wiec nie miałem na to czasu jak poskładam wszystko do kupy z dobra przepływka i normalna dźwignią zmiany biegów to protestuje.

hehe tylko uwazaj na moja fure :D bo te opony to serio max tandeta :) a co do tej dzwigni to nawet mi nie mow :lol: jak sie dowiedzialem ze jest obcieta to odrazu ze zlomowiska wytargalem nowy patyk ;) niestety galki orginalne byly zajechane.. wiec pozostanie moja metalowa.. ale ona akurat mi sie podoba wiec jest luz... ;)

a powiedz czy po zmianie (oszukaniu przeplywki) auto jakos stalo sie mocniejsze czy ogolnie zaczelo lepiej pracowac.. aha zapomnialem ci powiedziec ze jak odebralem od mechanika nr1 :lol: auto totalnie nie jechalo z dolu :wink: i pokopalem lekko przy takim malym gagecie co jest po lewej stronie silnika (patrzac od przodu) co wyglada jak aparat zaplonowy :wink: i troszke sie poprawilo.. wiec moze teraz trzeba by to jeszcze raz ustawic ?? jakos z przyrzadami a nie na OKO ;) jak ja to zrobilem :twisted:

i kurcze ciekawe czemu ta kontrolka wtrysku nie zapala sie... hmmm

moze by wpiac dla testu ten 2 komp polski... mozliwe ze programowo jest wylaczona??

: wt paź 30, 2007 6:18 pm
autor: KFAS
czujnik fazy -już ustawiłem na początku i ustawia sie go własnie na oko :D
Czyli przy zgraniu odpowiednich znaków na rozrządzie ustawiamy znaki w samym czujniku

Obszerna relacje zdam jak wszystko będzie już ok .
Albo się poddam co tak łatwo nie nastapi :!:

: wt paź 30, 2007 6:25 pm
autor: FIDO
KFAS pisze:czujnik fazy -już ustawiłem na początku i ustawia sie go własnie na oko :D
Czyli przy zgraniu odpowiednich znaków na rozrządzie ustawiamy znaki w samym czujniku

Obszerna relacje zdam jak wszystko będzie już ok .
Albo się poddam co tak łatwo nie nastapi :!:
lepiej sie nie poddawaj bo za max 1,5 tygodnia chce oddac auto do lakiernika a za 3 wyjechac nim z kraju :lol:

a jak przyspieszales to czules ze przyspiesza takimi falami.. tzn obroty nie wzrastaly rownomiernie ;) tylko falami ;) ale droga spoko uciekala spod kol ;)

mam nadzieje ze uda ci sie auto doprowadzic do stanu :) igly :wink: i ze bede mogl sie cieszyc jazda (bezawaryjna) :D i ze dam rade shamic jeszcze fure w celu sprawdzenia mocy i niutkow :)

: pt lis 02, 2007 5:10 pm
autor: KFAS
Problemik rozwiany :D

Wymiana przepływki i po krzyku auto śmiga
:D
Co do problemu z wolnymi i uboga mieszanką przy pracy na wolnych obrotach oraz wkręcaniem sie na obroty.

Autko działa jak seria i o to chodziło bo dużo spraw było skopanych.

Teraz można by zabrać sie za mody i usprawnianie....

: pt lis 02, 2007 5:44 pm
autor: FIDO
KFAS pisze:Problemik rozwiany :D

Wymiana przepływki i po krzyku auto śmiga
:D
Co do problemu z wolnymi i uboga mieszanką przy pracy na wolnych obrotach oraz wkręcaniem sie na obroty.

Autko działa jak seria i o to chodziło bo dużo spraw było skopanych.

Teraz można by zabrać sie za mody i usprawnianie....
narazie to musze sie nacieszyc tym co tam jest :) no chyba ze podniesc cisnienie ładowania na 1 bar :) podobno mozna bez remapy to zrobic i bedzie OK.. co ty na to?? :D

: pt lis 02, 2007 6:25 pm
autor: KFAS
Na dobry początek pobaw sie autkiem tak jak jest bo przesiadka z auta którym się teraz poruszasz będzie miła.

Silnik nie jest w idealnej kondycji wiec bym go nic więcej nie dmuchał jeśli masz śmigać bez awaryjnie a i tak już teraz auto chodzi poprawnie i sie nie dusi jak było przed naprawą.
Jak będzie Ci mało to sobie zamontujesz ten MBC który masz....

: pt lis 02, 2007 6:39 pm
autor: FIDO
Na dobry początek pobaw sie autkiem tak jak jest bo przesiadka z auta którym się teraz poruszasz będzie miła.
----------------------------------

Moj CC kolego jezdzie niewiele wolniej ;) jezlei o to ci chodzi :)



----------------------------------
Silnik nie jest w idealnej kondycji wiec bym go nic więcej nie dmuchał jeśli masz śmigać bez awaryjnie a i tak już teraz auto chodzi poprawnie i sie nie dusi jak było przed naprawą.
----------------------------------
:shock:
Ma jezdzic bezawaryjnie

------------------------------------

Jak będzie Ci mało to sobie zamontujesz ten MBC który masz...


----------------------------------

Bedzie raczej do sprzedania... chyba ze kupie kolejny silnik i bede chcial inwestowac kolejne pieniadze w GTeka :? a na dzien dzisiejszy mam dosc :) [/b]

: pt kwie 17, 2009 10:15 am
autor: mrowczan
Widze, ze koledze tez wywalilo blad 1421, wiec podlaczam sie pod temat. Doszedles do tego, co to bylo, albo wie ktos, co to jest? Bo nigdzie nie moge znalezc info...