Strona 15 z 99
: wt lut 10, 2009 12:29 pm
autor: ciemol
http://cgi.ebay.pl/Benzindruckregler-Tu ... 240%3A1318
ktos mi powie co to jest? jakis modulator cisnienia wtryskiwanego paliwa?
: wt lut 10, 2009 12:50 pm
autor: ZibiUT
: wt lut 10, 2009 1:08 pm
autor: ostry
dałoby pare km ? byłoby trzeba jeszcze wskaźnik ciśnienia chyba co ?
: wt lut 10, 2009 1:27 pm
autor: ZibiUT
km to nie doda chyba ze pójdzie w parze z zwiekszeniem doładowania ale to trzeba zmierzyć sondą.
: wt lut 10, 2009 3:04 pm
autor: ciemol
czyli ze mbc z tym regultorem idzie w parze i beda lepsze efekty niz po samym mbc?
: wt lut 10, 2009 3:51 pm
autor: ZibiUT
Moga nie muszą. Seryjny regulator tez daje rade podnieść paliwo po podniesieniu doładowania. Tego regulora można ale nie trzeba użyć jak chce się jeszcze wiecej wydysić z seryjnych wtrysków.
: wt lut 10, 2009 4:14 pm
autor: ciemol
wtryski z 1.4 do 1.3 - da to cos czy poprostu bedzie zalewany? ewentualnie co jeszcze zrobic zeby był efekty na tych wtryskach
: wt lut 10, 2009 4:29 pm
autor: ostry
ja wstawiłem 5 no i sie polepszyło nie powiem

: wt lut 10, 2009 4:42 pm
autor: ciemol
mi chodzi raczej o całą listwe z 1.4 załozyc do 1.3, jak to wtedy bedzie
: wt lut 10, 2009 6:10 pm
autor: wsk
Doł moze przylewac a gora jak podkrecicie doladowanie to moze byc dobrze. Ale to jest takie na chybił trafił albo bedzie dobrze albo zle, bez sprawdzenia AFR to nic nie bedziesz wiedział.
: wt lut 10, 2009 6:16 pm
autor: ciemol
no własnie pytałem czy nie bedzie za bardzo zalewany i co zrobic zeby wyrownac afr, sport filtr wystarczy?
: wt lut 10, 2009 6:17 pm
autor: ciemol
no i oczywiscie wieksze doładowanie z mbc i blow off
: śr lut 11, 2009 9:44 am
autor: wsk
smt6, ecumaster najtaniej.
: ndz lut 15, 2009 12:28 pm
autor: Luu
: ndz lut 15, 2009 3:22 pm
autor: Abarth
Ma zamiar ktoś wyrwać?? bo mam smaczka na nią
