Strona 2 z 4
: śr kwie 01, 2009 7:52 am
autor: bastor
Zibi122 pisze:A wiec jarzma i zaciski wymienione.
Nic a nic nie trzeba przerabiać ani dorabiać.
Poprostu odkręca się jarzna stare i przekręca nowe. NIestety nie ma fotek bo nie miał aparatu.
Dobrze jest odrazu wymienić przewody hamólcowe przednie i dac takie z CC bo są dłuższe i nie bedą się tak napinac
Witam sorry za bledy ale jestem z Monachium. Do mojego pytana te jarzna jest z wjecej wersji czy jest tylko jeden rodzaj paczylem w EPer a tam jest hyba 5 ruznych numeruw. Zebym nie kupil zlej!!
Seba
: śr kwie 01, 2009 8:13 am
autor: ZibiUT
Hmm. Nie wiem jak to jest w eperze opisane. Ja nie kupowałem nowych tylko używki. W samym Palio wystepowały dwa rodzaje hamulcy albo nawet trzy. Jedne to 257 wentylowane w wersjach 1,6 16V i TD, 240 mm wentylowane i 240 mm niewentylowane. Musisz szukać od wersji z silnikiem 1,6 16V i najlepiej Palio Weekend.
W linkach poniżej masz opis jak wymienić na 240 lub 257 z Palio.
http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,714.html
http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,753.html
: śr kwie 01, 2009 4:49 pm
autor: bastor
Fajnie dzeki. Bylem na Szroce i dostalem 257mm z Palio 1.2. W Sobote wyprubuje jak by dzalalo to by bylo *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów*.
Seba
PS akurat restauruje MK2 1,4 Turbo tu jest Adres
http://www.die-italo-ig.de/pageID_6177770.html
: śr kwie 01, 2009 6:59 pm
autor: mr2j
Bardzo fajny projekt
P.S. zazdroszcze Ci tej turbinki na zdjeciach

: śr kwie 01, 2009 11:19 pm
autor: Luu
bastor pisze:
Witam sorry za bledy ale jestem z Monachium. Do mojego pytana te jarzna jest z wjecej wersji czy jest tylko jeden rodzaj paczylem w EPer a tam jest hyba 5 ruznych numeruw. Zebym nie kupil zlej!!
Seba
o prosze, z monachium

niedługo sie tam wybieram, mam nadzieje, że bedzie okazja sie spotkać

Pozdro
: czw kwie 02, 2009 7:17 am
autor: bastor
Nie ma sprawy bedzesz w monachium to daj mi znac.
Seba
: czw kwie 02, 2009 12:03 pm
autor: szymons1990
mam takie pytanko na przod jak wiadomo dajecie 257 a co z tylem?? dajecie te ktore byly oryginalnie z przodu czy jakies inne
no i jeszcze czy w antiskidzie taksamo sie wymienia na wieksze czy jakos inaczej, przydalaby sie taka modyfikacja bo hamulce slabe w unie sa

: czw kwie 02, 2009 12:42 pm
autor: ZibiUT
Tył zostaje ten sam bo w uno tył lekki i tarcze z tyłu starczają spokojnie. Mozna ewentualnie zamontować tył z fiata coupe, tipo lub punto gt gdzie były 240 mm newentyowane.
Fabryczne hamulce z UT są do seryjnej mocy wystarczające pod warunkiem, że się o nie dba. Dobre tarcze i klocki nawet seryjne spokojnie dają rade.
: czw kwie 02, 2009 1:04 pm
autor: szymons1990
pytam co z tylem bo musze kupic w zasadzie komplet do una wiec mysle czy nie lepiej zalozyc odrazu wiekszych bo jakies plany na remont i przerobke silnika sa wiec lepiej sie dowiedziec co i jak

a da rade np te tarcze ktore sa oryginalnie z przodu na tyl dac?? niemusialbym kupowac wtedy zaciskow tylko same klocki i tarcze a na przod 257 by sie dalo, zawsze koszt mniejszy niz kupowac tyl z coupe jeszcze

: czw kwie 02, 2009 1:25 pm
autor: ZibiUT
Nie da rady bo np nie bedzie recznego chyba ze zrobisz hydrauliczny ale wtedy teoretycznie nie przejdzie przegladu. Koszt zacisków na tył z FC to 150 zł kpl do tego tarcze i klocki pewnie kolejne 150 zł
: czw kwie 02, 2009 2:56 pm
autor: szymons1990
ok czyli przod 275 tyl z coupe,pozostalo mi tylko spytac co z wezami na przod bylo cos o wezach z cc a na tyl ori z uno czy tez jakas przerobka
: czw kwie 02, 2009 3:02 pm
autor: szymons1990
no i czy ten moj ala ABS nie jest problemem??
: czw kwie 02, 2009 3:19 pm
autor: ZibiUT
Myśle ze nie bedzie problemem. Co do przewodów to te z CC np są dłuższe i przewody nie sa napiete tak jak oryginalne. Najlepiej wychodza chyba ze stilo bo sa odpowiedniej długości z tego co pamietam.
: czw kwie 02, 2009 8:07 pm
autor: lukasz1t
szymons1990 pisze:przydalaby sie taka modyfikacja bo hamulce slabe w unie sa

Hamulce w Uno słabe? Nie wiem jak w n/a, ale w UT są naprawdę świetne, tylko muszą być w dobrym stanie i trzeba o nie dbać. Tak jak powiedział
Zibi122 do seryjnej mocy są w zupełności wystarczające, mi się wydaje że nawet po niewielkich przeróbkach silnika też będą się nadawać
szymons1990 pisze:no i czy ten moj ala ABS nie jest problemem??
A dlaczego miałby być problemem? Jeśli coś byłoby z nim nie tak i chciałbyś się pozbyć to ja chętnie przygarnę...

: czw kwie 02, 2009 9:02 pm
autor: szymons1990
ok dzieki za pomoc teraz juz cos wiem to bede mogl kompletowac czesci