Tarcze i hamulce 257 mm

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

bastor
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 7:44 am

Post autor: bastor »

Zibi122 pisze:A wiec jarzma i zaciski wymienione.


Nic a nic nie trzeba przerabiać ani dorabiać.

Poprostu odkręca się jarzna stare i przekręca nowe. NIestety nie ma fotek bo nie miał aparatu.

Dobrze jest odrazu wymienić przewody hamólcowe przednie i dac takie z CC bo są dłuższe i nie bedą się tak napinac
Witam sorry za bledy ale jestem z Monachium. Do mojego pytana te jarzna jest z wjecej wersji czy jest tylko jeden rodzaj paczylem w EPer a tam jest hyba 5 ruznych numeruw. Zebym nie kupil zlej!!

Seba
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Hmm. Nie wiem jak to jest w eperze opisane. Ja nie kupowałem nowych tylko używki. W samym Palio wystepowały dwa rodzaje hamulcy albo nawet trzy. Jedne to 257 wentylowane w wersjach 1,6 16V i TD, 240 mm wentylowane i 240 mm niewentylowane. Musisz szukać od wersji z silnikiem 1,6 16V i najlepiej Palio Weekend.

W linkach poniżej masz opis jak wymienić na 240 lub 257 z Palio.

http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,714.html
http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,753.html
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
bastor
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 7:44 am

Post autor: bastor »

Fajnie dzeki. Bylem na Szroce i dostalem 257mm z Palio 1.2. W Sobote wyprubuje jak by dzalalo to by bylo *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów*.

Seba

PS akurat restauruje MK2 1,4 Turbo tu jest Adres
http://www.die-italo-ig.de/pageID_6177770.html
mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Post autor: mr2j »

PS akurat restauruje MK2 1,4 Turbo tu jest Adres
http://www.die-italo-ig.de/pageID_6177770.html
Bardzo fajny projekt :brawo2:

P.S. zazdroszcze Ci tej turbinki na zdjeciach :hop:
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

bastor pisze:
Witam sorry za bledy ale jestem z Monachium. Do mojego pytana te jarzna jest z wjecej wersji czy jest tylko jeden rodzaj paczylem w EPer a tam jest hyba 5 ruznych numeruw. Zebym nie kupil zlej!!

Seba
o prosze, z monachium :)
niedługo sie tam wybieram, mam nadzieje, że bedzie okazja sie spotkać :)
Pozdro
Uno Turbo 1.4 mk2
bastor
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 7:44 am

Post autor: bastor »

Nie ma sprawy bedzesz w monachium to daj mi znac.

Seba
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

mam takie pytanko na przod jak wiadomo dajecie 257 a co z tylem?? dajecie te ktore byly oryginalnie z przodu czy jakies inne
no i jeszcze czy w antiskidzie taksamo sie wymienia na wieksze czy jakos inaczej, przydalaby sie taka modyfikacja bo hamulce slabe w unie sa :D
PGT T25
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Tył zostaje ten sam bo w uno tył lekki i tarcze z tyłu starczają spokojnie. Mozna ewentualnie zamontować tył z fiata coupe, tipo lub punto gt gdzie były 240 mm newentyowane.

Fabryczne hamulce z UT są do seryjnej mocy wystarczające pod warunkiem, że się o nie dba. Dobre tarcze i klocki nawet seryjne spokojnie dają rade.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

pytam co z tylem bo musze kupic w zasadzie komplet do una wiec mysle czy nie lepiej zalozyc odrazu wiekszych bo jakies plany na remont i przerobke silnika sa wiec lepiej sie dowiedziec co i jak :D a da rade np te tarcze ktore sa oryginalnie z przodu na tyl dac?? niemusialbym kupowac wtedy zaciskow tylko same klocki i tarcze a na przod 257 by sie dalo, zawsze koszt mniejszy niz kupowac tyl z coupe jeszcze :?:
PGT T25
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Nie da rady bo np nie bedzie recznego chyba ze zrobisz hydrauliczny ale wtedy teoretycznie nie przejdzie przegladu. Koszt zacisków na tył z FC to 150 zł kpl do tego tarcze i klocki pewnie kolejne 150 zł
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

ok czyli przod 275 tyl z coupe,pozostalo mi tylko spytac co z wezami na przod bylo cos o wezach z cc a na tyl ori z uno czy tez jakas przerobka
PGT T25
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

no i czy ten moj ala ABS nie jest problemem??
PGT T25
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Myśle ze nie bedzie problemem. Co do przewodów to te z CC np są dłuższe i przewody nie sa napiete tak jak oryginalne. Najlepiej wychodza chyba ze stilo bo sa odpowiedniej długości z tego co pamietam.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne

Post autor: lukasz1t »

szymons1990 pisze:przydalaby sie taka modyfikacja bo hamulce slabe w unie sa :D
Hamulce w Uno słabe? Nie wiem jak w n/a, ale w UT są naprawdę świetne, tylko muszą być w dobrym stanie i trzeba o nie dbać. Tak jak powiedział Zibi122 do seryjnej mocy są w zupełności wystarczające, mi się wydaje że nawet po niewielkich przeróbkach silnika też będą się nadawać ;)
szymons1990 pisze:no i czy ten moj ala ABS nie jest problemem??
A dlaczego miałby być problemem? Jeśli coś byłoby z nim nie tak i chciałbyś się pozbyć to ja chętnie przygarnę... :D
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Post autor: szymons1990 »

ok dzieki za pomoc teraz juz cos wiem to bede mogl kompletowac czesci
PGT T25
ODPOWIEDZ