Strona 2 z 2
: wt sie 01, 2006 3:24 pm
autor: ZibiUT
No to takie strzelanie raczej norma bo paliwa troszke leci w kolektor i dlatego wali. W kaszlu to sie kluczykami przekręcalo aby walil.
: wt sie 01, 2006 6:03 pm
autor: klimczok3
Szczeże mówiąc tomoże żeczywiscia ten zapłon bo nie miałem pojęcia t tym gówienku i pewnie mój mechanik też. No ale jak ustawie rozrząd na znakach a wszybce nie bedzie znaku to jak to obruci żeby był?!!!
: wt sie 01, 2006 7:58 pm
autor: Eagle
klimczok3 pisze:Szczeże mówiąc tomoże żeczywiscia ten zapłon bo nie miałem pojęcia t tym gówienku i pewnie mój mechanik też. No ale jak ustawie rozrząd na znakach a wszybce nie bedzie znaku to jak to obruci żeby był?!!!
w rozrzadzie masz:
- kolo pasowe walu
- kolo rozrzadu
- napinacz
- kolo pomiedzy napinaczem a pasowym walu to jest to 10 na rys !!
tym krecisz i ustawiasz !!
cos mi swita czy czasem nie jest pompa wody napedzana z rozrzadu zaraz pojde zobaczyc
edit oczywiscie musisz rozrzad rozpiac zeby pokrecic

: wt sie 01, 2006 9:06 pm
autor: Yaninnya
klimczok3 pisze:Yaninnya Nie puszcza czarnego dymka.Co podejżewałeś?
Ze jest za bogato i po prostu potrafi czknac zalany.
: pt sie 04, 2006 10:50 am
autor: colin
Jak to nie ma MAP sensora? Jest taki 250kPa (do 1,5bar doladowania) i sluzy jako czujnik to regulacji cisnienia doladowania. A znajduje sie on... w komputerze na podszybiu
Calkiem mozliwe jest ze odcina przez pik cisnienia, lub tez przez niezbyt sdrowa przeplywke.
: śr sie 09, 2006 8:49 pm
autor: klimczok3
Gdy zmieniałem pasek to znaczyłem koła frbą,żeby ich inaczej nie przestawić,zresztą we wszystkich moich samochodach tak robiłem.Więc to chyba nie zapłon,ale zauważyłem że przerywa tylko gdy jest zimny bo gdy silnik ma swoją temp jest troche klepiej.Ale znowu na bardzo wys obrotach zachowuje sie jakby mu brakowało paliwa!?!
Gdy do rem ściągałem głowicezawory były białe a to chyba oznaka złej mieszanki - może to mieć wpływ i jak to zbadać
: sob sie 12, 2006 12:05 am
autor: Eagle
klimczok3 pisze:Gdy zmieniałem pasek to znaczyłem koła frbą,żeby ich inaczej nie przestawić,zresztą we wszystkich moich samochodach tak robiłem.Więc to chyba nie zapłon,ale zauważyłem że przerywa tylko gdy jest zimny bo gdy silnik ma swoją temp jest troche klepiej.Ale znowu na bardzo wys obrotach zachowuje sie jakby mu brakowało paliwa!?!
Gdy do rem ściągałem głowicezawory były białe a to chyba oznaka złej mieszanki - może to mieć wpływ i jak to zbadać
tzn ze zaubogo bylo na wszystkich cyl?? jakie masz doladowanie?? podlacz jakis wskaznik i powiedz ile masz w piku ile stale (pokladowy moze nie pokazywac prawdy)
bo ja mam na bank za malo paliwka i umnie objaw taki ze jak go troche przebutuje to na polgazu lepiej idzie i powyzej 5,5 kobr zapala sie kontrolka wtrysku nie zawsze
a co do zaplonu to sprawdz ustawienie rozrzadu bo przy zakladaniu paska moglo sie troche przestawic, sprawdz tak jak fabryka nakazala

: ndz sie 27, 2006 7:01 pm
autor: klimczok3
Doładowanie jest ponoc ok,problem jest taki że pow 5.5 rpm fyra nie przyśpiesza.Po konsyultacji z Rossssa wymienie filtry paliwa - może to pomoże!!!
: ndz sie 27, 2006 8:39 pm
autor: rosssssa
Najlepiej było by podpiąć się pod AFR.
Bo jak jest za ubogo to turbinka może nie wydalać
: ndz sie 27, 2006 8:50 pm
autor: klimczok3
chyba sie jutro wybiore.Najgorsze jest to że jak wracałem rozerwało mi znów ten przewód!!!!Chyba za mocno deptałem

: czw sie 31, 2006 10:29 pm
autor: ziuzio
A czy przyspiesza po odjęciu i dodaniu gazu?Jeżeli tak, to za uboga mieszanka, ale i tak najlepiej jednak podpiąć się pod jakąś szerokopasmówkę dla pewności:), bo jest możliwość też że go przylewa:).