: pn lip 10, 2006 3:50 pm
Niech szlifierz zajmie się swoją robotą i robi to dobrze.. bo jak sie koleś myli o 3 dziesiątki to cokolwiek się stanie to nie dlatego że ma za duoz mocy tylko dlatego że szlifierz to ciapa.... Co za ludzie... niech się zainteresuje swoją robotą a nie komentuje pomysły innych nie znając tematu...rafalmaxi pisze:słuchajcie jestem w fazie rozwiertu mianowicie zakupiłem tłoki z calibry turbo sred 86 i dałem zrobic rozwiert 1.3 z ut do tego wał z 1.4 wolnossacego co daje 1.6 poj ale gosc ze szlifierni rzyczy mi zeby to wytrzymało mówił ze przy honowaniu lekko mu 3 dziesiatki owal sie zrobił ponoc to wyrówał ciekawy jestem jak długo ten silnik pochodzi no cóz jedyne co moze sie stac to pekniecie cylindra a potem sie zobaczy blok z tipo moze czy ktos to juz przerabiał taki rozwiert
pozdro

Jedna prośba.... Chciałbym uzyskać informacje jak się odwraca tłoki......dejvid667 pisze:ze tak odgrzeje temat.
dlacezgo wymiana calego silnika? stoi jak byk, ze wymieniany jest blok silnika na blok z tempry/tipo. tloki sa odwracane (o ile dobrze czytam) w celu obnizenia stopnia spreznia. Flansza pod termostat musi zortac przerobiona. zreszta przepatrze to niemieckie forum-tam bylo to opisywane wraz z fotkami i dorzuce jakies oinfo o ile cos wyczytam
niemal cala reszta nieliczac sprezarki i i IC zostaja prawie seryjne