Strona 2 z 3

: pn gru 18, 2006 9:17 pm
autor: hz10
zibi ta w drugim linku mi sie podoba :P chętnie bym potestował :wink: prosta jak dupa węża a skuteczna

: pn gru 18, 2006 10:49 pm
autor: ZibiUT
No tak tylko ciekawe ile wytrzyma skrzynia.
Drugie pytanie jaką siłą mają mieć te sprężynki.

: wt gru 19, 2006 8:57 am
autor: hz10
fakt że skrzynia będzie bardziej obciążona ale podejrzewam że nie bardziej niż wtedy gdy np założysz lepsze ogumienie lub podkręcisz silnik :wink: a dobór sprężyn można wykonać na stole mierząc siłe potrzebną do zerwania , także to są bało istotne problemy :wink: ciekawy jestem innej sprawy mianowicie jak prowadzi sie auto zeszperowane (nigdy nie jeździłem takim fwd) oraz na jaką wartość ustawić moment aby auto prowadziło sie optymalnie :roll:

: wt gru 19, 2006 2:58 pm
autor: ZibiUT

: śr gru 20, 2006 10:03 pm
autor: Eagle
ziuzio pisze:Hmmm, jest wizja żeby to wytargać z Fiata Coupe, wg. danych powinno pasować, ale praktycznie można coś powiedzieć dopiero, gdy takie coś się znajdzie i zbada organoleptycznie :P
oj chyba nie we wszystkich jest chyba tylko w wersjach turbo

ja mam taka w lanci i o dziwo jeszcze dziala :D taka smieszna gruszka na polosce

: sob gru 30, 2006 10:43 pm
autor: hz10
panowie a może to naprawde działa skoro to można kupić http://www.phantomgrip.com/products.htm

: sob gru 30, 2006 10:53 pm
autor: DeviL
hz10 pisze:panowie a może to naprawde działa skoro to można kupić http://www.phantomgrip.com/products.htm
A coz to ?

: ndz gru 31, 2006 10:26 am
autor: hz10
DeviL pisze:
hz10 pisze:panowie a może to naprawde działa skoro to można kupić http://www.phantomgrip.com/products.htm
A coz to ?
a przeczytaj topic od początku i wyświetlij wszystkie linki :twisted:

: ndz gru 31, 2006 4:32 pm
autor: DeviL
No i tam sa teksty takie troche jak przy magnetyzerach i elektrycznych turbo :roll: Niech ktos przetestuje hehe

: wt sty 30, 2007 6:37 pm
autor: hz10
panowie czy moze ma ktos schemat skrzyni biegow do fiat coupe 20v z wiscodrive :?: zadałem to pytanie na forum fc ale mnie zignorowali :lol: chodzi mi oto że jeżeli dobrze myśle to adaptacja szpery z tamtego auta bedzie formalnością ale musze mieć schemat :!: :!: :!: pozdro

: wt sty 30, 2007 10:39 pm
autor: ZibiUT
A jakie schematy potrzebujesz??

Bo mam katalog fiata na którym pewne rzeczy widac ale musze mieć model skrzyni lub silnika.

: wt sty 30, 2007 10:54 pm
autor: hz10
potrzebny mi schemat przekładni głównej a dokładnie to jestem ciekawy czy nie jest tak że mechanizmem różnicowym jest visco które jest na półosi :roll:

: czw lut 01, 2007 6:32 pm
autor: tomeQ
Skrzynia z coupe 16vt

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lancia/fiat

Obrazek

Taki mix jest jak najbardziej mozliwy, pewnie jeszcze jezdza agrupowe seicenta ze skrzynia 6spd z punto i visco z coupe, taka przerobka byla homologowana wraz z kitem dla a-grupy. Do 1.3T mozna tez szukac szpery z lady samary w niemczech, po dokladniejsze info trzeba sie udac na sr.pl kiedys tam wklejalem linka do sklepu z tym sprzetem.

: czw lut 01, 2007 7:05 pm
autor: hz10
szkoda że z tych rysunków nie wiele mozna wywnioskować (połączenie elementów):cry: ale i tak wielkie dzięki :wink: teraz chociaż wiem na jakiej zasadzie to działa :wink:

: czw lut 01, 2007 8:19 pm
autor: colin
Co do takiej zabawki, to niestety jej trwalosc przy upalaniu drastycznie sie zmniejsza - znam przypadki, ze seryjna w sumie alfa 156 (wiem ze nie miala w serii tego :P ) na torze zjarala takie visco jadac kilkanascie metrow jednym kolem po trawie, wiec takie ut pogrzebane zniszczy to nawet na prostej drodze dosyc szybko...