kolejna wizyta na hamowni - problemy z paliwem :(

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

Zibi122 pisze:
W układzie bedzie zawsze to samo cisnienie na listwie bo nie moze byc tak że przed jest inne i za, Po za tym za jest powrót wiec nie ma cisnienia. Na listwie jest chyba 2,5 bara i rośnie wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze. Trzeba troszke podnieść na regulatorze i patrzeć czy dołu nie zalewa
Dokladnie, cos mi sie poplatalo... pompa-filtr-regulator, za nim jest powrot wiec cisnienia brak, ok. Wydaje mi sie, ze po podniesieniu cisnienia na pewno bedzie zalewal dol, jedynym wyjsciem jest smt :roll: Mozna jeszcze kombinowac ze sprezyna w przeplywce... tzn podniesc cisnienie na listwie, zalozyc lepsza pompe (jesli ta juz nie daje rady) i napinac sprezyne obserwujac afr, byc moze udalo by sie to mniej wiecej zgrac. :?
Aby podlaczyc regulator inny niz seryjny, trzeba dodatkowo przerobic wyjscie na listwie (tam gdzie jest przykrecony seryjny regulator) tak aby mozna bylo wsadzic tam krociec od weza i podlaczyc cos innego. Czy beda z tym duze problemy? Dzwonilem dzis do aso Fiata pytajac o regulator z delty nr 7555041. Cena 240zl, 1 dzien czekania, niestety podobno sa 3 rodzaje, nie wiadomo jaki sie dostanie, nie ma mozliwosci zwrotu jesli trafi sie wersja nieregulowalna :x Chyba nie ma sensu ryzykowac. Tak wiec pozostaje patent f1z lub cos lepszego, ale niestety sa to juz znaczne kwoty $ :cry:
Bylo UT, jest Bravo GT.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

czekam na odpowiedz :roll:
Bylo UT, jest Bravo GT.
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

ziuzio pisze:Jest regulowany, z Delty Integrale i ze Sierry Cosworth(tylko że ten jest mało uniwersalny, ze względu na nietypowe jedno wyjście połączone bezpośrednio z listwą na o-ringu)
To jest wlasnie to nietypowe wyjscie na o-ring ? :roll: Jesli tak, to czy warto to przerabiac? Nie wiem w jakim stanie technicznym jest ten zaworek... :?

Obrazek
Bylo UT, jest Bravo GT.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

To wyjście jest w porządku, takie na o-ring jest prawie na równo(na grubość o-ringu dokładnie i ma średnicę 11mm:)).
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

ziuzio pisze:To wyjście jest w porządku, takie na o-ring jest prawie na równo(na grubość o-ringu dokładnie i ma średnicę 11mm:)).
kupilem, mam nadzieje ze bedzie sprawny. Jesli chodzi o podlaczenie to jest do tego potrzebny jakis patent? (na to krotkie wyjscie)
Bylo UT, jest Bravo GT.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Nie, nakłada się zwykły wężyk paliwowym a na listwę przykręca się odpowiednią końcówkę:).
ODPOWIEDZ