glowice w 1.3T i 1.4T oraz 1.4, czyli czy cos z tego wyjdzie
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
nie mówie o dużo większej np.dejvid667 pisze:po co wieksza? z tego co wiem na serjnej da sie osiagnac dosc sporo... a wieksza turbina to i wiekszy lag, czyz nie?
GT25R

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Nikt bo niby jak?? To że się osprzęt różni to można powiedzieć że góla zmieniona i tyle nawet jak by się ktoś czepiał.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska
a czego tu nie rozumiec?
mieszakm w niemczech, mam samochod na szwabskich blachach. niestety jestem biednym studentem, wiec nie stac mnie tuning "w niemieckim stylu"-musze sie liczyc z kosztami.
owszem, mozna przelozyc caly silnik 1.3T, ale wtedy dochodza problemy z przegladem (musi byc wymienione wszystko od zawieszenia do hamulcy). pozatym kupno silnika z UT w niemczech nie jest tania sprawa... nie mowie juz o jego przekladce na ktora w niemczech totalnie mam warunkow. pozatym nie posiadam az takich umiejetnosci aby zrobic to sam. a na pomoc czyjakolwiek w niemczech nie mam co liczyc
natomiast jesli kupie taki silnik w PL to dojda formalnoscim urzedy i oplaty aby go sciagnac do Niemiec.
a do tego dochodzi kolejna sprawa:
w niemczech place OC od MOCY silnika i wieku samochodu, wiec jesli wloze silnik o mocy ponad 100KM to oplaty mnie lekko mowiac zjedza
natomiast w tym wypadku mialbym silnik 1.4 n/a z innym osprzetem i hamulcami. na uprtego powinno to zostac w kategorii oplat "70PS"
teraz rozumiesz?
mieszakm w niemczech, mam samochod na szwabskich blachach. niestety jestem biednym studentem, wiec nie stac mnie tuning "w niemieckim stylu"-musze sie liczyc z kosztami.
owszem, mozna przelozyc caly silnik 1.3T, ale wtedy dochodza problemy z przegladem (musi byc wymienione wszystko od zawieszenia do hamulcy). pozatym kupno silnika z UT w niemczech nie jest tania sprawa... nie mowie juz o jego przekladce na ktora w niemczech totalnie mam warunkow. pozatym nie posiadam az takich umiejetnosci aby zrobic to sam. a na pomoc czyjakolwiek w niemczech nie mam co liczyc

natomiast jesli kupie taki silnik w PL to dojda formalnoscim urzedy i oplaty aby go sciagnac do Niemiec.
a do tego dochodzi kolejna sprawa:
w niemczech place OC od MOCY silnika i wieku samochodu, wiec jesli wloze silnik o mocy ponad 100KM to oplaty mnie lekko mowiac zjedza

natomiast w tym wypadku mialbym silnik 1.4 n/a z innym osprzetem i hamulcami. na uprtego powinno to zostac w kategorii oplat "70PS"

teraz rozumiesz?
wreszcie TC - 2.0 16v
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Odgrzeję trochę kotleta w celach informacyjnych;)
-bloki UTa 1.3(niegdyś srebrny metalik) i 1.4(trochę przybrudzony):



Wewnątrz także drobne różnice:
-1.3-blok lity, bez finezyjnych odelżeń:

-1.4-finezyjne otworki:):

Wnioski z dzisiejszych ćwiczeń: blok 1.3 jest mocniejszy przy sporych mocach.
I jeszcze przestroga przed kupowaniem nadwymiarowych tłoków - producent to Koelbenschmitt, czyli nie byle jaka firma:|, 7 z 8 tłoków tak skończyło(wymieniane kompletami), afr na poziomie 11.6 a egt do 750*C :


-bloki UTa 1.3(niegdyś srebrny metalik) i 1.4(trochę przybrudzony):



Wewnątrz także drobne różnice:
-1.3-blok lity, bez finezyjnych odelżeń:

-1.4-finezyjne otworki:):

Wnioski z dzisiejszych ćwiczeń: blok 1.3 jest mocniejszy przy sporych mocach.
I jeszcze przestroga przed kupowaniem nadwymiarowych tłoków - producent to Koelbenschmitt, czyli nie byle jaka firma:|, 7 z 8 tłoków tak skończyło(wymieniane kompletami), afr na poziomie 11.6 a egt do 750*C :


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Należalo by jeszcze dodac, że do bloku od 1,3 T mozna spokojnie włożyć tłoki z 1,4T + wal a reszte z 1,3T i POWINNO wszystko śmigac.
Jednynie co to moze jeszcze lekkie rożnice w komorze spalania w glowicy.
Ja zdjęcia 1,3T głowicy mam jak by doszły tu to by było fajnie.
Jednynie co to moze jeszcze lekkie rożnice w komorze spalania w glowicy.
Ja zdjęcia 1,3T głowicy mam jak by doszły tu to by było fajnie.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
To ja jutro obfotografuje swoje 1,4T i porównam sobie z 1,3T.
Ale tłoki to mam w znacznie lepszym stanie

Ale tłoki to mam w znacznie lepszym stanie


Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa