Strona 2 z 2
Re: Punto Gt i GT2259s
: czw lut 24, 2011 10:31 am
autor: mlody2788
Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi

Re: Punto Gt i GT2259s
: śr mar 09, 2011 9:09 am
autor: omagi
A ja mam pytanie.
Gdzie można kupić turbiny z serii GT jak GT28RS albo GT25?
gt25 jak coś w przyszłości do mojego gt a 28 to do octavi 1.8t.
Czy one w jakichś samochodach jeździły?
Jakiś kontakt by się zdał na firmę co sprzedają takie coś.
Re: Punto Gt i GT2259s
: śr mar 09, 2011 9:17 am
autor: chemmist
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi

do GT są dostępne śruby arp? gdzie je można kupić?
tak samo spesso, strona producenta nie działa od kilku dni, wiem ze oficjalny przedstawiciel jeszcze parę lat temu mieścił się w Warszawie przy Skrze, ale nie mogę sobie za nic przypomnieć ich nazwy

Re: Punto Gt i GT2259s
: śr mar 09, 2011 9:34 am
autor: goofer007
Angole pakują ARP z jakiejś toyoty, pasują podobno idealnie.
Te niby nawet są do GT:
http://www.streetandcircuit-shop.biz/ar ... 2819-p.asp" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Inną sprawą jest sens ich kupowania

Re: Punto Gt i GT2259s
: śr mar 09, 2011 5:19 pm
autor: McBanan
Sensem kupowania chyba jest to, ze moze komus latwiej jest nalozyc(nacelowac) glowice na blok
Mysle ze zastosowanie nowych srub dobrej firmy jest wystarczajacym rozwiazaniem w przypadku tych silnikow tymbardziej ze cena jest smieszna

Re: Punto Gt i GT2259s
: czw mar 10, 2011 4:15 pm
autor: 2rotor
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi

A to ciekawe z tym twin turbo w starym R4, zapytam więc po co? Co to ma dać?
Re: Punto Gt i GT2259s
: czw mar 10, 2011 4:46 pm
autor: adrian055
mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
Re: Punto Gt i GT2259s
: czw mar 10, 2011 7:48 pm
autor: skadubek
adrian055 pisze:mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga

Re: Punto Gt i GT2259s
: czw mar 10, 2011 7:51 pm
autor: BARTEKcoupe
też sensu nie widzę

sensowne jest tylko 2.0

Re: Punto Gt i GT2259s
: czw mar 10, 2011 8:29 pm
autor: adrian055
dlaczego wiecej stoi niz jezdzi?, sens ja mam swoj

a wy myslcie:D powiem tyle w fazach testu zwijalo to asfalt
Re: Punto Gt i GT2259s
: śr mar 30, 2011 6:16 pm
autor: mlody2788
skadubek pisze:adrian055 pisze:mlody2788 pisze:Jak narazie jest ostrzejszy wałek i T28 które już odmawia współpracy. Wczoraj pojawiła się ciekawa oferta wiec jeszcze myśle co dalej. Zamiary były takie: Głowica, uszczelka spesso, śruby arp, większa przepustnica, większe wtryski, szpera. Mam jeszcze pomysł na TwinTurbo, jak dobrze pójdzie przetestuje na GT kolegi

Twin Turbo nie masz co testowac , ja mam turbo+kompressor.... Twin bedzie Ci ciezko upchac bo zbytnio miejsca nie ma, ew sporo przerobek
Ale po co ?? po co ?? Dwie turbiny, kompresory jak i tak to wiecej stoi niz smiga

Chciałem przetestować to rozwiązanie, ale jak na razie zawita gt2259s i zobaczymy jak to będzie jeździło

Re: Punto Gt i GT2259s
: śr mar 30, 2011 6:30 pm
autor: DeviL
Ostatnio wybadalem
http://www.emp-turbo.pl" target="_blank ludzik erni z forum fiata coupe robi roznego rodzaju hybrydy wg t25/t28/t3 zwiekszajac wydajnosc

Fajna sprawa jak komus nie wejdzie wieksze turbo . Na turbokillers forum tez jest info o tym wiadomo czemu.
Re: Punto Gt i GT2259s
: wt lip 12, 2011 2:58 pm
autor: mlody2788
GT2259 założone wrazenia całkiem pozytywne, od 2k już zaczyna się boost pojawiać. 1.3 Bara mam w okolicach 3500. możliwe że dołem się jeszcze poprawi jak podłącze zawór do regulacji, narazie jest wąż od aktuatora bezpośrednio do turbo i za szybko zaczyna uchlać wg.