Strona 2 z 2

Re: głowica do PGT

: wt sty 03, 2012 4:02 pm
autor: M@teu$z1992
robiąc głowice trzeba tylko uważać na to żeby dobrać odpowiednie talerzyki na zawory tak jak wspominał szefo444 bo inaczej moze być klops:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8f ... 7835b.html" target="_blank" target="_blank

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b67 ... 140cd.html" target="_blank" target="_blank

no trzeba załatwic trójnik na obieg wody do głowicy i czujnik (mi to sprawiło najwiecej problemów)

zawory ssące z 1.4 N/A są juz wieksze wiec nie trzeba nic robić, wystarczy powiekszyć średnice kanałów wydechowych + wieksze gniazda i zastosować zawory z pgt albo jak ktos chce jeszcze wieksze to chyba podejdą z jakiegos ducato (ale te z pgt powinny wystarczyć)

Re: głowica do PGT

: wt sty 03, 2012 4:05 pm
autor: BladeRunner
Może napisałem mało precyzyjnie:
Chodzi mi o modyfikację głowicy PGT a nie 1,4 N/A.
Jakie zawory i cała reszta szpejunku? Rozmiar zaworów znamy, zakładam że mają być na 3 rowki. Jakiś może numer katalogowy?

Re: głowica do PGT

: wt sty 03, 2012 4:13 pm
autor: M@teu$z1992
aha. no ale ja i tak bym wolał zrobić z 1.4 N/A bo tam juz seryjnie są wieksze zawory ssące niz w pgt i tak to zostaje tylko kwestia przerobienia zaworów wydechowych

Re: głowica do PGT

: czw sty 05, 2012 12:44 pm
autor: BladeRunner
Z tego co wiem to wydechowe to ciężki temat - seryjne są sodowane a znaleźć nadwymiary sodowane ciężko i drogawo... Ale to ja tylko słyszałem od osoby "zorientowanej w temacie"...

Re: głowica do PGT

: ndz sty 08, 2012 11:25 am
autor: M@teu$z1992
w 1.4 n/a masz mniejsze zawory wydechowe niz w pgt wiec powiekszasz kanały, gniazda, osadzasz seryjne zawory wyd. z pgt i gotowe

Re: głowica do PGT

: śr sty 11, 2012 12:38 am
autor: Eagle
tak tylko w glowce pod turbo prowadnice i gniazda na wydechu sa z lepsieszych materialow i taka modyfikacja to polsrodek kto probowal scinac prowadnice na wydechu ten wie o czym mowie hehe