Strona 2 z 2
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
: śr kwie 07, 2010 2:26 am
autor: Eagle
wracając do pacjenta przełożone 3 różne ECU i 3 różne Pierburgi i dalej to samo
kilka doładowań jest ok a za chwile 1,7b hmm kończą mi się pomysły
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
: śr kwie 07, 2010 8:42 am
autor: ZibiUT
Zacina się pewnie WG w turbinie i przeładowywuje. Sprawdz jeszcze czy któryś z węzyków nie ma peknięcia albo najlepiej wymień te od pierburka koszt nie wielki w sumie a bedzie pewność. Może któryś się załamuje i zanim ciśnienie go przepchnie to już przeładuje.
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
: śr kwie 07, 2010 11:11 am
autor: Eagle
Zibi122 pisze:Zacina się pewnie WG w turbinie i przeładowywuje. Sprawdz jeszcze czy któryś z węzyków nie ma peknięcia albo najlepiej wymień te od pierburka koszt nie wielki w sumie a bedzie pewność. Może któryś się załamuje i zanim ciśnienie go przepchnie to już przeładuje.
no właśnie jak pisałem WG chodzi lekko a wężyki wymienione

hmm
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
: śr kwie 07, 2010 11:30 am
autor: voyTEC
ale może poszła membrana w siłowniku i przy wyższym ciśnieniu przepuszcza i zamyka klapkę. Sprawdzałeś ręcznie czy ciśnieniem?
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
: śr kwie 07, 2010 5:20 pm
autor: Eagle
voyTEC pisze:ale może poszła membrana w siłowniku i przy wyższym ciśnieniu przepuszcza i zamyka klapkę. Sprawdzałeś ręcznie czy ciśnieniem?
niestety sprawdzałem tylko ręcznie może rzeczywiscie masz racje
Re: pacjent: PGT 94r z problemami :)
: czw kwie 08, 2010 1:31 pm
autor: dj_o
Eagle pisze:dj_o pisze:Właśnie na podstawie mapa

Ładując np. ciągłe 1.2b za pomocą mbc lub zewnętrznego ebc powyżej 4000-4500 obr dostaje się kontrolkę wtrysku - właśnie od zbyt wysokiego (nieseryjnego) przebiegu ciśnienia (bo jest w funkcji obrotów). To da się ładnie wysterować za pomocą remapu, wszystko siedzi w eepromie i nietrudno się do tego dostać

tak myślałem że z mapa i że w ecu jest mapa doładowania

w którym eepromie bo są dwa z tego co pamiętam to mapa paliwa jest w eepromie co jest w płytce gdzie map jest? mapka doładowania tysz?? mam jeszcze 3 komp może ten co wsadziłem też ma padniętego mapa
dziś wymieniłem filtr paliwa, wtryskiwacz 4 cyl bo coś nie domagał, profilaktycznie wymieniłem TPS
zrobiłem pomiar sprężania
1cyl 10,2; 2cyl 11; 3cyl 11,1; 4cyl 11,5 bar
wracając do zbyt wysokiego doładowania zostają 2 możliwości padnięty map albo zacinający się WG
dodam że jak załaduje za dużo autko przyśpiesza dużo lepiej i nie zapala się kontrolka wtrysku
postaram się zmierzyć AFR będe miał chwile to podłącze lc-1 i zobaczymy
WG chodzi lekko więc to nie on jest przyczyną
zostaje Map w ECU
O ile dobrze pamiętam, to na tym z zapłonem, ale to już drugorzędna kwestia.
Wygląda na to, że ze strony elektroniki wszystko jest ok, tylko właśnie mechaniczna część wysterowania doładowaniem - czy to wg, czy też coś z wężyków...
Spróbuj z mbc skręconym na 0,8 i 1bar + pomiar afr, to da pojęcie o tym w jakich warunkach pracuje silnik.
