Strona 2 z 2
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
: śr lis 23, 2011 2:58 am
autor: ziuzio
Oblicza się, ale praktycznie przy dobrze zrobionym dole(czyli wszystko wyważone, odelżone) na tłokach z 1.8T 9900 chwilowych spokojnie wytrzymuje seryjny dół, większym problemem przy tych obrotach robi się seryjna góra:).
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
: śr lis 23, 2011 9:55 am
autor: adrian055
hmm az tak wysoko krecil bym nie chcial... dol zrobiony ale nie odelzony. malo kto juz na tym forum odpisuje
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
: czw sty 12, 2012 11:43 am
autor: Eagle
jednym z problemow napewno beda sprezynki zaworowe bo nie beda nadazac zamykac zawory i pewnie juz przy 8k bedzie z tym problem
Re: Kręcimy UT do 9000 obr?
: sob maja 05, 2012 10:45 pm
autor: Śpiący
Jeśli mówimy długoterminowym kręceniu silnika wysoko to ja bym poszedł w kute korby, lekkie tłoki, twarde sprężyny zaworowe, lekkie tależyki+odelżyć zawory. Do tego porządny wałek i porting głowicy, chociaż przy takim nakładzie finansowym ja bym chyba szedł w głowice 16v, catcams ma wałki pod turbo do tej głowicy.
Podobno najlepszy jest blok od silnika Uno lub x1/9 1.5. Seryjny potrafi się połamać przy ekstremalnych mocach:
http://www.webdefiat.com.ar/forum/index ... ic=13097.0" target="_blank