Strona 2 z 4
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: śr mar 03, 2010 5:45 pm
autor: BARTEKcoupe
Problem sam się rozwiązał

Wyjechałem autem ponownie i zaczęło jechać. Może wydech zapchało i się odetkał? Teraz niestety już się chyba nie dowiemy.
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: śr mar 03, 2010 7:02 pm
autor: DeviL
To raczej takie "zastanie" jak sie troche posmiga to przechodzi

Zreszta fiaty tak maja ,ze nieraz sie popsuja i same naprawia - ja sadze ze to kosmici ingeruja

Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: śr mar 03, 2010 9:37 pm
autor: skadubek
A czujnik temp. w termostacie ?? Chyba podobne objawy...on odpowiada za ssanie

Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: śr mar 03, 2010 11:30 pm
autor: BARTEKcoupe
ale jakby padł to by się chyba nie naprawił?
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: czw mar 04, 2010 7:38 pm
autor: skadubek
BARTEKcoupe pisze:ale jakby padł to by się chyba nie naprawił?
No to super masz autko.........napiszesz tylko na forum i juz sie naprawia

Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: czw mar 04, 2010 7:53 pm
autor: BARTEKcoupe
skadubek pisze:BARTEKcoupe pisze:ale jakby padł to by się chyba nie naprawił?
No to super masz autko.........napiszesz tylko na forum i juz sie naprawia

Taki urok gt "raz na wozie, raz pod wozem"

Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: pn mar 22, 2010 1:52 pm
autor: BARTEKcoupe
BARTEKcoupe pisze:I problemy wracają............
Panowie auto przestało zime w garażu(ostatni raz przeganiałem go miesiąc temu). Dziś po wyjeździe okazało się że auto na wolnych kręci się tylko do 3tys.obr.

na biegu podobnie, jak turbo zaczyna ładować dochodzi do 3-4tysi następnie szarpie i potrafi spaść z obrotów do 2tys. W baku była rezerwa, ale tankowanie nic nie zmieniło. Pierwsze spostrzeżenia to pompa paliwa, ale popsuła by się nie pracując miesiąc(pompa chodzi cicho, jak zawsze). Przewody raczej by mu się pozwoliły wkręcić wyżej, jedynie by szarpały. Wydech się zapchał tylko jak to możliwe na postoju??? Dodam jeszcze że auto jeździ normalnie do 3tys i wolne obroty ma ok.
POMOCY bo ręce opadają

:

problem się powtórzył i tym razem nie daje za wygraną

Przy okazji sprawdziłem błąd jaki wywala gdy nie chcę się wkręcać: 3232(niestety nic o nim nie wiem)
Ktoś ma jakieś pomysły

Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: pn mar 22, 2010 8:44 pm
autor: BARTEKcoupe
Problem znów się rozwiązał sam

Ten samochód kiedyś mnie wykończy
Mimo wszystko ciekawe co to może być bo pewnie jeszcze się powtórzy. Przypuszczam że przy dłuższym postoju jakiś element elektroniczny wilgotnieje i wariuje. Po odparowaniu wilgoci wszystko jest ok.
Odkryłem jeszcze że przy redukcji na mniejszy bieg obroty na wskaźniku spadają do 2 tys, a gdy silnik wyhamuje wskazówka wskakuje na 3-3,5 tys. i spada zgodnie z wyhamowaniem. Trochę to dziwne, bo po redukcji powinno pokazać ponad 4-4,5 tys.
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: pn mar 22, 2010 10:35 pm
autor: DeviL
Jako ze sygnal obrotka pewnie idzie z cewki/modulu to tam moznaby popatrzec i poszukac przyczyny problemow
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: pn mar 22, 2010 10:38 pm
autor: BARTEKcoupe
jeśli sygnał idzie z cewki to przyjrzę się jej dokładnie, bo był już chyba przypadek zaśniedziałych pinów w niej.
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: pn mar 22, 2010 11:01 pm
autor: DeviL
A na biegu jalowym jak wkrecasz to tez przerywa ?
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: wt mar 23, 2010 8:05 am
autor: BARTEKcoupe
tak na biegu jest to samo.
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: wt mar 23, 2010 8:17 am
autor: adrian055
a podmien aku ja mialem zwarcie na akumulatorze i mialem podobne objawy w tym ze jeszcze mi marchewa swiecila
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: wt mar 23, 2010 8:20 am
autor: BARTEKcoupe
adrian055 pisze:a podmien aku ja mialem zwarcie na akumulatorze i mialem podobne objawy w tym ze jeszcze mi marchewa swiecila
Aku prawie nowy i chyba by problem wtedy nie znikał. Marchewa się świeci jak nie hula, błąd 3232. Jak się sam naprawi to chodzi bez zarzutu.
Re: Nie równa praca przy doładowaniu
: wt mar 23, 2010 3:03 pm
autor: DeviL
Jak na wolnych odcina to czujnik polozenia walu/map sensor(maf) , chociaz to roznie bywa