Strona 2 z 3
: pn maja 11, 2009 9:33 am
autor: BARTEKcoupe
rozumiem że przekręciłeś t28 i latałeś bez strojenia na 1.2?? przecież to paliwa nie miało przy seryjnych wtryskach
: pn maja 11, 2009 9:58 am
autor: turbomaniak
To niby bylo strojone w vtech-u to moze tam cos faktycznie zmodzili zeby tego paliwa nie brakowalo

: pn maja 11, 2009 9:59 am
autor: MaraTychy
Zbyt dużo niewiadomych. Tak jak mowiłem, kupujac go nie dostałem praktycznie zadnych informacji o nim. Koles nie mial pojecia co było zmienione. Wiedział ze turbo jest T28 i jest podkrecone ciśnienie na nim (ale mowił ze do 0,9, a mi "barometr" pokazał 1,2), zmieniony cały wydech no i sprzęgło. A co do reszty auta jak to się mowi domyslaj sie sam. Ale jestem pewien ze wlasnie MBC nie ma i ecu tez nie ma. Wiec mysle ze jesli znajde jakiegos madrego w te klocki co by mi to pozniej poskladal do kupy to mi powie o nim wiecej niz ......... co mi go sprzedawal. Ale zanim kupie ecu (możecie jakis polecic??) i mbc (może ktoś z Was ma ecu na zbyciu??), czeka mnie ożywienie Turbafki.
: pn maja 11, 2009 2:14 pm
autor: skadubek
A pewny jestes ze masz serie wtryski?? ze nie ma MBC...co steruje doladowaniem ?? troche mi sie nie widzi ten projekt...nikt nie wrzuca T28 i zostawia wsio serie...chyba sam za duzo tez nie wiesz o UT(bez urazy tak wnioskuje po postach)...poszukaj kogos z okolicy z forum zawsze to latwiej we dwoch

: pn maja 11, 2009 4:43 pm
autor: MaraTychy
Nie należe do ludzi którzy na dzień dobry sie obrażają. Masz rację, jeśli chodzi o UT to jestem zielony i nie mam za bardzo o nim pojęcia. Stąd być może dla niektórych moje pytania wydają się banalne. No ale czy wszyscy od razu wszystko wiedzieliście o UT?? Powiedzmy że zanim zrobie kolejhne kroki z zakupami, zrobie turbafke i skontaktuje sie z kims kto mi do niego zajrzy i powie co i jak. No i ewentualnie pokieruje mnie dalej:)
Aha. Jeszcze jedno, zastanawiam sie nad sprowadzeniem nowej turbinki, możecie mi podpowiedzić czy o takie T28 chodzi??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/t28-t380 ... 240%3A1318
ewentualnie taka:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... %26otn%3D4
Swojej jeszcze nie wymontowałem i nie znam oznaczeń. A widzę że tam droga nie jest. Może pogadam ze znajomymi to by mi ją tam kupili i wysłali. Zawsze taniej:)
: pn maja 11, 2009 5:09 pm
autor: goofer007
Te suszarki z linków to z tego co się orientuje chińszczyzna i nie warto tego kupować, za nowego garretta trzeba wypłacić więcej.
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?t=2332
Pierwsze co to wymontuj stare turbo i upewnij się jaki to model.
Od ilu obrotów zaczynała ładować ta twoja suszarka i przy ilu było max. doładowanie ?
T28 jest spora, więc i lag powinien być konkretny.
: pn maja 11, 2009 7:55 pm
autor: ciemol
skadubek pisze:A pewny jestes ze masz serie wtryski?? ze nie ma MBC...co steruje doladowaniem ?? troche mi sie nie widzi ten projekt...nikt nie wrzuca T28 i zostawia wsio serie...chyba sam za duzo tez nie wiesz o UT(bez urazy tak wnioskuje po postach)...poszukaj kogos z okolicy z forum zawsze to latwiej we dwoch

dokładnie, po pierwsze to seryjne wtryski nie dadza rady do takiego doładowania, skoro 1,2b to musi byc mbc bo dv odcina wczesniej a co do swini to akurat mozliwe ze jej nie ma bo mało mocy
: pn maja 11, 2009 7:56 pm
autor: ciemol
MaraTychy mieszkam 15km od Ciebie, zagadaj na prv zawsze mozemy sie ustawic
: pn maja 11, 2009 9:01 pm
autor: turbomaniak
Ciemol znowu glupoty piszesz, jaki DV?! WG jak juz cos
: pn maja 11, 2009 9:42 pm
autor: ciemol
a ty jak zwykle sie czepiasz, dv czy wg, bardzo łatwo sie pomylic
wypowiedz sie madralo a nie tylko docinasz
: pn maja 11, 2009 9:55 pm
autor: turbomaniak
Jak nie mam nic do powiedzenia to siedze cicho, ewentualnie sprostowuje twoje wypowiedzi

: wt maja 12, 2009 12:02 am
autor: wsk
Tez bym mogl podksoczyc, tylko cza sie zgadac zebym skolowal se transport bo UT stoi Hehe. A tak na boku na 1,1 jeszcze jechalo jedno uno na ori wtryskach ale przy koncu czasami przerywalo ale to juz raczej bylo niepowazne (nie w moim

).
: pt maja 15, 2009 10:59 pm
autor: ciemol
obejrzano i stwierdzono

, tak jak sie domyslałem, wtryski seria, świni brak, mbc brak -aczkolwiek cisnienie podniesione sposobem garazowym, odpiety czujnik w kolektorze ssącym, blow off, konkretne kolanko do ssącego, wydech przelot z koncówka z kwasowki, jakies sport amory ale springi seria i na koniec najlepsze - turbo ihi

: pt maja 15, 2009 11:27 pm
autor: skadubek
Heh to kolega ladnie sie opisal...T28 szlo jak burza

pewno dziurawy dolot i turbo sie przekrecilo i poszloooo w piz...
: sob maja 16, 2009 12:33 pm
autor: MaraTychy
Za niewiedze trzeba płacić. Co samemu można stwierdzić nie znając auta?? Raczej nic. Nie ważne. I tak mi sie podobało. Wrazenia z jazdy?? Wypas. Więc czas naprawic autko:). Gdzie dostane najszybciej turbo z PGT?? Jakie ono ma oznaczenia?? Wystarczy VL7 czy jeszcze jakies nr`y tam są?? Moze ktoś ma dojscie do takiej dmuchawki??
P.S.
Dzięki Ciemol za pomoc
