Strona 2 z 2

: czw mar 05, 2009 8:45 pm
autor: ostry
nie wszystko w normie na zimnym 1,5 na ciepłym prawie 2 bary

: czw mar 05, 2009 8:50 pm
autor: 80quattro
Jak to , na zimnym mniej niż na ciepłym ?
Dziwne trochę .

: czw mar 05, 2009 8:51 pm
autor: ostry
ale tak jest :o

: czw mar 05, 2009 8:58 pm
autor: 80quattro
Pytałem o ciśnienie bo jedyne co jeszcze może stukać oprócz zaworów to są panewki albo tulejki w korbowodach . Jak pada panewka to gubi się ciśnienie .

Ale miejmy nadzieję , że u Ciebie to nie to .

: czw mar 05, 2009 9:13 pm
autor: ostry
panewki były w cacy stanie jak rozbierałem silnik to chyba nie one sam już nie wiem :(

: czw mar 05, 2009 10:07 pm
autor: hz10
napisz DOKŁADNIE w jakich sytuacjach pojawia sie stuk oraz czy mozna go określić że częstotliwość jest zgodna z obrotami wału czy walka rozrządu

: czw mar 05, 2009 10:23 pm
autor: ostry
no przede wszystkim jak z obrotów spada na biegu czy też na luzie z tą częstotliwością to nie wiem ale zasłaniałem rękami dekiel wałka i jakby mniej stukało, założe dekiel i pojadę jutro do mechanika znajomego może lepiej wysłyszy to