Strona 2 z 2
: pn lut 09, 2009 4:00 pm
autor: paullo
Ja miałem wsadzoną taką turbinke z Nissana sx200 do mojego punto gt i zaczynała ciągnąć przy 4000. Do 4000 nie było nic ciekawego ale powyżej to już dużo lepiej niż seria

: pn lut 09, 2009 4:22 pm
autor: dj_o
Teraz to się zbiera szybciej

, bo już przy ok. 3900 jest 0,85-0,9, ale jest inny IC i w moim silniku CR wynosi 9:1, co jak widać też na to wpływa. Przy 3000rpm jest lekko ponad 0,5b.
A/r kompresora .64 wydechu .49 - turbo TB2525 z 200sx właśnie od Paulla
Jeżdże cały czas na max skręconym mbc, a kopniak przy dojściu do max doładowania jest niezły.
Nawet nie miałem jeszcze czasu na założenie ecumastera, żeby cokolwiek w kierunku strojenia zrobić.
: pn lut 09, 2009 4:48 pm
autor: mrowczan
Jezu, myslalem, ze to ma zeliwo 0.49, a okazuje sie, ze .64, wiec nie patrzec na moje poprzednie posty:P Jednak fakt faktem, zbyt ogromna ta turbina nie bedzie

: pn lut 09, 2009 5:18 pm
autor: DeviL
Wielkosc zasysacz-strony tez ma wplyw na laga

: pn lut 09, 2009 11:09 pm
autor: ziuzio
Ta hybryda z aukcji nie warta ceny na pewno.
Najlepszym zamiennikiem serii UT jest klasyczna suszara z Nysy 1.8 200SX czyli T25(żeliwo gorące .64, zimne chyba .48), poprawnie zamontowana i wystrojona wkręca się zbliżenie do padniętej serii. Większe turbawki to już odczuwalny lag.