Strona 2 z 6
: śr sty 28, 2009 8:38 pm
autor: Pawlak
DeviL pisze:A czemu obu nie mozna montowac w kabinie ?

bo bedzie nam syczec w kolano ?

albo jak sie ma wychechłane turbo to zapacka olejem deske rozdzielcza

: śr sty 28, 2009 8:46 pm
autor: DeviL
Pawlak pisze:DeviL pisze:A czemu obu nie mozna montowac w kabinie ?

bo bedzie nam syczec w kolano ?

albo jak sie ma wychechłane turbo to zapacka olejem deske rozdzielcza

O tym nie pomyslalem

Tylko w takim razie ustawianie mbc bedzie dosyc uciazliwe , jak co chwile trzabedzie zatrzymywac sie , otwierac maske i krecic

: śr sty 28, 2009 10:23 pm
autor: Lui
ja mam w kabinie, jakbym miał tak wsiadać i wysiadać z tego kubła przez klatke się wyciągać, zapinki odpinać i tak w kółko to bym zwariował

: śr sty 28, 2009 10:39 pm
autor: DeviL
Lui pisze:ja mam w kabinie, jakbym miał tak wsiadać i wysiadać z tego kubła przez klatke się wyciągać, zapinki odpinać i tak w kółko to bym zwariował

A obzygal cie olej kiedys ?

: czw sty 29, 2009 1:46 pm
autor: Pawlak
no coz kwestia przyzwyczajenia ja mam w komorze silnika na poczatku mnie to irytowalo te wysiadanie ale juz po ustawieniu i koniec gimnastyki

: czw lut 05, 2009 6:53 pm
autor: 80quattro
A ja mam inne pytanie związane z MBC , mianowicie :
MBC podłączamy zamiast pierburga , co z kablami od pierburga ? Czy komputer nie wywali błędu przy braku pierburga .
Druga sprawa . MBC trzyma zamknięte sterowanie WG aż do momentu przekroczenia ustawionej wartości ciśnienia . Komputer już od pewnej wartości będzie wysyłał sygnał do pierburga w celu częściowego otwarcia WG który to sygnał będzie nieskuteczny bo pierburg będzie odłączony . Co wtedy "pomyśli sobie komputer" i co zrobi ? Czy np. nie przejdzie w tryb awaryjny albo nie wywali błędu ?
Zastanawiam się nad założeniem MBC ale chcę dokładnie wiedzieć jakie są skutki uboczne .
: czw lut 05, 2009 7:17 pm
autor: ziuzio
Pierburg na kabelkach z boku, albo odpowiedni rezystorek za niego.
Jeśli fura ma przepływkę i już na tyle inteligentne ECU, to wywali błąd kiedy doładowanie zacznie narastać za szybko.
Gdy jest tylko MAPsensor raczej nie wywala błędów, ewentualnie przejście MAF->MAP(o ile ono samo nie będzie skutkowało checkiem) często pozwala uniknąć checka związanego z MBC.
: czw lut 05, 2009 7:44 pm
autor: 80quattro
Czyli rozumiem , że należy zostawić pierburga podłączonego do komputera ale z odłączonymi wężykami . Albo wstawić rezystor o wartości odpowiadającej oporowi cewki w pierburgu .
Co do drugiej części mojego pytania to dotyczy ono całkowicie seryjnego Punto GT . Więc jak w tym aucie zachowa się komputer po założeniu MBC i w sytuacji opisanej przeze mnie powyżej ?
Re: MBC
: pn cze 15, 2009 11:03 pm
autor: szymons1990
podepne sie pod temat. chce kupic MBC ale niewiem czy takie moga byc, czy jakiegos badziewia niekupie
http://www.allegro.pl/item662408458_man ... uning.html
http://www.allegro.pl/item656715789_man ... z_6mm.html
brac czy sobie darowac i kupic jakies lepsze czyt drozsze

Re: MBC
: wt cze 16, 2009 11:25 am
autor: Lui
To jest tani i najbardziej sprawdzony, chyba nikt nie narzekał :
http://www.allegro.pl/item663695611_man ... uning.html
Re: MBC
: wt cze 16, 2009 1:24 pm
autor: wsk
Dokladnie jak pisze Lui

. Sam mam i bezproblemowy jest.
Re: MBC
: wt cze 16, 2009 3:34 pm
autor: szymons1990
ok juz wiem co kupic

dzieki
Re: MBC
: pn sie 17, 2009 9:37 pm
autor: MARCIN
a mozna wiedziec jak podlaczyc mbc,jakies zdjecie,rysunek i prosil bym o ponowny link z mbc co do punto gt bo poprzednie sa nie aktywne. z tego zaworu WG na MBC i dalej czy raczej zle mysle
Re: MBC
: pn sie 17, 2009 10:18 pm
autor: turbomaniak
Kruciec od muszli wpinasz do wejscia mbc a wyjscie podpinasz do aktuatora (baczka) i tyle
Re: MBC
: wt sie 18, 2009 7:49 pm
autor: MARCIN