Strona 2 z 2

Re: Problemy z Uno 1.3T

: pn lis 30, 2009 11:43 pm
autor: hz10
kiedy ostatnio regulowałes zawory?

Re: Problemy z Uno 1.3T

: wt gru 01, 2009 12:26 am
autor: JARO_Cz-wa
Albo krzywki na wałku Ci zjadło na tym cylindrze, tak, że praktycznie się zawory nie otwierają :idea:

Re: Problemy z Uno 1.3T

: wt gru 01, 2009 8:42 am
autor: ZibiUT
JARO_Cz-wa pisze:Albo krzywki na wałku Ci zjadło na tym cylindrze, tak, że praktycznie się zawory nie otwierają :idea:
Ogladaliśmy kiedys wałek na spocie to wygladały na całe.

Re: Problemy z Uno 1.3T

: wt gru 01, 2009 3:05 pm
autor: JARO_Cz-wa
Zibi122 pisze:
JARO_Cz-wa pisze:Albo krzywki na wałku Ci zjadło na tym cylindrze, tak, że praktycznie się zawory nie otwierają :idea:
Ogladaliśmy kiedys wałek na spocie to wygladały na całe.
Znaczy sie chciało Wam się pokrywe zdejmować ? :D

Re: Problemy z Uno 1.3T

: śr gru 02, 2009 8:08 am
autor: ZibiUT
JARO_Cz-wa pisze:
Zibi122 pisze:
JARO_Cz-wa pisze:Albo krzywki na wałku Ci zjadło na tym cylindrze, tak, że praktycznie się zawory nie otwierają :idea:
Ogladaliśmy kiedys wałek na spocie to wygladały na całe.
Znaczy sie chciało Wam się pokrywe zdejmować ? :D
6 śrubek to nie robota.

Re: Problemy z Uno 1.3T

: śr gru 02, 2009 9:26 am
autor: JARO_Cz-wa
Zibi122 pisze:
JARO_Cz-wa pisze:
Zibi122 pisze: Ogladaliśmy kiedys wałek na spocie to wygladały na całe.
Znaczy sie chciało Wam się pokrywe zdejmować ? :D
6 śrubek to nie robota.
W sumie to wkońcu uno, a nie punto :D W punto tych "śrubek" jest troche więcej do odkręcenie - na spocie nie chciałoby mi się tego robić 8)

W takim razie trzeba szukać przyczyny w czym innym...

Re: Problemy z Uno 1.3T

: śr gru 02, 2009 9:33 pm
autor: Lsd-j
Zaworów nie regulowałem, wałek jest niby niepowycierany ale pomierzę jeszcze krzywki, tylko nie wiem do jakich wymiarów się odnosić. Podejrzewam że po prostu któryś z zaworów się nie domyka bo jakby zawory wcale się nie otwierały to ciśnienie by było, chyba że pierścienie się posypały, ale jak zrobię próbę olejową to się okaże.

Re: Problemy z Uno 1.3T

: ndz gru 13, 2009 3:53 pm
autor: Lsd-j
Po próbie olejowej ciśnienie skoczyło na chwile do 6 barów więc obawiam się, że będę potrzebował kompletu pierścieni i uszczelkę pod głowicę to już zrobię wszystkie garki. Jak ktoś ma na zbyciu to nie pogardzę. :mrgreen: