Strona 2 z 3
: sob kwie 23, 2005 10:39 am
autor: spavatch
apac pisze:Jakie jest u Ciebie cisnienie oleju na tej seleni w porownaniu do tego co bylo na mobilu

Zakladajac ze wskaznik ma podzialke od 0 do 3 na mocno rozgrzanym silniku spadalo do 1 a po przejsciu na Selenie zatrzymuje sie przy 2, musi byc naprawde nieziemsko przegnany i rozpalony zeby zeszlo MINIMALNIE ponizej 2...
: sob kwie 23, 2005 10:54 pm
autor: leon20vt
Syntetyka bym nie lał do uniaka z większym przebiegiem . Autodata podaje minerał lub półsyntetyk w zależności od warunków klimatycznych . Ja zalałem GTX Magnatec 10W40 i jest super a katujemy non stop
A dociera się na minerale szajskim , potem po ok 1000km zlewka i wlewasz olej taki jaki ma być . Jest jeszcze wersja docierania hardcore ale ona jest b.kosztowna bo wymian jest kilka w przeciągu kilkuset km a do tego odp.obroty itp itd . Ale w naszych przypadkach tak nie trzeba .
: wt kwie 26, 2005 8:19 pm
autor: fazzy
Michał,
Za tydzień zalewam moją kupę złomu olejem i spróbuję zalać TWS'em. Dostał wszystkie nowe uszczelki więc nic nie powinno się rozszczelnić. A jak się rozszczelni... to kij mu w oko.
Ziuzio, powiedz nam co to jest za wynalazek Castrol TWS 5W30?
: wt kwie 26, 2005 9:08 pm
autor: leon20vt
Jak masz funkiel nówke motorek to zalewaj , jak go leje do swego leona i tam gdzie naprawde liczy sie max ochrona przy wyżyłowanych silnikach .
TWS jest super , ale często go wymieniaj bo przy mocnych silnikach szybko się zużywa ale chroni super i chłodzi .
PS.Za ile masz litr ?
: wt kwie 26, 2005 9:14 pm
autor: KYS
fazzy pisze:Ziuzio, powiedz nam co to jest za wynalazek Castrol TWS 5W30?
no właśnie też o takim nie słyszałem...
TWS ma lepkość 10W60
a 5W30 z Castrola to ma np. GTX Magnatec...

: wt kwie 26, 2005 9:20 pm
autor: fazzy
Nie mam zielonego pojęcia ile będzie kosztować.
Pewnie cena detal Intercarsu - 20%
Ostatnio jak kupowałem to kupowałem jeszcze z Castrola za 50 zł z litra, ale tamte czasy się skończyły

A co możesz zaproponować?

: wt kwie 26, 2005 9:50 pm
autor: ziuzio
Nie wiem czy to jest na pewno 5W30, ale upuszcza się to w serwisie Volvo i na beczce Castrola było TWS, być może coś mi się poprzestawiało

. A być może to było TXT

, nie pamietam już

: wt kwie 26, 2005 11:12 pm
autor: leon20vt
Ja mam TWS w detalu po 50zł

, w koncu jestem punkt Castrola i biore od fabryki

ale mam beczkowy bo w 1 litr. sie nie opłaca kompletnie .
TWS jest tylko i wyłącznie 10W60 !!
: śr kwie 27, 2005 6:50 am
autor: ziuzio
50 zł za litr??czy za 4l

??
: śr kwie 27, 2005 7:11 am
autor: leon20vt
TWS jest tylko w 1l i beczkach 60 i 208 litrów .
50zł za 4 : proponuje mineralny MOTOR OIL : 9,20zł/litr

: czw maja 12, 2005 7:17 pm
autor: ZibiUT
A co powiecie o Valvoline VR1 Racing 5w50 syntetyc do motoru po pierwszym 1000 km docieranym na 5 w 40 syntetyc i nie tak delikatnie ja sie powinno

: sob maja 14, 2005 8:16 pm
autor: telo
tak sobie czytam i juz zglupialem,bo strzelilem sobie remont mojego silnika,wszystkie szlify,tłoki nowe itp.to jak ja mam docierac i na jakim oleju

: sob maja 14, 2005 11:00 pm
autor: ziuzio
Docierasz na mineralu, po 1kkm spuszczasz i zalewasz już tym czym chcesz smarować swój silnik(o ile uda Ci się dotrzeć bez zatarć)

: ndz maja 15, 2005 12:42 am
autor: telo
hehe moze mi sie uda nie zatrzec

Re: Jaki olej?
: wt paź 12, 2010 11:13 am
autor: zmijes
czytam i czytam ale nie widze by ktoś przechodził (pytał sie o to) z mineralnego na cos innego
czarny zalany jest mineralnym (pewnie dlatego że turbinka walnieta była i brał ostre ilości oleju a zawsze taniej jest kupić mineralniaka) a chce zmienić na pół syntetyk a nawet na castrola 10w60 ale nie wiem czy nie wymyje mi silnika za bardzo:( co możecie mi polecić ???