Strona 2 z 3
: śr maja 30, 2007 8:40 am
autor: dr kozioł
a ile miales? moze wrzuc jakis wykres..
: śr maja 30, 2007 9:11 am
autor: KFAS
widze, że duzo zamieszania z powodu wykresu
Jak silnik dożyje do nastepnego hamowania to zobaczymy ile wyjdzie na MAHA.
Narazie kto chetny do sprawdzenia sie zapraszam w sobote na Muchowiec podobno ma być profi pomiar i pas lotniska lekko pod górke

Bynajmniej takie odczucia z zeszłego roku, ze tam jest pod góre.
Ale 1x1 można śmignać i rozwiać niejasności w bezpieczniejszych warunkach niż na drodze publicznej.
Trzeba sie pobawić...bo chyba o to w tym wszystkim chodzi
zapraszam na strone :
http://summercarsparty.com/
: śr maja 30, 2007 4:57 pm
autor: DeviL
Po tym pasie na muchowcu sie nie da jezdzic , plyty sa , a ze pod gorke to lepiej dla aut turbo , szybciej sie obciaza vel laduje turbo
Ja mialem kiedys 175km i 234Nm , i wg wzorow na liczenie moc/momentu zaleznie od siebie bylo to zgodne

: śr maja 30, 2007 10:24 pm
autor: KFAS
DeviL pisze:Po tym pasie na muchowcu sie nie da jezdzic , plyty sa , a ze pod gorke to lepiej dla aut turbo , szybciej sie obciaza vel laduje turbo
Ja mialem kiedys 175km i 234Nm , i wg wzorow na liczenie moc/momentu zaleznie od siebie bylo to zgodne

Nie odkryłes ameryki, ze tam sa płyty

Na wiekszości takich lotnisk sa płyty.
Moja IBI 6L na kapciach z profilem 205/40/17" darła w zeszłym roku az miło i jedynie dudniło. Na nowych felasiach i nic sie nie stało wiec UNO tez to musi przeżyć jak nie to pod zgniatarke

: czw maja 31, 2007 11:20 pm
autor: Pumba_bielsko
ja bede prawdopodobnie na muchowcu wiec moze sie zobaczymy chopaki ja przykulam sie moją astrąa co moze jakies scigi;]
: pt cze 01, 2007 8:38 pm
autor: KFAS
Pumba_bielsko pisze:ja bede prawdopodobnie na muchowcu wiec moze sie zobaczymy chopaki ja przykulam sie moją astrąa co moze jakies scigi;]
To może pogadamy
Auto raczej poznasz a nr telefonu jest na aucie taki wielki i ogromny

: sob cze 02, 2007 4:36 pm
autor: KFAS
Pumba_bielsko pisze:ja bede prawdopodobnie na muchowcu wiec moze sie zobaczymy chopaki ja przykulam sie moją astrąa co moze jakies scigi;]
Jak oceniasz impreze? Ja uwazam, ze było dość znośnie pomijajac lekkie przesuniecie wszystkich nkonkurencji o 30min. i padajacego deszczu
Wystartowałem na szczęście jak było sucho ale czasu nie dowiedziałem sie bo nie zostałem do końca.
Nie bylo żle objechałem strasznie punto GT kt.óre miało mieć 170 KM i wieksze turbo itd itp o pugu 16F nie wspomne.
: pn cze 04, 2007 2:47 pm
autor: Pumba_bielsko
powiem tak było fajnie tylko gdyby nie to ze taki wyrp tam jest(szkoda auta) ,pogoda taka sobie była ale ludzi sporo i nawet dali rade chłopaki z hondy
pozatym oki dobra impreska
łap wyniki
http://www.tuning-tdi.pl/Grafika/wyniki.jpg
4 miejsce mosz

: pn cze 04, 2007 3:30 pm
autor: DeviL
Lol , ale wyniki

: pn cze 04, 2007 9:14 pm
autor: hz10
no stary jak ty kręcisz czas 16.5 na suchym to naprawde to uno musi zapierdzielać

: pn cze 04, 2007 11:25 pm
autor: KFAS
hz10 pisze:no stary jak ty kręcisz czas 16.5 na suchym to naprawde to uno musi zapierdzielać

NO TO STARY ZOBACZ, ŻE TAM JEST CAŁY CZAS POD GÓRKE TAK, ŻE AUTO SAMO SIE STACZA -NIE ALE DLA TWOJEGO TO BEZ RÓŻNICY ROZUMIEM
pierwsze miejsce calibry to ponad 270ps i wybebeszone auto z tego co mi sie wydaje
naprawde Ja nigdy nie twierdziłem, że to zapierdziela bo za duzo jeździłem na moto aby tak twierdzić ale jak pomożesz to może i zacznie jakoś tam śmigać przy tych 250ps

Myśle, że tyle by wystarczylo oczywiście z przesunieta odcinka aby pokazywac właścicielom BMW itp , że maja kaganiec do 250

: śr cze 06, 2007 12:15 pm
autor: Pumba_bielsko
rozumiem ze na gazie jechałes
nie no 250unem to juz strach jechac a ta kalibra to jeszcze 4x4 była ale to była chyba jedyna calibra która naprawde jechała
: śr cze 06, 2007 9:59 pm
autor: skadubek
No nie wiem widziałem calibre co i poniżej 14 zeszła.....
Zresztą mój kolega 2,0 16v po modach i tak mu zabardzo nie uciekam...
: śr cze 06, 2007 10:44 pm
autor: KFAS
Pumba_bielsko pisze:rozumiem ze na gazie jechałes
nie no 250unem to juz strach jechac a ta kalibra to jeszcze 4x4 była ale to była chyba jedyna calibra która naprawde jechała
Oczywiście, że tak do samej bramy lotniska

Tylko przy moim stylu jazdy uno pali 14 benzyny i teraz 14 gazu czyli leje za 50 i robie 220 kilometrów.
Ja Tym autkiem śmigam na codzień i wszedzie jak przyjdzie jechać nad morze tez pojade
UNA to BEZAWARYJNE AUTA

: śr cze 06, 2007 10:46 pm
autor: KFAS
skadubek pisze:No nie wiem widziałem calibre co i poniżej 14 zeszła.....
Zresztą mój kolega 2,0 16v po modach i tak mu zabardzo nie uciekam...
Ja ibizie VR6 tez zabardzo nie uciekam...