Strona 2 z 10

: śr cze 13, 2007 11:32 am
autor: hz10
no właśnie dlatego pociołem swoją żeby drugi raz skuchy nie było :twisted:

: śr cze 13, 2007 12:22 pm
autor: mouk80
hz10 pisze:no właśnie dlatego pociołem swoją żeby drugi raz skuchy nie było :twisted:
A to juz kiedys ją przewierciles?:)

Narazie robią sie zawory i gniazda.
Nie wiem czy na tym nie poprzestac i zlozyc w koncu silnik do kupy, a z kanalami sobie poczekac i je poprawić dopiero przy zmianie na inny wałek.

: śr cze 13, 2007 6:39 pm
autor: hz10
nie rób od dupy strony! ja tak zrobiłem i byłem w plecy robote gniazd :evil: bo była wada w odlewie

: pn lip 02, 2007 6:46 am
autor: mouk80
glowica zrobiona, zalozony zestaw nowych uszczelek wszedzie, wszystko zlozone do kupy, no i jest problem :(
jak jade autkiem dosc spokojnie to wszystko jest ok, jak autko stoi to tez wszystko jest ok, ale jak zaczynam nim szybciej jezdzic to przegrzewa mi sie plyn chlodniczy. Probowalem nawet wlaczyc na stale wiatraczek i jezdzic z wlaczonym ogrzewaniem na maxa, no ale to niestety niewiele pomaga:( Ze zbiorniczka zaczyna mi sie dymic, woda znika do zera i trzeba z powrotem caly zbiorniczek napelniac.
Co moze byc powodem, ze silnik sie tak bardzo grzeje?

: pn lip 02, 2007 8:33 am
autor: hz10
a czy jest obieg wody tzn czy chłodnica robi się gorąca? bo może masz zacięty termostat i dlatego takie cyrki

: pn lip 02, 2007 9:08 am
autor: mouk80
hz10 pisze:a czy jest obieg wody tzn czy chłodnica robi się gorąca? bo może masz zacięty termostat i dlatego takie cyrki
jest obieg, jak auto stoi w miejscu to plyn idzie i wiatrak sie co jakis czas wlacza wiec tu wszystko jest ok.
Moze pompa wody za wolno to tloczy?
Moze chlodnica juz stara i za malo wydajna?
Dziwne ze przed zmiana glowicy nic takiego sie nie dzialo.

: pn lip 02, 2007 9:13 am
autor: hz10
jest jeszcze jedno wytłumaczenie ale obym sie mylił tzn przebiłeś sie gdzieś do kanału wodnego w głowicy

: pn lip 02, 2007 9:31 am
autor: mouk80
hz10 pisze:jest jeszcze jedno wytłumaczenie ale obym sie mylił tzn przebiłeś sie gdzieś do kanału wodnego w głowicy
tez mi cos takiego przez mysl przeszlo, z tym ze jedyna mozliwosc gdzie bym sie mogl faktycznie przebic to przy poglebianiu komor spalania.
Mechanik stwiedzil ze chyba mam dziurawy zbiornik na wode i ze puszcza wode jak zrobi sie tam cisnienie i dlatego sie potem wszystko grzeje, bo plyn ucieka.
Pytalem sie wlasnie w sklepie o taki zbiorniczek i mi podali cene 150zl :shock: Czy z jakiegos innej wersji uno nie pasuja te zbiorniczki? Ta cene podal za zbiornik od jakiegos diesla bo ponoc ma ten sam co UT

: pn lip 02, 2007 10:22 am
autor: Lui
może mam taki zbiornik :P

: wt lip 03, 2007 4:10 pm
autor: mouk80
zakladam ze glowica jest ok, chociaz ja na wszelki wypadek jeszcze raz zdejme:( i sprawdze. Przy okazji wymienie jeszcze pierscienie bo autko dymi.
zbiorniczek profilaktycznie zmienie. termostat jest ok. nie widac zeby cos gdzies cieklo.
Co moze byc jeszcze powodem tych problemow z gotowaniem sie wody?

: wt lip 03, 2007 4:20 pm
autor: DeviL
Nieodpowietrzony uklad powoduje przegrzewanie ,bo plyn chlodniczy chyba nowy masz , nieraz tez jak pompa padnieta to moze sie grzac :roll:

: wt lip 03, 2007 4:44 pm
autor: mouk80
DeviL pisze:Nieodpowietrzony uklad powoduje przegrzewanie ,bo plyn chlodniczy chyba nowy masz , nieraz tez jak pompa padnieta to moze sie grzac :roll:
No ale jak zapale silnik i patrze do zbiorniczka to cos tam wode pompuje.
No chyba ze robi to za wolno :?
ogolnie jak sobie auto stoi i silnik pracuje to wszystko prawidlowo wyglada i nic zlego sie nie dzieje.

: wt lip 03, 2007 8:30 pm
autor: ziuzio
Czasem jak jest obluzowany wirnik pompy to tak się dzieje, że przy stałych obrotach wszystko nawet oki, a przy zmiennym obciążeniu wirnik prawie stoi w miejscu.
Może też gdzieś jest przytkany jakiś kanał/wąż.

: śr lip 04, 2007 11:32 am
autor: mouk80
głowica jest ok
Jest walniety blok silnika i dlatego uciekal płyn:(
Sa 3 duze pekniecia przy cylindrach.
Da sie to jakos pospawac? Czy jedyne wyjscie to wymiana bloku? :cry:
W sumie nie wiem jakim cudem mechanik mogl tego nie zauwazyc przy zmianie glowicy.
wyglada to tak:


No i czy taki blok od 1.3t
http://moto.allegro.pl/item209049072_uno_turbo_1_3.html
by pasowal?

: czw lip 05, 2007 2:59 am
autor: ziuzio
Orzesz Ty bez pługa... no nieźle dostał ten blok:).
Z 1.3T będzie pasował, wizualnie trochę inny, ale wymiary te same, układ tłokowo-korbowy z 1.4T wchodzi w blok 1.3T bez problemu. I masz nawet już głowice z 1.3T, więc wszystko będzie grać:).