Strona 2 z 5

: pn sty 08, 2007 12:16 am
autor: hz10
180 ps powiadasz hm a gdzieś czytałem że więcej :roll: co do turbiny to miałem dwie do wyboru zwykłą t3 lub tą co wziołem :lol: bo tamta wydawała sie taka mała :lol:

: pn sty 08, 2007 12:57 am
autor: DeviL
Tylko po co ci max momet w okolicy 5500 obr ? :roll: W sumie zrob wozik , zobaczymy czy da rade przezyc wiecej jak 2tys km

: pn sty 08, 2007 8:03 am
autor: rosssssa
DeviL pisze:Tylko po co ci max momet w okolicy 5500 obr ?
Jaki ty jesteś upierdliwy z tym momentem :lol:

Moment przy 1/4 to sobie można w dusze wsadzić.
Jest naprawde nie potrzebny.
Jak chłopak chce wsadzić to życze powodzenia :wink:

Ja do PGT chciałem T3 ale chyba zadużo rzeczy u mnie przeszkadza :lol:

: pn sty 08, 2007 8:28 am
autor: Lui
ale co z tego że ogromne turbo zacznie dmuchać na górze jak się głowica "zapcha" no i jak masz już tak zamiar jezdzić tylko górą to wałek też by się przydał :roll:

: pn sty 08, 2007 9:05 am
autor: hz10
Lui pisze:ale co z tego że ogromne turbo zacznie dmuchać na górze jak się głowica "zapcha" no i jak masz już tak zamiar jezdzić tylko górą to wałek też by się przydał :roll:
spoko wałek też sie zmieni :wink: i w głowicy też coś dłubnie 8)

: pn sty 08, 2007 4:38 pm
autor: DeviL
Hehe ja lubie czytac tematy jak ktos znalazl jakies duze turbo i potem wklada do malego silniczka , bo byla okazja :wink: A to musi byc przeciez dobrane odpowiednio :twisted:

: pn sty 08, 2007 4:43 pm
autor: ZibiUT
No tak ale to turbo nie musi być zbyt wielkie choc nie patrzyłem w mapy.

Jest na forum link do budowy silnika na o wiele wiekszej turbinie i jakoś daje rade 1,3 napedzić to turbo.

http://turbo124.com/forum/viewtopic.php?t=3321

: pn sty 08, 2007 5:19 pm
autor: Yannick
Niektórzy lubią jak zabawa zaczyna się od 6000obr ;)

: pn sty 08, 2007 6:19 pm
autor: hz10
ad: devil czytam twoje posty i widze totalny brak optymizmu przypominasz mi troche body droopa z monster garage :lol: i jego ulubiony tekst że to nie będzie działać :wink:
ad: zibi to turbo wygląda jak od ciężarówki :P a taki hardcoore mnie nie interesuje
:wink:

: pn sty 08, 2007 6:38 pm
autor: ZibiUT
w tekście jest napisane ze to z jakiejśc 7l siężarówki

The turbo is a Holset HY35W, but that says nothing at all.. One good thing is that it suits the little 1.3 litre engine like a glove!
It is often found on 7 litre diesel trucks..

: pn sty 08, 2007 8:32 pm
autor: DeviL
hz10 pisze:ad: devil czytam twoje posty i widze totalny brak optymizmu przypominasz mi troche body droopa z monster garage :lol: i jego ulubiony tekst że to nie będzie działać :wink:
ad: zibi to turbo wygląda jak od ciężarówki :P a taki hardcoore mnie nie interesuje
:wink:
Nie optymizmu , ale poprostu mam jakas tam wiedze i wiem co moze byc. Chyba ,ze robisz zabawke tylko na wyscigi i nic pozatym to spoko. Rob jak uwazasz tylko musisz wiedziec ze za przyspieszenie odpowiada pole powierzchni pod momentem obr a nie max moment a tak mozesz miec , mala hopke przy 5500 i ostry spadek (zalezy jakie walki)

: pn sty 08, 2007 9:02 pm
autor: hz10
pisałem przecież że to nie do jazdy na codzień :? ale skoro piszesz że masz wiedze to oświeć mnie jakim cudem ludzie osiągają 300ps z tego silnika 8) poza tymi o których wszyscy wiedzą 8) poztym obecna charakterystyka silnika wogule mi nie odpowiada od 3 wścieklizna do 5 a potem koniec jazdy wole żeby ciągneło od 4 do końca a gdzie będzie koniec to sie dopiero okaże :wink: i mam jeszcze jedno pytanie link który podaje lui do przeróbki głowicy
mianowicie chodzi mi o wage większych zaworów a co za tym idzie większą bezwładność czy napisał że zastosował mocniejsze sprężyny czy ja nie moge tego znaleźć w tekście :roll:

: pn sty 08, 2007 9:13 pm
autor: DeviL
W sumie colin wie jak zrobic z 1.3 300km , a rade petera mial tyle na 1.1 bara bodajze z odpowiednika t3/t4 . Moc zwiekszasz dajac walek o wiekszych katach i wzniosach , przenoszac ow moc wyzej w obrotach . Do tego dobry kolektor , plus wydech (55-60mm styka) i wieksze turbo i masz 300km , tylko ze przydaloby sie wywazyc calosc i dac kute korby,tloki . Niektorzy tez polecaja dac wieksze o 1mm zawory itd

: pn sty 08, 2007 9:18 pm
autor: hz10
jeszcze większe niż 41 :shock: przecież tam zostanie z gniazda żyletka :idea: a można dostać inny wałek niż ten polecany przez wszystkich czyli od świątka :?: ale coś mi sie wydaje że że z 1.1 bara to 300 ps nie będzie :roll:

: pn sty 08, 2007 9:27 pm
autor: DeviL
Nie przesadzaj ,UT to male , lekkie autko , zrob 170-180km przy 7tys obr i z 230Nm przy 5tys i bedzie gites :P
A o jakim doladowaniu myslisz ? Patrzyles po mapie t3/t4 zeby bylo milo ? Przeliczyles dobrze przeplywy ?