ale co z tego że ogromne turbo zacznie dmuchać na górze jak się głowica "zapcha" no i jak masz już tak zamiar jezdzić tylko górą to wałek też by się przydał
Lui pisze:ale co z tego że ogromne turbo zacznie dmuchać na górze jak się głowica "zapcha" no i jak masz już tak zamiar jezdzić tylko górą to wałek też by się przydał
spoko wałek też sie zmieni i w głowicy też coś dłubnie
Hehe ja lubie czytac tematy jak ktos znalazl jakies duze turbo i potem wklada do malego silniczka , bo byla okazja A to musi byc przeciez dobrane odpowiednio
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
ad: devil czytam twoje posty i widze totalny brak optymizmu przypominasz mi troche body droopa z monster garage i jego ulubiony tekst że to nie będzie działać
ad: zibi to turbo wygląda jak od ciężarówki a taki hardcoore mnie nie interesuje
w tekście jest napisane ze to z jakiejśc 7l siężarówki
The turbo is a Holset HY35W, but that says nothing at all.. One good thing is that it suits the little 1.3 litre engine like a glove!
It is often found on 7 litre diesel trucks..
hz10 pisze:ad: devil czytam twoje posty i widze totalny brak optymizmu przypominasz mi troche body droopa z monster garage i jego ulubiony tekst że to nie będzie działać
ad: zibi to turbo wygląda jak od ciężarówki a taki hardcoore mnie nie interesuje
Nie optymizmu , ale poprostu mam jakas tam wiedze i wiem co moze byc. Chyba ,ze robisz zabawke tylko na wyscigi i nic pozatym to spoko. Rob jak uwazasz tylko musisz wiedziec ze za przyspieszenie odpowiada pole powierzchni pod momentem obr a nie max moment a tak mozesz miec , mala hopke przy 5500 i ostry spadek (zalezy jakie walki)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
pisałem przecież że to nie do jazdy na codzień ale skoro piszesz że masz wiedze to oświeć mnie jakim cudem ludzie osiągają 300ps z tego silnika poza tymi o których wszyscy wiedzą poztym obecna charakterystyka silnika wogule mi nie odpowiada od 3 wścieklizna do 5 a potem koniec jazdy wole żeby ciągneło od 4 do końca a gdzie będzie koniec to sie dopiero okaże i mam jeszcze jedno pytanie link który podaje lui do przeróbki głowicy
mianowicie chodzi mi o wage większych zaworów a co za tym idzie większą bezwładność czy napisał że zastosował mocniejsze sprężyny czy ja nie moge tego znaleźć w tekście
W sumie colin wie jak zrobic z 1.3 300km , a rade petera mial tyle na 1.1 bara bodajze z odpowiednika t3/t4 . Moc zwiekszasz dajac walek o wiekszych katach i wzniosach , przenoszac ow moc wyzej w obrotach . Do tego dobry kolektor , plus wydech (55-60mm styka) i wieksze turbo i masz 300km , tylko ze przydaloby sie wywazyc calosc i dac kute korby,tloki . Niektorzy tez polecaja dac wieksze o 1mm zawory itd
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
jeszcze większe niż 41 przecież tam zostanie z gniazda żyletka a można dostać inny wałek niż ten polecany przez wszystkich czyli od świątka ale coś mi sie wydaje że że z 1.1 bara to 300 ps nie będzie
Nie przesadzaj ,UT to male , lekkie autko , zrob 170-180km przy 7tys obr i z 230Nm przy 5tys i bedzie gites
A o jakim doladowaniu myslisz ? Patrzyles po mapie t3/t4 zeby bylo milo ? Przeliczyles dobrze przeplywy ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a