Strona 2 z 3
: ndz mar 06, 2005 7:49 pm
autor: fazzy
...
: ndz mar 06, 2005 8:04 pm
autor: leon20vt
A tak poza tym jak z mocami u reszty klubowiczy ? Ktoś coś grzebał ?? Jestem bardzo ciekaw efektów .
Pozdrówka
: ndz mar 06, 2005 11:25 pm
autor: Yaninnya
leon20vt pisze:A tak poza tym jak z mocami u reszty klubowiczy ? Ktoś coś grzebał ?? Jestem bardzo ciekaw efektów .
Pozdrówka
Zawsze jak zrobię swojego, mogę przyjechać do Wrocławia. Sam będziesz mógł sprawdzić.

: pn mar 07, 2005 12:30 am
autor: apac
leon20vt pisze:marcin77 pisze:
może podaj ceny powyższych podzespołów

Dla klienta ceny są następujące :
Świece komplet 80zł
Kit K&N 286zł
MBC 350zł
BOV 350zł
Dolot IC-silnik ok 300zł ( największą sumę robią wężę SAMCO - b.drogie )
Filtr - nie wiem , ok 30zł
Wyczyszczenie - bezcenne

Fajnie ze kolejny UT trafil w odpowiednie rece

Ciekawe jak wychodzi porownanie stozka do zwyklego filtra...
MBC jak dla mnie dosc drogi, chetnie bym cos takiego zalozyl, tylko $$, nie ma jakiejs tanszej alternatywy?
: pn mar 07, 2005 9:42 pm
autor: leon20vt
Pewnie się da jakiś zaworek ze sklepu z pneumatyką ale ja lubie profi rzeczy i wole uzbierać , poczekać a kupić porządne . Nie lubię półśrodków - chyba że jestem zmuszony
PS.A mierzył ktoś z was swoje uniaki poza Fazym ?
: sob kwie 23, 2005 10:44 pm
autor: leon20vt
Jutro chrzest bojowy uniaka naszego
Wybebeszony , nowe oponki Falken , kierowca wagi piórkowej i nowa moc :
130,1KM i 221Nm
Wszystko na serii engine , wskaźnik doładowania przekręca się 10 razy
Później zostanie nam IC który czeka i sie kurzy i wydech OMP który do nas jedzie z Włoch . Może 140-150KM się uda
Zobaczymy ale zasuwa b.fajnie

Narowisty się zrobił ten nasz rumak

: ndz kwie 24, 2005 1:38 pm
autor: murcki
leon20vt pisze:Jutro chrzest bojowy uniaka naszego
Wybebeszony , nowe oponki Falken , kierowca wagi piórkowej i nowa moc :
130,1KM i 221Nm
Wszystko na serii engine , wskaźnik doładowania przekręca się 10 razy
Później zostanie nam IC który czeka i sie kurzy i wydech OMP który do nas jedzie z Włoch . Może 140-150KM się uda
Zobaczymy ale zasuwa b.fajnie

Narowisty się zrobił ten nasz rumak

Kurde, chętnie bym też przyjechał, ale studia akurat wypadły
W takim razie w klasie nie masz równych, bo Bęben (o ile przyjedzie) ze swoją hondziawką raczej nie podskoczy
Poprawka: Właśnie przeczytałem, że AKOpolski wprowadził jakiś dziwny podział na klasy

ciekawy jestem do której Was zakwalifikują - do OUTLAW?!

: ndz kwie 24, 2005 4:36 pm
autor: leon20vt
BYlismy w klasie do 2000cm . Bez sens . Najmocniejsza klasa - 12 aut . Zajeliśmy 5 miejsce , do 4 i wejscia do 1/2 finałów brakowało ok 0.15s
Ale 18 letni uniak , z tylko podkręcona turbinką z fabrycznym IC i wydechem , srający olejem z moim mechanikiem który 1 raz usiadł za jego sterami wykrecił 15.8 ! Pierwsza 10tka ogólnych czasów . Mam przejazd na video , jak odblokuje serwer firmowy to wrzuce wam linka . Ludzie mieli taki ubaw jak nasze Uno objeżdzało jak chciało BMW i inne 2 litrówki

Poprostu masakra , a nikt do nas nawet przez 2 godziny nie podszedł . Wszyscy mysleli ze to jakis szrot
Teraz sie za niego zabierzemy , plan ok 150KM - spoko do zrealizowania , odchudzenie na maksa i mysle ze wysokie 14ki sa w zasiegu .
Jak dla mnie bomba start . Do najlepszego w naszej klasie brakowało ok 0,5s a gdyby patrzec jako klasa Mini+ to jestesmy bezkonurencyjni
Super poza tym zorganizowana impreza , naprawde 6ka za całokształt .
: ndz kwie 24, 2005 9:47 pm
autor: murcki
leon20vt pisze:BYlismy w klasie do 2000cm . Bez sens . Najmocniejsza klasa - 12 aut . Zajeliśmy 5 miejsce , do 4 i wejscia do 1/2 finałów brakowało ok 0.15s
Ale 18 letni uniak , z tylko podkręcona turbinką z fabrycznym IC i wydechem , srający olejem z moim mechanikiem który 1 raz usiadł za jego sterami wykrecił 15.8 ! Pierwsza 10tka ogólnych czasów . Mam przejazd na video , jak odblokuje serwer firmowy to wrzuce wam linka . Ludzie mieli taki ubaw jak nasze Uno objeżdzało jak chciało BMW i inne 2 litrówki

Poprostu masakra , a nikt do nas nawet przez 2 godziny nie podszedł . Wszyscy mysleli ze to jakis szrot
Teraz sie za niego zabierzemy , plan ok 150KM - spoko do zrealizowania , odchudzenie na maksa i mysle ze wysokie 14ki sa w zasiegu .
Jak dla mnie bomba start . Do najlepszego w naszej klasie brakowało ok 0,5s a gdyby patrzec jako klasa Mini+ to jestesmy bezkonurencyjni
Super poza tym zorganizowana impreza , naprawde 6ka za całokształt .
Hmmm... oczywiście gratuluję

Szkoda że nie mogłem być, bo dwie turbawki to by już w ogóle zamieszały. Ale z tego co piszesz to muszę przyznać że obsada nie była zbyt silna. W zeszłym sezonie z takim czasem byś w pierwszej 20-tce się nie zmieścił. A w mini+ honda civic coupe dokładała mi ponad sekundę (14,911

)
: ndz kwie 24, 2005 9:56 pm
autor: leon20vt
Oki ale okazało się że to czas ET+RT a wiec ET mysle ze ok niska 15s .
: ndz kwie 24, 2005 10:15 pm
autor: ziuzio
Gratuluje czasu i UTa

całkiem nieźle jak na takie "drobne" zabawy

: ndz kwie 24, 2005 10:43 pm
autor: murcki
leon20vt pisze:Oki ale okazało się że to czas ET+RT a wiec ET mysle ze ok niska 15s .
Wiem, wiem

Ja też cały czas miałem na myśli ET+RT.
A tak swoją drogą - z drugiej strony taki podział na klasy ma też i swoje plusy. Po prostu mini+ miałaby prawdopodobnie bardzo niską frekwencję (trzy auta to już by był sukces) i musiałbyś się ścigać sam ze sobą (ja tak miałem

). A tak złoiłeś przynajmniej paru cfaniaczków, a jeżeli jeszcze się uda urwać trochę czasu to cała klasa 2000 będzie bez szans i dopiero wtedy ludzie będą mieli ubaw

: ndz kwie 24, 2005 11:45 pm
autor: leon20vt
Będziemy walczyć !!

: czw kwie 28, 2005 10:08 pm
autor: telo
A widzialem,widzialem przejazdy unolota w skarbim,niezle do 3 biegu uno szukalo przyczepnosci z nawierzchnia,jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem???????

: pt kwie 29, 2005 8:15 am
autor: murcki
telo pisze:A widzialem,widzialem przejazdy unolota w skarbim,niezle do 3 biegu uno szukalo przyczepnosci z nawierzchnia,jak ja sobie poradze z moim cienkim jak wyjade wkoncu to naprawde nie wiem???????

Będziesz musiał balast założyć
