Strona 10 z 10

Re: zmiana głowicy

: śr cze 24, 2009 2:51 pm
autor: uniak 1.4T
turbomaniak pisze:"Wgniecenia" sa na zawory a blok nadaje sie hute :lol:

ok dzieki, za odpowiedz
a blok nie jest moj, napisałem jak byk ze zdjecie zapozyczone ze strony drugiej :jump2:

Re: zmiana głowicy

: śr cze 24, 2009 11:06 pm
autor: turbomaniak
Sorki nie doczytalem :(

Re: zmiana głowicy

: czw cze 25, 2009 10:24 am
autor: uniak 1.4T
ponowie pytanie, od czego lezejsze zawory, ewentualnie co zrobic zeby wyzej krecic, powiedzmy ze odcinka przy 7500rpm

Re: zmiana głowicy

: czw cze 25, 2009 11:41 pm
autor: turbomaniak
A moze tak forum poczytaj :?: :!:

Re: zmiana głowicy

: ndz cze 28, 2009 10:37 pm
autor: uniak 1.4T
głowa okazała se troche krzywa, ile mozna ja bezpiecznie splanowac?
0.1 - 0.2mm? wiecej?

Re: zmiana głowicy

: pn cze 29, 2009 7:44 am
autor: ZibiUT
Mi ostatnio zdjeli 0,25 aby zrobić na prosto.

Re: zmiana głowicy

: pn cze 29, 2009 5:48 pm
autor: DeviL
Mozna zdjac tyle by zawory mialy "domkniecie" , przynajmniej u mnie w glowicy sa tak pochylone , nie wiem jak w pgt ;)

Re: zmiana głowicy

: pn cze 29, 2009 9:37 pm
autor: uniak 1.4T
to zdam sie na fachowców, przemierza głowke i powiedza ile trzeba

Re: zmiana głowicy

: pn lip 27, 2009 6:31 pm
autor: gerg
Ja jestem własnie w stadium testów swojego PGT
Założyłem głowicę od Sieny 1,4 a że okazała się być kiepską w zakupie zrobiłem jej generalny remont: większe wydechy, nowe gniazda , prowadnice ,no i niezła polerka i gładzenie kanałów w głowicy i dolocie.
Uszczelka międzu głowicą a kolektorami i same kanały głowicy/kolektora okazały się nie licować idealnie i zostało to do perfekcji poprawione.
W starej głowicy z przodu na wysokości czujnika temp. jest kruciec wodny ( odpowietrzenie silnika) w nowej głowicy wywierciłem w tej okolicy otwór z gwintem i wstawiłem tam kruciec własnego pomysłu.
Reszta silnika to seria, hamowałem motor przed przeróbką nie wyszło ciekawie 122km
być może za sprawą nadpękniętego kolektora , który zmotywował mnie do pracy nad silnikiem.
Jeszcze kilka kilometrów na ułożenie się wszystkiego i kolejne hamowanie.
Generalnie autko jedzie inaczej
auto lepiej bierze z dołu czego bardzo sobie życzyłem a próg takiego dobrego ciągu od strony turbosprężarki przesunoł się niżej o jakieś 200- 300 obrotów.
Pojawiło się też inne zjawisko , turbo bije tak mocno znaczy gwałtownie ( widzę to po wskaźniku) że boję się wcisnąć do końca gaz na dłużej.
Jechałem nim krótko 200kmh z gazem lekko ponad pół może 3/4 turbo ładowało na pół skali
Nie wiem czy czegoś nie spale w silniku wciskając gaz do oporu przy dłuższym wysiłku
Dlatego zastanawiam się czy nie dołożyć mu większego intercoolera ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?

Re: zmiana głowicy

: pn lip 27, 2009 11:26 pm
autor: turbomaniak
Kolego bez urazy, najpierw pasowalo by sie przywitac i dopiero zapytac o to i tamto. Druga sprawa to czytasz wszystko co jest na forum a pozniej zadajesz pytania. Pozdro :wink: