Strona 9 z 13
Re: Ecu master podłączenie!!!
: wt mar 15, 2011 10:08 pm
autor: MARCIN
znaczy LINEAR%SCALE
OK dzieki
Re: Ecu master podłączenie!!!
: pn mar 28, 2011 2:44 pm
autor: adrian055
koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny
wiem ze wpisywac trzeba wartosci z - ale o ile jest jakis przelicznik??
Re: Ecu master podłączenie!!!
: pn mar 28, 2011 2:54 pm
autor: DeviL
Uzyj prostej matematyki , pomysl ile minimum czasu wtrysku byc moze dla dobrego rozpylenia i dzialaj

Wylicz o ile % wieksze sa wtryski o tyle wiecej daja , wiec teoretycznie tyle mozna odjac ale chyba na wzbogaceniu ,bo jak na glownej mapie odejmiesz to po zagrzaniu moze byc kupa.
Ja tak kiedys myslalem i po roku zabaw wolalem SA

Re: Ecu master podłączenie!!!
: pn mar 28, 2011 3:49 pm
autor: adrian055
no nad SA bede myslal jak go ogarne mniejwiecej, a co do mieszanki to bede probowal ale dopeiro w srode jak zjade ze studiow;//... czyli wszystkie wartosci beda na minusie??
dodam jeszcze ze mam mapa, konwersji nie robilem z maf to map bo mi przeplywka poszla, wiec map + nowe wtyski
Re: Ecu master podłączenie!!!
: pn mar 28, 2011 11:46 pm
autor: hz10
duużo zabawy cie czeka , wręcz bardzo dużo . lepiej pożycz maf od kogoś
Re: Ecu master podłączenie!!!
: wt mar 29, 2011 10:38 am
autor: adrian055
niestety wiem sonde lc-1 mam i egt tez wiec moze sobie poradze
Re: Ecu master podłączenie!!!
: śr mar 30, 2011 2:40 pm
autor: 2rotor
A tak a w ogóle to nie za duże 440stki do 1,4? Na tym to 300 konne VAG 1,8T latają

Re: Ecu master podłączenie!!!
: śr mar 30, 2011 11:22 pm
autor: adrian055
no to beda na zapas:D, wyrwalem w dobrej cenie to wzialem:)
Re: Ecu master podłączenie!!!
: sob kwie 02, 2011 3:25 pm
autor: adrian055
koledZy wiec , dalej jest problem z odpaleniem, wywalilem sportowy regulator paliwa, zalapal odpalil ale nie mialem laptopa przy sobie zgasilem, i koniec nie odpale, i tak sie mecze, zamaist czujnika temp cieczy podpialem rezystor 330ohm. macie jakies pomysly;>??
i tez dziwne logi;//

Re: Ecu master podłączenie!!!
: śr kwie 06, 2011 6:38 pm
autor: adrian055
koledzy syt z logami opanowana , auto dalej nie lapie, powiedzcie mi jaka powinna byc wpisana wartosc w ustawienia wyjscie analogowe i
minimalne napiecie
przesuniecie
wartosc startowa
krok modyfikacji napiecia??
jakies wartosci oprocz skal tablic trzeba wpisac?
Re: Ecu master podłączenie!!!
: czw kwie 07, 2011 10:09 am
autor: adrian055
nikt nie wie??
Re: Ecu master podłączenie!!!
: czw kwie 07, 2011 8:47 pm
autor: hz10
jutro sprawdze to ci napisze
Re: Ecu master podłączenie!!!
: czw kwie 07, 2011 10:53 pm
autor: adrian055
ok dzieki ,to czekam:)
Re: Ecu master podłączenie!!!
: pt kwie 08, 2011 8:47 pm
autor: hz10
podczas rozruchu napięcie wynosi 1.85v praca na jałowym 2.14 wtryski są 630 . spróbuj 2v przy rozruchu i 2.25 na jałowym
Re: Ecu master podłączenie!!!
: sob paź 01, 2011 11:07 pm
autor: MARCIN
jakie wartości wpisać w poszczegulne pozycje,zeby schmować punciak na DET3?
Gear ratio -
Driving axle gear ratio -
Gear ratio -
Driving axle gear ratio -