Strona 8 z 10

: śr paź 24, 2007 10:24 pm
autor: DeviL

: śr paź 24, 2007 10:52 pm
autor: apac
DeviL pisze:http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45950 <-- to sie juz tykaja wloskich ? :twisted:
Chyba faktycznie boja sie wloskiej mysli technicznej :wink: Nie ma sie co dziwic, to niewatpliwie skomplikowane urzadzenia, nie to co honda, mitsu, etc :P

: śr paź 24, 2007 10:59 pm
autor: DeviL
apac pisze:
DeviL pisze:http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=45950 <-- to sie juz tykaja wloskich ? :twisted:
Chyba faktycznie boja sie wloskiej mysli technicznej :wink: Nie ma sie co dziwic, to niewatpliwie skomplikowane urzadzenia, nie to co honda, mitsu, etc :P
wloskie auta maja humory , japonskie byc moze mniej :wink:

: pt paź 26, 2007 9:23 am
autor: mouk80
ktory z tych czujnikow bedzie mi pasowal? Wyswietlily sie przy wyborze ut 1.4 ale z tego co widze na obrazkach maja rozne parametry.

: pt paź 26, 2007 1:14 pm
autor: DeviL
Jedz do motorino na wielicka , tam sa katalogi bedzie latwiej skoro masz watpliwosci :wink:

: pn paź 29, 2007 12:03 pm
autor: mouk80
czujnik zmieniony. Jak sie silnik nagrzeje, to dalej niestety dymi, ale wyglada na to ze jest lepiej. Dopiero jak wiatraczek sie wlaczy to zaczyna niezbyt fajnie kopcic. Czy komputer sie musi jakos "przyzwyczaic" do nowego czujnika?

: ndz lis 11, 2007 10:57 am
autor: Lui
blok 1.4 głowica 1.3 jaką uszczelkę dać?

: ndz lis 11, 2007 4:04 pm
autor: DeviL
A czy nie sa te same uszczelki glowicy do 1.3t i 1.4t ? Wg katalogow sa , chyba ze sie myle

: pn lis 12, 2007 12:01 am
autor: ziuzio
Są inne w 1.3T i 1.4T.
Lepiej dać uszczelkę z 1.4T-przystosowana do ewentualnych overboostów:)

: wt lis 20, 2007 6:03 pm
autor: JARO_Cz-wa
mouk80 pisze:
Zibi122 pisze:O ile dobrze rozumuje to zmniejszając komere spalania zwiekszasz stopień spręzania co moze powodować spalanie stukowe, i wydmuchiwanie uszczelki.
Bedzie tez miało dobre strony bo pewnie moc wzrośnie.

Podbierz komore na wzór tej z 1,4 i bedzie git.
Komora od 1.3 wlasnie jest podbierana.
Przy okazji chce ją troche poprawic i przydalaby sie do niej dokumentacja techniczna zeby gdzies sie za gleboko nie przewiercic. Czy ma ktos moze jakies rysunki techniczne albo cos w tym stylu?
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?

: wt lis 20, 2007 6:40 pm
autor: mouk80
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
w 1.3 komora byla plaska, a w 1,4 tam byla taka wklęsłość, wiec to bylo podbierane nie wszedzie na ta samą głębokość. [/quote]

: wt lis 20, 2007 9:35 pm
autor: JARO_Cz-wa
mouk80 pisze:
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
w 1.3 komora byla plaska, a w 1,4 tam byla taka wklęsłość, wiec to bylo podbierane nie wszedzie na ta samą głębokość.
[/quote]
Wiem wiem. Czyli rozumiem ze Ty podebrałes tak samo jak tam? Ja zleciłem podebranie boczny pas o szerokości okolo 9mm na 1,5mm a reszte na 2mm, bo gosc który ma mi to zrobić frezarką powiedział że niema czym zrobić tej wklęsłości :roll: później planuje to przejscie jeszcze sam podrobić jakimś frezem okrągłym za pomocą ręcznej wiertarki :P Ty jak to robiłeś? Ile Cie to kosztowało?

: śr lis 21, 2007 9:09 am
autor: mouk80
Wiem wiem. Czyli rozumiem ze Ty podebrałes tak samo jak tam? Ja zleciłem podebranie boczny pas o szerokości okolo 9mm na 1,5mm a reszte na 2mm, bo gosc który ma mi to zrobić frezarką powiedział że niema czym zrobić tej wklęsłości :roll: później planuje to przejscie jeszcze sam podrobić jakimś frezem okrągłym za pomocą ręcznej wiertarki :P Ty jak to robiłeś? Ile Cie to kosztowało?
Tak, mialem robiony dokladnie taki sam ksztalt. kosztowalo mnie to zdaje sie 200zl. Moge Ci podac nr tel i adres firmy, ktora mi to zrobila w Krakowie.

zawory w 1.4T i w 1.3T

: czw paź 16, 2008 10:15 am
autor: młody
Panowie mam pytanie czy zawory z 1.3T i 1.4T różnią się od siebie ?? I jakie są wymiary zaworów chodzi mi głównie o średnice grzybka zaworowego.

: czw lis 20, 2008 10:39 pm
autor: 2rotor
JARO_Cz-wa pisze:
mouk80 pisze:
Mam pytanie czy pamiętasz może o ile podebrałeś tą komore spalania?
w 1.3 komora byla plaska, a w 1,4 tam byla taka wklęsłość, wiec to bylo podbierane nie wszedzie na ta samą głębokość.
Wiem wiem. Czyli rozumiem ze Ty podebrałes tak samo jak tam? Ja zleciłem podebranie boczny pas o szerokości okolo 9mm na 1,5mm a reszte na 2mm, bo gosc który ma mi to zrobić frezarką powiedział że niema czym zrobić tej wklęsłości :roll: później planuje to przejscie jeszcze sam podrobić jakimś frezem okrągłym za pomocą ręcznej wiertarki :P Ty jak to robiłeś? Ile Cie to kosztowało?[/quote]

Tak apropos. Po co się grzebać w jakiś głowicach 1,3 jak każda od SOHCA 1,4 NA pasuje? Mam taką założoną po portingu na dużych zaworach i motorownia generuje 184 konie i nic jej nie dolega.