sprawa ma sie tak.
czy bawiac sie zaworkiem upustowym bede w stanie zrobic tak aby seryjne turbo z 1.3T dmuchalo nie wiecej niz 0,2 bara?
ewentualnie czy da sie zrobic tak aby dmuchalo w calym takresie (czyli jak w orginale) , ale mniej?
druga sprawa.
czy ECU z 1.3T bedzie sie gryzl z wtryskami i przepustnica od 1.4? reszta czujnikow ma pochodzic z 1.3.
cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
-
- Użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska
cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
wreszcie TC - 2.0 16v
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
1. trzeba by zrobić WG na rzymskiej śrubie, albo lepiej dać miększą sprężynę
2. ale 1.4 mpi ??? były takie???
z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny
a 1.4 cały zakres
2. ale 1.4 mpi ??? były takie???
z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny
a 1.4 cały zakres
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 62
- Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska
Re: cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
1. a nie bedie tak ze nagle w polowie skali obrotomierza bedzie mi sie doladowanie konczylo?Lui pisze:1. trzeba by zrobić WG na rzymskiej śrubie, albo lepiej dać miększą sprężynę
2. ale 1.4 mpi ??? były takie???
z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny
a 1.4 cały zakres
2. byly. nazywaly sie 1.4 turbo

wiec przepustnica mialaby byc z 1.4T, przeplywka i ecu z 1.3, reszta pewnie 1.3.
jest szansa, ze to zabangla?
bo nie wiem czy licytowac czy nie

wreszcie TC - 2.0 16v
Jak popuscisz aktuator, to mozesz miec te 0,2bar ale dosyc pozno - nie jest to dobre wyjscie i moze sie okazac ze na wysokich obrotach i tak osiagniesz wieksze doladowanie (raczej pewne). Latwiej wymienic aktuator na jakis otwierajacy sie przy 0,2bar co i tak moze dalej powodowac wzrost cisnienia na wysokich obrotach. Najlepiej zalozyc wieksze turbo i wtedy nei bedzie problema 
