cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU

Post autor: dejvid667 »

sprawa ma sie tak.
czy bawiac sie zaworkiem upustowym bede w stanie zrobic tak aby seryjne turbo z 1.3T dmuchalo nie wiecej niz 0,2 bara?

ewentualnie czy da sie zrobic tak aby dmuchalo w calym takresie (czyli jak w orginale) , ale mniej?

druga sprawa.
czy ECU z 1.3T bedzie sie gryzl z wtryskami i przepustnica od 1.4? reszta czujnikow ma pochodzic z 1.3.
wreszcie TC - 2.0 16v
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Re: cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU

Post autor: Lui »

1. trzeba by zrobić WG na rzymskiej śrubie, albo lepiej dać miększą sprężynę

2. ale 1.4 mpi ??? były takie???

z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny

a 1.4 cały zakres
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Re: cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU

Post autor: dejvid667 »

Lui pisze:1. trzeba by zrobić WG na rzymskiej śrubie, albo lepiej dać miększą sprężynę

2. ale 1.4 mpi ??? były takie???

z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny

a 1.4 cały zakres
1. a nie bedie tak ze nagle w polowie skali obrotomierza bedzie mi sie doladowanie konczylo?

2. byly. nazywaly sie 1.4 turbo ;)
wiec przepustnica mialaby byc z 1.4T, przeplywka i ecu z 1.3, reszta pewnie 1.3.

jest szansa, ze to zabangla?
bo nie wiem czy licytowac czy nie :wink:
wreszcie TC - 2.0 16v
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

Jak popuscisz aktuator, to mozesz miec te 0,2bar ale dosyc pozno - nie jest to dobre wyjscie i moze sie okazac ze na wysokich obrotach i tak osiagniesz wieksze doladowanie (raczej pewne). Latwiej wymienic aktuator na jakis otwierajacy sie przy 0,2bar co i tak moze dalej powodowac wzrost cisnienia na wysokich obrotach. Najlepiej zalozyc wieksze turbo i wtedy nei bedzie problema :P
ODPOWIEDZ