Pany naszła mnie myśl o owinięciu taśmą termoizolacyjną rury dolotowej do przepustnicy .
Czemu chce to zrobić . IC po stronie wyjścia jest zimny a rura co łączy IC z przepustnicą jest gorąca (wydaje mi się ze jest grzana przez chłodnice wody).
Zastanawiam się czy taki patent by coś poprawił . A przy okazji owinięty został by kolektor wydechowy i DP.
Wczoraj wieczorem upalałem maszynę temp na zewnątrz jakieś 10c , po otwarciu maski normalnie rura dolotowa zimna (maszyna odpycha się znacznie lepiej) . A kolektor dolotowy normalnie lekko cieplutki może miał z 40-50c .
A w gorące dni przy w miarę spokojniej jeździe kolektora ssącego nie idzie dotknąć tak parzy w łapy .Jest to zapewne spowodowane pracującym wentylatorem chłodnicy.
Tasma termozolacyjna
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Tasma termozolacyjna
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Tasma termozolacyjna
Nic nie poprawi, przy takim przeplywie jaki ma silnik nie ma znaczenia
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Tasma termozolacyjna
Dzięki za info o tym nie Pomyślałem .
Czyli szybki przepływ duzej masy powietrza wewnątrz rury nie jest w stanie odebrać ciepła ze ścianek w tak krótkim czasie.
Czyli ogólnie pisząc szukam dziury w całym .
Pozdrawiam
Czyli szybki przepływ duzej masy powietrza wewnątrz rury nie jest w stanie odebrać ciepła ze ścianek w tak krótkim czasie.
Czyli ogólnie pisząc szukam dziury w całym .
Pozdrawiam
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM