DV to Dump Valve, działanie identyczne do BOVa, tyle żew powietrze wraca spowrotem do układu dolotowego przed turbinę i nie robi ładnie pssst:).
Czyli szukasz przewodu o średnicy około 30mm łączącego dolot przed przepustnicą z dolotem przed turbiną:).
Przykładowy DV :
Jakie macie BOVy w swioch autach
Bo z tego co wyczytałem to do samochodu z przepłyką powinny być dwutłoczkowe.
I czy po założeniu BOVa zmieniło się coś podczas zmiany biegów na gorsze (jakieś szarpania itp. )
To co widzisz na fotce to jest taki sam DV jak masz w swoim sprzecie.
BOV to zawór upustowy, upuszczający część nadmuchanego powietrza do atmoswery a DV widoczny na zdjęciu upuszcza powietrze spowrotem do dolotu ale przed turbiną.
rosssssa pisze:
Bo z tego co wyczytałem to do samochodu z przepłyką powinny być dwutłoczkowe.
I czy po założeniu BOVa zmieniło się coś podczas zmiany biegów na gorsze (jakieś szarpania itp. )
Generalnie aby było wszystko OKi to powinien być dwutłoczkowy ale nie musi. Jedno też da rade. Zależy jak bedzie wyregulowany BOV. Gdzieś w wątki jest napisane ja do jazdy po mieście i jak na ściganie.
Czy po zamontowaniu BOVa na przewodzie który idzie do DV musze czymś zaślepić DV czy może on sobie zostać w tej rurze która idzie do turbinki czy raczej go wywalić????
Najlepiej wsadzić tak jakiś kołek zrobiony z kija do szczotki czy coś, dlatego ze DV moze puszczać jak nie bedzie szczelny lub jak się coś z nim stanie.
ziuzio pisze:DV to Dump Valve, działanie identyczne do BOVa, tyle żew powietrze wraca spowrotem do układu dolotowego przed turbinę i nie robi ładnie pssst:).
Guzik prawda. DV to nazwa angielska, a BOV amerykańska. A technicznie się niczym nie różnią. I DV i BOV są otwarte i zamknięte.