Jestem po montazu, na poczatku nic nie kombinowalem z ta rura, zamontowalem na seryjny kruciec. Auto normalnie odpalilo, przejechalem kawalek, ale bov prawie nie upuszczal powietrza. Poniewaz zawor jest bez regulacji trzeba bylo przerobic w.w. rure

Pozbylem sie zwezenia, dodatkowo rozwiercajac rurke w srodku (jest tam jeszcze jedno zwezenie). Po skreceniu okazalo sie ze bov zaczal dzialac. Upuszcza, nie wiem nawet czy nie za duzo - wyraznie go slychac. Na wolnych pracuje ok. Mam nadzieje ze turbina bedzie miec lzejszy zywot, no i FUN jest - mala rzecz a cieszy... pssssst
PS: rozpedzajac sie z gazem w podlodze, po zmienie kolejnego biegu i ponownym wcisnieciu gazu do deski auto sie chwile zastanawia (tak samo bylo wczesniej) - moze zmieniam za wolno biegi

Byc moze to wina AFR. Ciekawe czy cos sie poprawi po montarzu MBC

Bylo UT, jest Bravo GT.