Nie wiem czy ktoś wcześniej podejmował się takiego tematu, dlatego ze względu na to, iż postanowiłem zmienić w moim UT układ hamulcowy właśnie na kompletny z PGT potrzebuje wskazówek

Pozbyłem się przedniego zestawu z UT w skład którego wchodziły tarcze wentylowane 240mm do tego zdemontowałem pompę z serwem, w odstawkę poszły również bębny na tylnej belce.
Zakupiłem narazie kompletny tył z Punto GT :

Po wstępnych przymiarkach na pewno nie pasują adaptery mocujące belkę z tarczami kotwicznymi oraz jarzmami a co za tym idzie zacisków...
I tu pierwsze moje pytanie czy ktoś bawił się może w dorabianie adapteru?? Jeśli tak to pod tarczę kotwiczną z PGT?? czy może z Seicento(które na przedzie ma 240mm)??
Następne pytanie: w pgt mamy 2 niezależne linki co widac na fotce moim zdaniem może to zdecydowanie polepszyć ręczny przeszczep rozwiązania z pgt??
I kolejne pytanie może nie bawic się w linki tylko zrobic hamulec hydrauliczny na tyle z sekcją aby normalnie hamowały wszystkie koła przy wciskaniu hamulca nożnego i blokowało tył przy zaciągnięciu ręcznego.(uprzedzam odpowiedzi -> Przegląd to nie problem to jest Polska

Kolejna dzisiejsza przymiarka uświadomiła mi że serwo pompy hamulcowej z PGT jest zdecydowanie większe niż to z UT co wymusi zmianę zbiorniczka wyrównawczego ponieważ zwyczajnie się nie zmieści...

Od jakiego modelu można zastosować jakiś zastępczy zbiorniczek??
Ponadto śruby mocujące pompę które przykręca się w kabinie do stelaża od pedałów są znacznie krótsze w pompie z PGT niż te z UT co za tym idzie będzie problem z zakręceniem stelaża

Pompa pgt

Pompa UT

Podejmował może ktoś rozwiązanie tego problemu??
Będę wdzięczny za pomoc i wsparcie tego przedsięwzięcia
