Belka UT mk1 do mk2
-
- Obserwator
- Posty: 11
- Rejestracja: czw mar 31, 2011 12:59 am
- Miejscowość: Rybnik
- Auto: Inne
Belka UT mk1 do mk2
Witam mam okazje kupić belkę z piastami oraz tarczami z ut mk1 i tu moje pyt ? czy do budy mk2 bd pasować p&p jak jest tam rozwiązana sprawa ręcznego?. Spodziewam sie iż orgi pompa i serwo z 1,4 n/a nie da rady dlatego planuje zmianę tych podzespołów od sieny(daja radę? ). Ponieważ przód pójdzie pod 240mm lub 257 (jest sens ? i czy wejdzie pod fele 14'?)
- Echuu
- Aktywny użytkownik
- Posty: 213
- Rejestracja: czw kwie 08, 2010 8:16 pm
- Miejscowość: Sosnowiec
- Auto: Inne
Re: Belka UT mk1 do mk2
belka z ut mk1 to to samo co belka z ut mk2, serwo niby wyrabia ale nie jakoś super więc lepiej się zaopatrzyć w 240mm z UT
przednie zaciski z ut są wentylowane (240mm), większe natomiast o których piszesz (257mm) nie podchodzą już pod felgi 13" ale pod 14" jak najbardziej.
Ręczny jest normalnie na linkach do zacisków (tam tarcze 227mm jak w zwykłym uno na przodzie)
przednie zaciski z ut są wentylowane (240mm), większe natomiast o których piszesz (257mm) nie podchodzą już pod felgi 13" ale pod 14" jak najbardziej.
Ręczny jest normalnie na linkach do zacisków (tam tarcze 227mm jak w zwykłym uno na przodzie)
Lancer Evolution IV
-
- Obserwator
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz mar 06, 2011 5:55 pm
- Miejscowość: jaworzno
- Auto: Inne
Re: Belka UT mk1 do mk2
tylko inne linki recznego...