Belka UT mk1 do mk2

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

kissiel00
Obserwator
Posty: 11
Rejestracja: czw mar 31, 2011 12:59 am
Miejscowość: Rybnik
Auto: Inne

Belka UT mk1 do mk2

Post autor: kissiel00 »

Witam mam okazje kupić belkę z piastami oraz tarczami z ut mk1 i tu moje pyt ? czy do budy mk2 bd pasować p&p jak jest tam rozwiązana sprawa ręcznego?. Spodziewam sie iż orgi pompa i serwo z 1,4 n/a nie da rady dlatego planuje zmianę tych podzespołów od sieny(daja radę? ). Ponieważ przód pójdzie pod 240mm lub 257 (jest sens ? i czy wejdzie pod fele 14'?)
Obrazek
Awatar użytkownika
Echuu
Aktywny użytkownik
Posty: 213
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 8:16 pm
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Inne

Re: Belka UT mk1 do mk2

Post autor: Echuu »

belka z ut mk1 to to samo co belka z ut mk2, serwo niby wyrabia ale nie jakoś super więc lepiej się zaopatrzyć w 240mm z UT

przednie zaciski z ut są wentylowane (240mm), większe natomiast o których piszesz (257mm) nie podchodzą już pod felgi 13" ale pod 14" jak najbardziej.

Ręczny jest normalnie na linkach do zacisków (tam tarcze 227mm jak w zwykłym uno na przodzie)
Lancer Evolution IV
snakeman1
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 06, 2011 5:55 pm
Miejscowość: jaworzno
Auto: Inne

Re: Belka UT mk1 do mk2

Post autor: snakeman1 »

tylko inne linki recznego...
ODPOWIEDZ