odchudzanie zawieszenia

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

odchudzanie zawieszenia

Post autor: jugo500 »

tak więc po ekstremalnym odchudzeniu nadwozia przyszedł czas na zawieszenie . na zdięciach narysowałem jak chce to zrobić i będę wdzięczny za wasze zdanie na ten temat . dwa lata tenu Vtech zdioł z tylnego zawieszenia 12 kilo :shock:
Obrazek
większe otwory będą 20 mm a mniejsze 18 mm.
Obrazek w podstawie sprężyny otwory 15 mm a te większe z boku belki 20 mm 8)

p.s. chyba jestem forumowym debilem bo dwa razy starałem się uruchomić fotki ale nadal są tylko linki (mops klikałem [img] :roll: )
może to wina przeglądarki (opera) ??

nie - to nie wina OPERY....
Ostatnio zmieniony wt paź 25, 2005 11:35 am przez jugo500, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

;)

Post autor: mops »

nie oslabi to zawieszenia ?? - ja tam sie nie znam :wink:
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

napewno je sołabi ,ale to nie auto do kjs tylko po 1/4 mili :D i już je odchudziłem o 55 kilo . sam ma 65 więc z siebie niezdejmę :lol:
Obrazek
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

uwazam ze to tragiczny pomysl (nie chcialem go nazwac debilnym :lol: ) 12 kilogramow lzejsze auto a o wiele mniej bezpieczne :(
MV6
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Szkoda osłabiać konstrukcji, jak już chcesz odelżać to lepiej wytnij calą środkową cześć i wstaw zamiast niej cienkościenny profil ze stali nierdzewnej 00H18N9 - zejdziesz z masy i w dodatku ładnie zapolerujesz(a to mocowanie ręcznego to i tak niepotrzebne skoro to tylko na 1/4) :wink: . Ale to tylko do jazdy na wprost :!:
cichy
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 09, 2005 1:49 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Lubin

Post autor: cichy »

tak z ciekawosci zapytam: n aile udalo ci sie zejsc z masa UTa :?:

w sumie to podobnie robie jak wsyztscy: buda, kiera, fotel silnik kolka, ale jeszcze tego nie zwazylem i dlugo nie zwaze, silnik mam w rozsypce i neipredko go zloze, wiec pytanko ile wazy odchudzony UT :?: chociaz tak mniej-wiecej :D
MV6
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

zawieszenie jast tak mocne ,że autobus miejski ma lżejsze :lol:
ręczny musi zostać dla przeglądu
a co do wycięcia góry to chyba nietędy droga , wtedy dopiero osłabie konstrukcję (tak myślę ) :roll: narazie powierce otwory bo mam dwa kompletne zawieszenia zapakuje 150 kilo do auta i pojade 40 km\h do miasta zrobie troszę km po miejskich koleinach i zobaczymy co się stanie :lol:
Obrazek
ODPOWIEDZ